abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50864233
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:29 schreef Echo99 het volgende:

[..]

I know. Wel interressant maar het blijven leugens. Vanwaar die change of mind, je klinkt namelijk alsof je je er behoorlijk in verdiept hebt...
Ja heb ik ook, maar de meeste informatie die ik je nu geef komt van iemand anders die zich er nog veel meer in verdiept heeft. In een notendop: eerst geloofde ik ook dat we allemaal goden zijn etc. door het trippen op paddo's, dan krijg je dat soort inzichten, maar toen ik me ging verdiepen in 9/11, vrijmetselarij, illuminati, NWO etc. bleek dat de mensen die daar achter zitten precies hetzelfden geloofden en dat zij luciferianen/satanisten bleken te zijn, het was dus een duivelse doctrine.Verder bleek de bijbel te hebben voorspeld dat de NWO zou komen dus kon ik niets anders concluderen dat de bijbel wel waar moest zijn en heb ik me bekeerd. Sindsdien is alles positief veranderd, al is het wel zwaar om zo'n shift te maken. Nu probeer ik hier die kennis te verspreiden maar mensen zijn zo ontzettend koppig dat het bijna een onbegonnen zaak is
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:28:17 #27
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50869015
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja heb ik ook, maar de meeste informatie die ik je nu geef komt van iemand anders die zich er nog veel meer in verdiept heeft. In een notendop: eerst geloofde ik ook dat we allemaal goden zijn etc. door het trippen op paddo's, dan krijg je dat soort inzichten, maar toen ik me ging verdiepen in 9/11, vrijmetselarij, illuminati, NWO etc. bleek dat de mensen die daar achter zitten precies hetzelfden geloofden en dat zij luciferianen/satanisten bleken te zijn, het was dus een duivelse doctrine.Verder bleek de bijbel te hebben voorspeld dat de NWO zou komen dus kon ik niets anders concluderen dat de bijbel wel waar moest zijn en heb ik me bekeerd. Sindsdien is alles positief veranderd, al is het wel zwaar om zo'n shift te maken. Nu probeer ik hier die kennis te verspreiden maar mensen zijn zo ontzettend koppig dat het bijna een onbegonnen zaak is
Goed om te horen. Ben het idd met je eens dat in de diverse stromingen vaak dezelfde bronnen opduiken of dat de ideeën van elkaar gekopieerd worden. In eigenlijk alle occulte stromingen is ieder mens god, bestaat er geen goed of kwaad (alleen verschil van interpretatie) etc etc. Noem maar een stroming van new age tot gnosticisme...

Het enige wat deze stromingen doen is je "bevrijden" van je geweten terwijl ieder mens diep van binnen weet dat goed en kwaad bestaan. m.i. zijn deze stromingen per definitie fout.

Iemand in mijn omgeving heeft eigenlijk alle bovengenoemde theorieën geadopteerd. Volgens hem was Hitler een werktuig van het collectieve geestesbewustzijn van de joodse zielen die klaar waren om te reïncarneren naar een hoger hemels nivo... Bijna topicwaardig

edit- Mochtje interesse hebben kan ik je wel wat auteurs van erg goede boeken geven over dit onderwerp.

[ Bericht 2% gewijzigd door Echo99 op 26-06-2007 19:34:50 ]
Lang leve mij! *O*
pi_50869219
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:28 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Goed om te horen. Ben het idd met je eens dat in de diverse stromingen vaak dezelfde bronnen opduiken of dat de ideeën van elkaar gekopieerd worden. In eigenlijk alle occulte stromingen is ieder mens god, bestaat er geen goed of kwaad (alleen verschil van interpretatie) etc etc. Noem maar een stroming van new age tot gnosticisme...

Het enige wat deze stromingen doen is je "bevrijden" van je geweten terwijl ieder mens diep van binnen weet dat goed en kwaad bestaan.

Iemand in mijn omgeving heeft eigenlijk alle bovengenoemde theorieën geadopteerd. Volgens hem was Hitler een werktuig van het collectieve geestesbewustzijn van de joodse zielen die klaar waren om te reïncarneren naar een hoger hemels nivo... Bijna topicwaardig
Ja ik moet er nu hard om lachen, maar eigenlijk is het heel sneu natuurlijk als je zo gaat denken. Ik had ook dergelijke denkbeelden, ontpopte me bijna tot sjamaan die anderen liet trippen en ze dan inwijdde in de geheimen van het kosmische bewustzijn, het feit dat alles goddelijk is en het ontdekken van je ware ik je goddelijkheid terug kan brengen enzo.. het enige wat je krijgt is een twisted wereldbeeld, een egotrip en tja wel kennis van goed en kwaad maar dan naar je eigen standaarden, je bent zelf immers goddelijk.
Hoe ben jij hiermee in aanraking gekomen?
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:40:01 #29
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50869564
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja ik moet er nu hard om lachen, maar eigenlijk is het heel sneu natuurlijk als je zo gaat denken. Ik had ook dergelijke denkbeelden, ontpopte me bijna tot sjamaan die anderen liet trippen en ze dan inwijdde in de geheimen van het kosmische bewustzijn, het feit dat alles goddelijk is en het ontdekken van je ware ik je goddelijkheid terug kan brengen enzo.. het enige wat je krijgt is een twisted wereldbeeld, een egotrip en tja wel kennis van goed en kwaad maar dan naar je eigen standaarden, je bent zelf immers goddelijk.
Hoe ben jij hiermee in aanraking gekomen?
Ben er nauwelijks mee in aanraking gekomen. Heb alleen wat mensen in mijn omgeving die meer "weten" dan goed voor ze is. Verder heb ik vanuit mijn geloof interesse in zaken die zich met God en satan te maken hebben.
Lang leve mij! *O*
pi_50870080
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:40 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ben er nauwelijks mee in aanraking gekomen. Heb alleen wat mensen in mijn omgeving die meer "weten" dan goed voor ze is. Verder heb ik vanuit mijn geloof interesse in zaken die zich met God en satan te maken hebben.
''Weten'' is de juiste manier waarop je het moet zeggen ja. Het zijn echt leugens en uiteindelijk zullen ze er zelf ook niets aan hebben. Ik was nog best wel jong toen ik met die denkbeelden in aanraking kwam en het verandert echt hoe je denkt, voelt en doet, vooral omdat ik door het trippen binnen een half jaar volkomen geindoctrineerd was. Op een gegeven moment had ik nauwelijks ware emotie meer volgens mij, alleen maar een drang naar absolute perfectie ofzo. Heel raar. De band met mijn ouders werd er ook niet beter door aangezien ik ontzettend arrogant werd, je hoort nu immers bij de 'verlichtten' en anderen zijn niet zo verlicht als jij dus ze snappen je niet (oftewel jij bent silm en de rest is te dom om je te snappen). Zo denken die lui als Hitler en andere occultisten ook. Hun doel is dan ook om de wereld te hervormen en de 'true licht of the doctrine of lucifer' op aarde te vestigen zodat we allemaal zo denken zoals zij. Domme mensen (en met stipt op 1 christenfundamentalisten) moeten uitgeroeid worden en de nieuwe leiders worden 'benign philosopher kings' genoemd, de 'wijzen' van Plato en Weishaupt, met als absoluut heerser Lucifer zelf. Als ik er zo over nadenk sta ik er weer van te kijken hoe ontzettend bizar eigenlijk alles is.

Confronteer je hier je vrienden eigenlijk nooit mee ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_Kannibali op 26-06-2007 21:15:50 ]
  woensdag 27 juni 2007 @ 09:00:09 #31
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50888053
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 19:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

''Weten'' is de juiste manier waarop je het moet zeggen ja. Het zijn echt leugens en uiteindelijk zullen ze er zelf ook niets aan hebben. Ik was nog best wel jong toen ik met die denkbeelden in aanraking kwam en het verandert echt hoe je denkt, voelt en doet, vooral omdat ik door het trippen binnen een half jaar volkomen geindoctrineerd was. Op een gegeven moment had ik nauwelijks ware emotie meer volgens mij, alleen maar een drang naar absolute perfectie ofzo. Heel raar. De band met mijn ouders werd er ook niet beter door aangezien ik ontzettend arrogant werd, je hoort nu immers bij de 'verlichtten' en anderen zijn niet zo verlicht als jij dus ze snappen je niet (oftewel jij bent silm en de rest is te dom om je te snappen). Zo denken die lui als Hitler en andere occultisten ook. Hun doel is dan ook om de wereld te hervormen en de 'true licht of the doctrine of lucifer' op aarde te vestigen zodat we allemaal zo denken zoals zij. Domme mensen (en met stipt op 1 christenfundamentalisten) moeten uitgeroeid worden en de nieuwe leiders worden 'benign philosopher kings' genoemd, de 'wijzen' van Plato en Weishaupt, met als absoluut heerser Lucifer zelf. Als ik er zo over nadenk sta ik er weer van te kijken hoe ontzettend bizar eigenlijk alles is.

Confronteer je hier je vrienden eigenlijk nooit mee ?
Het is er eigenlijk maar 1 in mijn omgeving die er zo over denkt. Mijn werkgever Het is moeilijk in discussie gaan met deze man omdat hij zo verschrikkelijk overtuigd is van zijn eigen gelijk. Dat wat je verder post klinkt allemaal erg bekend.

Hij wil ook niet echt met me in discussie gaan hierover omdat ik (zo legde hij mij het uit) het toch niet zou snappen.
Hij zei: als je aan kinderen van groep 5 vraagt wat rekenen is dan zeggen ze: optellen en aftrekken. Als je dan in 5 VWO zit en je komt de kinderen van groep 5 uitleggen dat rekenen ook vierkantswortel trekken en machtsverheffen is zeggen ze toch allemaal: je bent gek. (hmmm... is het nog te volgen?)
Ik zit niet op zijn nivo dus ik zou het toch niet begrijpen. Verder zijn al zijn theorieen erg goed onderbouwd maar niet te controleren... Als ik zo even na ga waar ie verder nog in geloofd: mens is god, mens is onsterfellijk, er bestaat geen goed of kwaad alleen je eigen interpretatie telt, als je lichaam sterft komt je ziel terug in een lichaam dat zich in een hogere hemelsfase bevind...etc. Dat heeft allemaal wel raakvlakken met theosophy, gnosticisme, occultisme, new age... Volgens mij komt het allemaal uit dezelfde (verkeerde) bron

Hoe oud was je toen je ermee in aanraking kwam? En hoe kwam je ermee in aanraking?
Lang leve mij! *O*
pi_50891244
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:00 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Het is er eigenlijk maar 1 in mijn omgeving die er zo over denkt. Mijn werkgever Het is moeilijk in discussie gaan met deze man omdat hij zo verschrikkelijk overtuigd is van zijn eigen gelijk. Dat wat je verder post klinkt allemaal erg bekend.

Hij wil ook niet echt met me in discussie gaan hierover omdat ik (zo legde hij mij het uit) het toch niet zou snappen.
Hij zei: als je aan kinderen van groep 5 vraagt wat rekenen is dan zeggen ze: optellen en aftrekken. Als je dan in 5 VWO zit en je komt de kinderen van groep 5 uitleggen dat rekenen ook vierkantswortel trekken en machtsverheffen is zeggen ze toch allemaal: je bent gek. (hmmm... is het nog te volgen?)
Ik zit niet op zijn nivo dus ik zou het toch niet begrijpen. Verder zijn al zijn theorieen erg goed onderbouwd maar niet te controleren... Als ik zo even na ga waar ie verder nog in geloofd: mens is god, mens is onsterfellijk, er bestaat geen goed of kwaad alleen je eigen interpretatie telt, als je lichaam sterft komt je ziel terug in een lichaam dat zich in een hogere hemelsfase bevind...etc. Dat heeft allemaal wel raakvlakken met theosophy, gnosticisme, occultisme, new age... Volgens mij komt het allemaal uit dezelfde (verkeerde) bron

