quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klik hier voor een foto waar ik hem tussen mijn vlees steek... NSFW.
Zit er nou kaas aan je vlees?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lijkt meer op boter.quote:
ik denk dat je daaro mook geen vriendin hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef T1andonly het volgende:Als ik op dit moment een vriendin had dan had ik haar deze belleblaas cadeau gedaan
[..]
quote:Ik dacht het toch even niet he, ventje!
Nee meestal hebben vrouwen geen gevoel voor humor...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef jovink het volgende:
[..]
ik denk dat je daaro mook geen vriendin hebt
Kwestie van de goede uitzoekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:59 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee meestal hebben vrouwen geen gevoel voor humor...
Waarschuwing: De kop is geen bol, maar een cilinder. Een 3.5 centimeter dikke met een diameter van 3,5cm, dus warm je vriendin eerst goed op!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kwestie van de goede uitzoeken![]()
Ik ga er morgen eentje oppikken hier.(zwaard that is... vriendin heb ik al)
Genoteerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarschuwing: De kop is geen bol, maar een cilinder. Een 3.5 centimeter dikke met een diameter van 3,5cm, dus warm je vriendin eerst goed op!
en als ze dan zeggen dat je tante het af heeft gepakt, weet je hoelaat het is..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk kado voor mijn neefje........en mijn nichtje! Gauw morgen halen.
Serieus, normaal gesproken zeg ik dit niet, maar in dit topic ben je echt geniaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |