abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 september 2007 @ 21:12:50 #201
7889 tong80
Spleenheup
pi_53366708
Het wordt steeds triester

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 21:18:39 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53366834
Kan Maria hen niet zelf voor het gerecht slepen vanwege de aantijgingen dat ze 'maar' een huishoudster is, ingehuurd om de rommel op te ruimen, en geen verpleegkundige?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2007 @ 21:19:14 #203
22592 crew  Ole
pi_53366852
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 21:12 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds triester

Het ergste is ook, dat ik elke keer denk dat het niet meer lager kán. Om vervolgens een week later tot de ontdekking te komen dat dat dus wél kan.

Ik denk dat het einde nog niet in zicht is. Ik vermoed nog iets van vunzige sextapes, waarin Rob anaal genomen wordt. Of dat de nieuwe vriendin van Rob gek is op poep-en plassex..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 21:29:20 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53367128
Vlak Thierry ook niet uit, daar moet ook meer uit te halen zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 22 september 2007 @ 02:25:56 #205
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53373752
Thierry, die vervelende hippie, vind ik de vervelendste,
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 22 september 2007 @ 04:19:20 #206
22592 crew  Ole
pi_53374553
we zullen zien
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2007 @ 15:46:04 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53382064
toch vind ik het wel een beetje lijken op natrappen, want als ze zelf zegt 2,5 jaar voor yoshi gezorgd te hebben, waarom heeft ze dan niet eerder zo'n rapport opgesteld? dat had ze toch na een half jaar al voor elkaar kunnen hebben?

nou ja in ieder geval komen er steeds meer mensen bij die denken de beerput nog een stukje verder open te moeten trekken.

wie volgt? de dierenarts? de loodgieter? of toch de tuinman?
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2007 @ 17:13:29 #208
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53383869
Wat mij betreft alledrie.
pi_53385160
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
toch vind ik het wel een beetje lijken op natrappen, want als ze zelf zegt 2,5 jaar voor yoshi gezorgd te hebben, waarom heeft ze dan niet eerder zo'n rapport opgesteld? dat had ze toch na een half jaar al voor elkaar kunnen hebben?
Inderdaad, een stuk uit een interview, de telegraaf. Het gaat verder op Privé maar naar mijn menig was ze toen niet echt verontrust hoor. "Anderhalf jaar lang werkte Maria voor Belinda Meuldijk. Ze ging met Yoshi zwemmen, fietsen en wandelen. Eind vorig jaar nam ze ontslag, toen bleek dat ze een zware ziekte had. Maria bekijkt de foto’s van Belinda’s woning in weekblad Privé, waar de afbeeldingen van het vervuilde huis werden afgedrukt. „Op het moment dat de foto’s werden gemaakt, was ik in het huis. Mijn pakje sigaretten ligt daar op tafel”, wijst ze.

Dol is Maria op de zoon van Belinda en Rob. „Iedereen houdt van dat jong”, zegt ze. „Maar Yoshi is zo beïnvloedbaar¿” Bij Belinda is Yoshi zeker gelukkig, stelt ze vast. „Yoshi heeft een schitterende jeugd. Als-ie om vakantie dramde, dan kreeg hij het. En als hij in de achtbaan wil, dan gaat Belinda met hem mee. Yoshi is ook degene die gelukkig is nu. Hij gaat er niet aan onderdoor. Yoshi is al blij met zijn ijs en als hij achter de computer zit. Misschien lijdt zijn broer Robbert wél onder de situatie.”

Eerst hebben de Nijs en Jettekesletteke 'spijt' dat die fotos's zijn doorgespeeld aan de Privé, zo vertelden zij toen in een 'openhartig' interview met Albert Verlinde, gezellig in hun tuin. Ook dat Yoshi zelfs soms gevaarlijk was, Jet: "hij gooide wel eens dingen door de kamer." Leeft je servies nog? Meid, moet je mij eens zien als ik boos ben, dat wil jij echt niet weten! En de Nijs nog verder keuvelend dat hij zo graag voor de dag wilde komen met Yoshi, nieuwe kleren kopen. Jammer de Nijs, Yoshi geeft daar geen donder om en ook jammer voor jou de Nijs, hij lijkt wel erg op jou...

Na al deze spijt komt dan ook nu opeens het 'rapport' van Yoshi's huishoudster/verpleegkundige en dan ook net als Belinda en vriendje op vakantie gingen? Waarbij Verlinde nog even sappig vertelde dat hij de ergste details maar niet zal vertellen. In een volgende uitzending van Boulevard meldt Verlinde én Santegoeds geen aandacht meer aan de zaak te besteden. Ja dank je de koekoek, Belinda dreigde met juridische stappen, maar heel hypocriet werd er gezegd dat ze het onderling maar moeten regelen, voor Yoshi...ach. Eerst alle bagger met de Nijs+bijzit naar buiten gooien en dan opeens zijn er zorgen om Yoshi? Nee, Verlinde én Santegoeds, straks komt er groot feest met en over de Nijs (met z'n muzikale vrienden en vriendinnen, die moeten ook te vriend worden gehouden voor Privé én Boulevard) en jullie kunnen je gewoon niet permitteren daar niet bij te kunnen zijn, ook al vanwege de vette reclame (geld) die daarmee verkregen wordt. Het is een heel simpel commercieel plaatje, goed voor veel reclame-inkomsten en veel blad- en programmavulling. En ook Maria, gij foute vrouw, ga je schamen!
pi_53385372
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:46 schreef lady-wrb het volgende:

nou ja in ieder geval komen er steeds meer mensen bij die denken de beerput nog een stukje verder open te moeten trekken.