Hoe oud was je toen je ermee in aanraking kwam? En hoe kwam je ermee in aanraking?
Komt allemaal inderdaad erg bekend voor. Ik wist ook dat het de waarheid was maar als het puntje bij paaltje komt is de hele theorie niet te rijmen met de werkelijkheid maar dat komt omdat het allemaal zo ingewikkeld is En inderdaad ook op geen enkele manier te controleren. Het basis idee is dat je inderdaad niet sterft, maar dat je steeds reïncarneert en in elk leven steeds meer moet leren totdat je uiteindelijk goddelijk wordt, iemand zoals Jezus Christus. Dat lijkt dus heel veel op hindoeïsme en boeddhisme, maar al die theoriën zijn altijd gebaseerd op de 2 leugens van de slang: gij zult als goden zijn en gij zult niet sterven. Wat mij betreft is dus óf de bijbel waar óf al die andere doctrines, even de koran buiten beschouwing gelaten. Ik heb echter genoeg bewijs voor de bijbel gezien om te concluderen dat die waar is en ik weet wat het aanricht als je in al die andere dingen gelooft. Theosofie is eigenlijk alle oosterse en westerse mysteriën bijeengebracht door Helena Blavatsky. Daaruit voort is new age gekomen en dat infiltreert nu zo'n beetje alle lagen van onze beschaving. We hebben mediums, waarzeggers, tarot-leggers, reiki-masters en meer van die crap. In hollywood barst het van de kabbalisten en scientologists. Verder blijken al die doctrines ook nog eens gebaseerd te zijn op slangengoden, waarin de slang de intelligente helper is, ik kan je zo wat citaten geven waaruit blijkt dat bv. Blavatsky en Alice Bailey dat zelf zeggen, en de uiteindelijke slang die ze bedoelen is Lucifer zelf. Hoe duidelijk wil je het hebben?

Ik was 16 toen ik mijn eerste paddotrip had. Dat vond ik zo vet dat ik het een half jaar daarna weer deed en sindsdien meer dan een half jaar bijna elke week. Onder invloed van psychedelische drugs komen je hersenen in het alfaritme en dat is hetzelfde als wanneer je mediteert of in trance bent etc. Op dat moment staat je geest voor vanalles open. Tijdens die trips werd heel mijn geheugen als het ware overhoop gehaald en kreeg ik inzichten in mijzelf, mijn ouders, mijn leven, de kosmos etc. Op een gegeven moment kreeg ik ook Descartes-achtige inzichten dat alles een creatie is van mijn eigen geest, alles een product is van je onbewuste, en dat alle mensen samen deel uitmaken van het collectief onbewuste waaruit alles mogelijk is en dat is dan god. Ook de natuur maakt hier deel van, dus een verkapte vorm van pantheisme. Het doel is dan automatisch om zo ver mogelijk in tune te komen met dat goddelijke waar iedereen deel van uitmaakt en te streven naar een soort perfectie zoals Jezus Christus. In werkelijkheid is dat maar een egotrip en je gaat je echt verheven gedragen en vind andere mensen 'onbewuster' terwijl jij veel 'bewuster' bent, maar eigenlijk komt dit neer op zelfbedrog want je vindt jezelf erg slim en wijs en anderen erg dom maar daar kunnen ze niets aan doen en jij bent ook maar toevallig zo slim geworden. Het is heel subtiel allemaal. Anderen gaan er iets minder bescheiden mee om en dan kan je ook begrijpen waarom onze politiek leiders er absoluut geen moeite mee hebben om miljoenen mensen de dood in te jagen, dat is toch maar 'vee', catechumen, goyim, domme boeren, untermenschen etc en zij zijn de illuminati, de verlichte wijzen die beter dan ons weten hoe het verder moet met deze planeet.

Op een gegeven moment was ik benieuwd naar wie er achter al het kwaad in de wereld zat, waarom het zo'n puinhoop was, want ik verlangde naar iets beters. Toen noemde een vriend van me de vrijmetselarij en kwam ik met complottheoriën over 9/11 in aanraking, de illuminati, skull & bones, satanisme etc. Uiteindelijk een hele videoserie met lezingen erover gevonden en verteller had precies hetzelfde uitgezocht, maar dan in veel groter detail en met betrouwbare bronnen ipv wazige internetsites. Daaruit bleek dus ook dat de filosofie van de mensen waar ik ondertussen zo'n hekel aan had gekregen precies hetzelfde was als de filosofie die ik door middel van trippen ontwikkeld had. Ook legde hij de bijbel ernaast en dat was toch wel vrij confronterend om erachter te komen dat ik in werkelijkheid helemaal niet goed bezig was en helemaal geen Jezus Christus aan het worden was maar een godslasteraar van de ergste soort hehe. Uiteindelijk heb ik me dan ook bekeerd en sindsdien is alles beter.

