quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef lady-wrb het volgende:toch vind ik het wel een beetje lijken op natrappen, want als ze zelf zegt 2,5 jaar voor yoshi gezorgd te hebben, waarom heeft ze dan niet eerder zo'n rapport opgesteld? dat had ze toch na een half jaar al voor elkaar kunnen hebben?
Inderdaad, een stuk uit een interview,
de telegraaf. Het gaat verder op Privé maar naar mijn menig was ze toen niet echt verontrust hoor.
"Anderhalf jaar lang werkte Maria voor Belinda Meuldijk. Ze ging met Yoshi zwemmen, fietsen en wandelen. Eind vorig jaar nam ze ontslag, toen bleek dat ze een zware ziekte had. Maria bekijkt de foto’s van Belinda’s woning in weekblad Privé, waar de afbeeldingen van het vervuilde huis werden afgedrukt. „Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.
Dol is Maria op de zoon van Belinda en Rob. „Iedereen houdt van dat jong”, zegt ze. „Maar Yoshi is zo beïnvloedbaar¿” Bij Belinda is Yoshi zeker gelukkig, stelt ze vast. „Yoshi heeft een schitterende jeugd. Als-ie om vakantie dramde, dan kreeg hij het. En als hij in de achtbaan wil, dan gaat Belinda met hem mee. Yoshi is ook degene die gelukkig is nu. Hij gaat er niet aan onderdoor. Yoshi is al blij met zijn ijs en als hij achter de computer zit. Misschien lijdt zijn broer Robbert wél onder de situatie.” Eerst hebben de Nijs en Jettekesletteke 'spijt' dat die fotos's zijn doorgespeeld aan de Privé, zo vertelden zij toen in een 'openhartig' interview met Albert Verlinde, gezellig in hun tuin. Ook dat Yoshi zelfs soms gevaarlijk was, Jet: "hij gooide wel eens dingen door de kamer." Leeft je servies nog? Meid, moet je mij eens zien als ik boos ben, dat wil jij echt niet weten! En de Nijs nog verder keuvelend dat hij zo graag voor de dag wilde komen met Yoshi, nieuwe kleren kopen. Jammer de Nijs, Yoshi geeft daar geen donder om en ook jammer voor jou de Nijs, hij lijkt wel erg op jou...
Na al deze spijt komt dan ook nu opeens het 'rapport' van Yoshi's huishoudster/verpleegkundige en dan ook net als Belinda en vriendje op vakantie gingen? Waarbij Verlinde nog even sappig vertelde dat hij de ergste details maar niet zal vertellen. In een volgende uitzending van Boulevard meldt Verlinde én Santegoeds geen aandacht meer aan de zaak te besteden. Ja dank je de koekoek, Belinda dreigde met juridische stappen, maar heel hypocriet werd er gezegd dat ze het onderling maar moeten regelen, voor Yoshi...ach. Eerst alle bagger met de Nijs+bijzit naar buiten gooien en dan opeens zijn er zorgen om Yoshi? Nee, Verlinde én Santegoeds, straks komt er groot feest met en over de Nijs (met z'n muzikale vrienden en vriendinnen, die moeten ook te vriend worden gehouden voor Privé én Boulevard) en jullie kunnen je gewoon niet permitteren daar niet bij te kunnen zijn, ook al vanwege de vette reclame (geld) die daarmee verkregen wordt. Het is een heel simpel commercieel plaatje, goed voor veel reclame-inkomsten en veel blad- en programmavulling. En ook Maria, gij foute vrouw, ga je schamen!