wie volgt? de dierenarts? de loodgieter? of toch de tuinman?
Eerst komt de dierenarts om te vertellen dat dieren inderdaad poepen en dat het een schande is dat mensen daar geen begrip voor hebben, ze moeten toch ook hun behoeftes doen! Dan komt de loodgieter die verteld dat hij regelmatig bij Belinda langs is geweest om de riolering te ontstoppen nadat ze had geprobeerd om de dieren op 't toilet te laten poepen/plassen. Maar dat er door de dieren zoveel wc-papier gebruikt werd het toilet regelmatig verstopte. Kortom, Belinda had er alles aan gedaan om het huis uitwerpselen vrij te houden. Als laatste komt de tuinman vertellen dat hij nu zo'n beetje de hele tuin al heeft afgegraven om de uitwerpselen maar kwijt te kunnen, maar dat de tuin nu toch echt vol is. Vandaar dat Belinda en Thierry willen/moeten verhuizen.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 september 2007 @ 18:35:16 #211
22592 crew  Ole
pi_53493162
Dit moet ik eerst nog zien gebeuren
quote:
26-09-2007 14:43:32
EINDE AAN RATTENGATE
Er is een einde gekomen aan het gehakketak op elkaar in het openbaar, zo beloven Thierry, Belinda én Rob en zijn Henriëtte hun leven te beteren.
'Ik mag niets meer zeggen,' laat Thierry weten in de nieuwe Story die deze week in de winkel ligt. 'Bij onze advocaat hebben Belinda en ik een papier ondertekend waarin we beloven niet meer met de media te praten. Rob en Henriëtte hebben datzelfde document bij hun advocaat ook getekend. Dat doen we in het belang van Yoshi. Niemand van ons wil dat hij beschadigd uit deze situatie komt en als dat betekent dat ik mijn mond moet houden, doe ik dat graag voor hem.'
pi_53493836
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:35 schreef Ole het volgende:
Dit moet ik eerst nog zien gebeuren
Er hoeft alleen maar een stokertje a la Maria op te staan en het is weer feest.
Dus: send in the vet!
pi_53832545
quote:
22.50-23.55 uur PAUW & WITTEMAN
00.10-01.05 uur HERHALING

Dagelijks programma met de urgentie van de actualiteit,de waan van de week en het gesprek van de dag. Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman.

*Belinda Meuldijk vertelt over het boek De wereld volgens Yoshi dat zij heeft geschreven over haar zoon.
De volgende ronde. Eindelijk.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 10:33:24 #214
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 14:38:58 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53839020
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:17 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

De volgende ronde. Eindelijk.
Jeuj

Het was ook al weer te lang stil!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53841550
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 14:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Het was ook al weer te lang stil!
Zegt u dat wel, mevrouw. Zegt u dat wel.
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 17:57:43 #217
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53843207
* Cynix ® zit er bij wijze van spreken al klaar voor.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 17:59:04 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53843232
Wil iemand straks even verslag doen? Ik moet vanavond trainen, dus ik mis het.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53843494
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet vanavond trainen, dus ik mis het.
Ow God!
Trainen? Waarvoor dan?
Ik neem het voor je op.
pi_53843533
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Belinda komt vanavond bij P&W
oooooh, ik heb nu al last van plaatsvervangende schaamte
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53843549
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Wil iemand straks even verslag doen? Ik moet vanavond trainen, dus ik mis het.
kijk je de herhaling toch of op internet later
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 oktober 2007 @ 18:15:20 #222
22592 crew  Ole
pi_53843562
Het staat morgen ook op de site van P&W
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:16:39 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53843583
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:11 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ow God!
Trainen? Waarvoor dan?
Ik neem het voor je op.
Voor mijn jaarlijke uitvoering met de dansmariekes

O nee, gewoon tegen de vetrolletjes

Opnemen in je hoofd graag en dan alles hier neertikken thank you very much
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 18:34:49 #224
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53843992
Ja ja ja, maar ik ben een aartsluiedonder.

Maargoed, désnoods kijk ik de herhaling wel

Ergens vind ik deze hele affaire vooral híer leuk. Met jullie Ik zou er de TV geloof ik niet voor aanzetten
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53844244
zou ze de ezel meenemen

ohjeetje , ik moet nu natuurlijk ook naar RTL Boulevard kijken, daar zal Albert het er ook wel over hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')