Ik stond ervan te kijken dat er iemand wel een keer voor open stond, maar jij bent dus ook een christen. Ik heb al meerdere malen mensen proberen te laten zien wat voor filosofien ze aanhangen (want hier barst het ondertussen ook van de arrogante heidenen ) maar het is echt onmogelijk om tot ze door te dringen, mensen geloven wat ze willen geloven ofzo, maar waarschijnlijk was ik zelf ook zo overtuigd van mijn eigen gelijk. Best wel jammer. Ik zou tegen je baas zeggen dat hij weer eens met beide benen op de grond moet komen en niet teveel in sprookjes geloven En dat wat hij gelooft hetzelfde is als wat luciferianen geloven. Misschien schrikt hem dat af.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:25:18 #33
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50891912
quote:
Ik zou tegen je baas zeggen dat hij weer eens met beide benen op de grond moet komen en niet teveel in sprookjes geloven En dat wat hij gelooft hetzelfde is als wat luciferianen geloven. Misschien schrikt hem dat af.
Waarschijnlijk niet. Ik zal het wel verkeerd zien.

Wel een eye-opener voor mij dit topic. Leuk om ook eens iemand te spreken met inside information.

Jammer dat de "verstokte heidenen" niet meer reageren in dit topic

Wat me wel intrigeerd is de subtiliteit waarmee dit bedrog gepleegd wordt. Het begint allemaal erg onschuldig maar als je wat verder verstrikt raakt in de netten van <insert random fake religie> Dan kom je er ook niet makkelijk meer uit. Waarschijnlijk omdat de zelfverzonnen beloning zo groot is. En inderdaad als je de bijbel leest kan je niet anders concluderen dan dat dit allemaal al voorspeld is.

Wat vind je trouwens van het channellen van demonen etc. Bedrog of niet?

[ Bericht 13% gewijzigd door Echo99 op 27-06-2007 11:32:59 ]
Lang leve mij! *O*
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:44:43 #34
154307 Oxyligen
I do not seek. I find
pi_50892603
Wat me wel intrigeert is de subtiliteit waarmee dit bedrog gepleegd wordt. Het begint allemaal erg onschuldig maar als je wat verder verstrikt raakt in de netten van het Christendom. Dan kom je er ook niet makkelijk meer uit. Waarschijnlijk omdat de zelfverzonnen beloning zo groot is. En inderdaad als je de <insert random fake boek> leest kan je niet anders concluderen dan dat dit allemaal al voorspeld is.
Aan namen heb ik niks. Rugnummers moet ik hebben!
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:01:08 #35
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50893296
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:44 schreef Oxyligen het volgende:
Wat me wel intrigeert is de subtiliteit waarmee dit bedrog gepleegd wordt. Het begint allemaal erg onschuldig maar als je wat verder verstrikt raakt in de netten van het Christendom. Dan kom je er ook niet makkelijk meer uit. Waarschijnlijk omdat de zelfverzonnen beloning zo groot is. En inderdaad als je de <insert random fake boek> leest kan je niet anders concluderen dan dat dit allemaal al voorspeld is.
Die was te verwachten natuurlijk

Toch denk ik dat het bij het Christendom iets anders ligt. Bij alle genoemde voorbeelden draait het (in grote lijnen) om 1 ding: ik ben god. Mijn ego telt. Ik bepaal wat goed en verkeerd is. Ik ben slim, de rest is dom. Eigenbelang. Bij het christendom is het het erkennen van je zwakheden, je kan het niet alleen doen. Een christen wint er niets mee als hij iemand bekeerd. JZK bijv. wel, nl macht.
Lang leve mij! *O*
pi_50893597
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:25 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Ik zal het wel verkeerd zien.

Wel een eye-opener voor mij dit topic. Leuk om ook eens iemand te spreken met inside information.

Jammer dat de "verstokte heidenen" niet meer reageren in dit topic

Wat me wel intrigeerd is de subtiliteit waarmee dit bedrog gepleegd wordt. Het begint allemaal erg onschuldig maar als je wat verder verstrikt raakt in de netten van <insert random fake religie> Dan kom je er ook niet makkelijk meer uit. Waarschijnlijk omdat de zelfverzonnen beloning zo groot is. En inderdaad als je de bijbel leest kan je niet anders concluderen dan dat dit allemaal al voorspeld is.

Wat vind je trouwens van het channellen van demonen etc. Bedrog of niet?
De echte verstokte heidenen zitten vooral in TRU. Ook bij Niburu barst het ervan. En ik vind het wel leuk om een keer gehoord te worden, ik voel me altijd een roepende in de woestijn hehe.

De truuc zit hem in het feit dat je ego opgeblazen wordt, maar je zelf denkt dat je ego juist oplost en minder wordt. Je denkt namelijk dat je alleen maar 'bewuster' wordt van het goddelijke in alles (en in jezelf) en andere mensen zijn minder 'bewust', maar daar kunnen ze niets aandoen omdat zij toevallig niet de ervaringen hebben gehad die jij hebt gehad. Vaak komt daar dan ook een hoop bekeringsdrang uit voort en dan krijg je zaken als de 'School of Enlightenment' van JZK die aan iedereen hun goddelijkheid wil openbaren (ik deed dat ook). Zulke mensen zijn dan ook erg overtuigd dat ze eigenlijk heel bescheiden en openminded en goed zijn etc, maar in werkelijkheid zijn het allemaal ego's. Dat hebben ze zelf ook niet door. Ik had het ook niet door maar mijn ouders herinnerden mij er frequent aan dat ik ontzettend arrogant was, maar ik wist écht van niks. Zoals meestal bleken mijn ouders mij beter te kennen dan ik mijzelf
De beloning is ook groot omdat je een boost in je zelfvertrouwen krijgt, je hebt immers je goddelijkheid ontdekt en hebt meer inzicht in het universum dan anderen of je hebt magische reikikrachten gekregen waardoor je mensen kan genezen. Iedereen wil zich graag speciaal voelen en als je geheime kennis hebt of magische krachten bezit voel je jezelf al gauw belangrijk. Je gelooft ook dat je veel capabeler en sterker bent dan voorheen. Het is de verheerlijking van het zelf/de mens als god ipv de verheerlijking van de ware God als god, iets waar de bijbel voor waarschuwt. Mensen gaan dat dan verdedigen door te zeggen dat dat niet zo is, want álles en iedereen is god, dus daardoor zijn ze niet specialer dan een ander. Het gedrag getuigt daar echter niet van en voor God maakt dat ook niets uit. Als je zegt dat je god bent is dat godslastering en dat is precies waar de duivel die dit verzonnen heeft op uit is. Die lacht in zijn vuistje. De subtiliteit is geniaal, totdat je het doorhebt. Het is een beetje als een subliminaal plaatje, je ziet geen dubbele betekenis, totdat je hem gezien hebt en dan zie je hem altijd, zoals bij dit:

Als je dat plaatje niet kent zie je daar vast niet het woord 'sex' in staan.

Ik geloof wel dat mensen echt demonen channelen, ik geloof dat er werkelijk entiteiten zijn die dan van hen bezit nemen of zich aan mensen openbaren. De basisboodschap van al die gechannelde demonen is ook altijd hetzelfde: je bent god, je bent onsterfelijk, de wereld moet een eenheid worden. Verder is bijvoorbeeld de brief die ik eerder hier heb gepost over WO1, WO2 en WO3 tot stand gekomen doordat de schrijver ervan een visioen van een demoon had. Ik acht het onmogelijk dat iemand alles zo nauwkeurig kon hebben uitgepland zonder dat daar een of andere hogere spirituele entiteit achter zit. Ook de boeken van bv Blavatsky bevatten zo'n vergevorderde kennis van de kosmos dat dat ook van hogeraf moet zijn gekomen. Maar er zijn ook mediums die de boel voor de gek houden dmv psychologische truucjes denk ik. Die verkondigen alleen niet de slangenboodschap.

Ik vind het een erg bizarre wereld, maar de bijbel maakt alles zo ontzettend simpel en duidelijk. Goddank voor de bijbel

Jij bent altijd christen geweest ofzo?
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:14:48 #37
154307 Oxyligen
I do not seek. I find
pi_50893857
Voor jullie is God goed & almachtig, al het andere is blijkbaar slecht en een bedreiging. Ik geloof (ook) niet in het occulte maar zie zeker goede kanten in bijv Boedhisme, meditatie en reiki. en met 'goede kanten' bedoel ik ook: wat goed en verkeerd is etc.

Een christen voelt zich goed als hij iemand bekeerd: eigenbelang.
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:24:55 #38
154307 Oxyligen
I do not seek. I find
pi_50894265
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
...

De beloning is ook groot omdat je een boost in je zelfvertrouwen krijgt, je hebt immers je goddelijkheid ontdekt en hebt meer inzicht in het universum dan anderen of je hebt magische reikikrachten gekregen waardoor je mensen kan genezen. Iedereen wil zich graag speciaal voelen en als je geheime kennis hebt of magische krachten bezit voel je jezelf al gauw belangrijk. Je gelooft ook dat je veel capabeler en sterker bent dan voorheen. ..
..
De beloning is ook groot omdat je een boost in je zelfvertrouwen krijgt, je hebt immers goddelijkheid ontdekt en hebt meer inzicht in het universum dan anderen of je hebt God ervaren waardoor je mensen kan bekeren. Iedereen wil zich graag speciaal voelen en als je geheime kennis hebt of God ervaren voel je jezelf al gauw belangrijk. Je gelooft ook dat je veel capabeler en sterker bent dan voorheen. ..

Uit jouw posts blijkt iig nog steeds een zeer groot ego..
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:45:46 #39
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50895038
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:14 schreef Oxyligen het volgende:
Voor jullie is God goed & almachtig, al het andere is blijkbaar slecht en een bedreiging. Ik geloof (ook) niet in het occulte maar zie zeker goede kanten in bijv Boedhisme, meditatie en reiki. en met 'goede kanten' bedoel ik ook: wat goed en verkeerd is etc.

Een christen voelt zich goed als hij iemand bekeerd: eigenbelang.
Nee. Niet al het andere is per definitie slecht of een bedreiging. Godsdiensten waarbij vindingrijke personen beter worden ten koste van hun volgelingen vind ik slecht en een bedreiging.
Lang leve mij! *O*
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:52:53 #40
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50895283
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:08 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

-knip-
Leerzaam verhaal
-Knip-

Ik geloof wel dat mensen echt demonen channelen, ik geloof dat er werkelijk entiteiten zijn die dan van hen bezit nemen of zich aan mensen openbaren. De basisboodschap van al die gechannelde demonen is ook altijd hetzelfde: je bent god, je bent onsterfelijk, de wereld moet een eenheid worden. Verder is bijvoorbeeld de brief die ik eerder hier heb gepost over WO1, WO2 en WO3 tot stand gekomen doordat de schrijver ervan een visioen van een demoon had. Ik acht het onmogelijk dat iemand alles zo nauwkeurig kon hebben uitgepland zonder dat daar een of andere hogere spirituele entiteit achter zit. Ook de boeken van bv Blavatsky bevatten zo'n vergevorderde kennis van de kosmos dat dat ook van hogeraf moet zijn gekomen. Maar er zijn ook mediums die de boel voor de gek houden dmv psychologische truucjes denk ik. Die verkondigen alleen niet de slangenboodschap.

Ik vind het een erg bizarre wereld, maar de bijbel maakt alles zo ontzettend simpel en duidelijk. Goddank voor de bijbel

Jij bent altijd christen geweest ofzo?
Ja, ben christelijk opgevoed enzo...Is soms wel lastig omdat je van jongs af aan altijd het zelfde verteld is. Daardoor sta je minder open voor de andere kant van het verhaal. In de zin van: dat wat mijn ouders nooit verteld hebben bestaat niet.

Kan je wat quotes geven van die Blavatsky? Verder heb ik net stukjes van die films in je links zitten kijken. Gaaf.

En dat allemaal in de baas zijn tijd. Hij moest eens weten
Lang leve mij! *O*
pi_50895955
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 12:52 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Ja, ben christelijk opgevoed enzo...Is soms wel lastig omdat je van jongs af aan altijd het zelfde verteld is. Daardoor sta je minder open voor de andere kant van het verhaal. In de zin van: dat wat mijn ouders nooit verteld hebben bestaat niet.

Kan je wat quotes geven van die Blavatsky? Verder heb ik net stukjes van die films in je links zitten kijken. Gaaf.

En dat allemaal in de baas zijn tijd. Hij moest eens weten
Kan me wel voorstellen dat je makkelijker gaat twijfelen als je vanaf het begin niets anders is geleerd. Ga je dan niet sneller twijfelen?

Stukjes van blavatsky en albert pike kun je zien in deze video over vrijmetselarij, kaballah, gnostiek, theosofie etc. Daarin komen figuren van al die stromingen wel langs. Vanaf +- 1uur 12 min komt blavatsky langs. De man is ondertussen al flink pissig geworden door alles wat ie op staat te lezen hehe.
  woensdag 27 juni 2007 @ 14:33:23 #42
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_50898881
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 13:12 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Kan me wel voorstellen dat je makkelijker gaat twijfelen als je vanaf het begin niets anders is geleerd. Ga je dan niet sneller twijfelen?

Stukjes van blavatsky en albert pike kun je zien in deze video over vrijmetselarij, kaballah, gnostiek, theosofie etc. Daarin komen figuren van al die stromingen wel langs. Vanaf +- 1uur 12 min komt blavatsky langs. De man is ondertussen al flink pissig geworden door alles wat ie op staat te lezen hehe.
Nee twijfelen niet echt. Het is soms alleen wel even zoeken om het te plaatsen in de juiste perspectieven...
Lang leve mij! *O*
pi_50903451
quote:
Students of history will recognize that the political alliances of England on one side and Germany on the other, forged between 1871 and 1898 by Otto von Bismarck, co-conspirator of Albert Pike, were instrumental in bringing about the First World War.
Ik heb het je al eens eerder verteld, maar dit is volkomen onzin. De fatale allianties stammen van na 1898. Daarbij is de Eerste Wereldoorlog niet direct te herleiden tot het bondgenotensysteem.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_50904804
Interessante info en dito discussie...

Of het werkelijk zo'n groots complot is.. ik ben er van overtuigd dat er een clubje is dat ons onder de duim probeert te houden middels manipulatie, mind-fuck en weet ik wat voor troep allemaal..
En dus klinkt dit verhaal me niet zo vreemd in de oren..

Iemand trouwens afgelopen zondag op Talpa Archangel gezien? Ging over Stalin en die term deed mij meteen denken aan een 'poppetje'. Stalin als pop dus.. (daar ging de tv-film trouwens niet over, met Daniel 007 Craig )
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_50904935
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:31 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik heb het je al eens eerder verteld, maar dit is volkomen onzin. De fatale allianties stammen van na 1898. Daarbij is de Eerste Wereldoorlog niet direct te herleiden tot het bondgenotensysteem.
Ja dat is waar ja, heb je er ook een goeie bron voor?
pi_50905343
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja dat is waar ja, heb je er ook een goeie bron voor?
Als je nu zelf eens begon. Maar goed:
1904, Entente Cordiale tussen Engeland en Frankrijk (voornamelijk bedoeld om koloniale geschillen uit de weg te ruimen)
1907, drievoudig verbond.
Rusland had geen verdrag met Servie en de moord op de troonopvolger was niet voldoende reden om Oostenrijk-Hongarije te steunen, volgens de overeenkomst tussen Berlijn en Wenen.

Bismarck trad af in 1890, dus ''tussen 1871 en 1898'' is hoe dan ook geen al te nauwkeurige tijdsaanduiding.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_50905632
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef Apropos het volgende:

[..]

Als je nu zelf eens begon. Maar goed:
1904, Entente Cordiale tussen Engeland en Frankrijk (voornamelijk bedoeld om koloniale geschillen uit de weg te ruimen)
1907, drievoudig verbond.
Rusland had geen verdrag met Servie en de moord op de troonopvolger was niet voldoende reden om Oostenrijk-Hongarije te steunen, volgens de overeenkomst tussen Berlijn en Wenen.

Bismarck trad af in 1890, dus ''tussen 1871 en 1898'' is hoe dan ook geen al te nauwkeurige tijdsaanduiding.
Ik kan tot nu toe alleen vinden dat de triple alliantie in die tijd wel gesmeed werd.
De rest van de text klopt echter wel. Dat ene stukje is commentaar van de maker vd website.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 00:37:40 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51080985
Ok, hier zet ik even een tvp want dit lijkt aan te sluiten op bepaalde vermoedens die ik al een tijdje heb.
Dit zal ik nog even allemaal gaan doorlezen op een zonniger uur.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')