abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 12:27:31 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53118514
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:57 schreef Suko het volgende:
verhaal
Amen
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53118628
Suko!
pi_53138495
En dat zit je vannacht weer eens te kijken vanuit een een warm bed, of Boulevard nog iets te melden heeft over Rattengate, ja zeker. Albert had een vertrouwelijk rapport voor z'n neus over de leefomstandigheden van Yoshi. Hij citeerde daar een paar zinnetjes uit, overal haren, tot zelfs in de badkuip, (wordt tijd dat de Nijs ook eens kiekjes neemt van mijn huis, overal haren van mijn katten, zelfs in bad/bed, niet weg te krijgen die zooi, kan wel aan de gang blijven! ) Hij las niet het ergste voor, nee dat nog net niet. Zeg Albert, hoe kom je daaraan? Kan niet anders komen dan van die liefhebbende paps Rob de Nijs. How low can you go. En dan die directeur van een Autisme-gebeuren, die alleen iets in z'n algemeen verteld over autisme, hij kent Yoshi niet eens, zegt alleen dat er structuur nodig is in een dagbehandeling. Hij moet toch weten dat er zoveel vormen van austisme zijn dat zoiets zeer individueel is. Er zijn autisten die absoluut niet tegen een structuur kunnen, daar worden ze stapel neurotisch van! Nu deed dat gesprek voor komen alsof het over Yoshi ging, zeer bedenkelijk. En verder zag je Rob de Nijs bij een optreden en vertelde dat hij zoveel warme reacties had gehad op het interview in Boulevard...onderwijl zat kirrende Jet hem op te nemen met een digi-camera, het was te walgelijk voor woorden. Ook Thierry kwam aan het woord per telefoon (ook in Shownieuws), waren op weg naar Turkye voor een weekje maar vliegtuig had vertraging. Ook hem viel op dat de Nijs Belinda zo'n trap na door te zeggen dat hij niet meer kon vrijen met haar en wel met Henriette. Toevallig ook dat de Nijs net nu het intervieuw gaf nu hij en Belinda op vakantie gaan. Maar goed, al die maanden heeft de Nijs niks gezegd, en komt dan nu met rake klappen door Belinda én als moeder én als vrouw neer te sabelen. En Albert Verlinde zegt dan op het einde dat die twee maar weer rond de tafel moeten gaan zitten, joh...hou dat moraliserende vingertje maar in de broekzak, ook jij hebt de Nijs voluit ruimte gegeven om met sleeze en dirt te gooien en vraag je je nog wel eens wíe met dit alles is begonnen? Juist ja. Of heb je misschien expres ons dit laten zien om de echte Rob de Nijs met z'n Jetje-sletje te ontmaskeren ???

Over Autisme.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:55:22 #179
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53143985
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:30 schreef Cynix ® het volgende:
Er moet inderdaad iets anders achter dat hele Rattengate zitten. Óf Rob maakt zich écht bezorgd om zijn kind, maar de feiten uit het verleden wijzen daar niet echt op, óf Belinda was nog niet zomaar van plan het huis af te staan aan hem en dus moest ze even 'een handje geholpen worden' met wat modder.

Een andere verklaring heb ik niet zo gauw, of het moet een simpele ego-kwestie zijn. Gedumpt worden door Belinda die daarna nota bene eindelijk écht gelukkig lijkt worden, en dat ook nog van de daken schreeuwt, doet misschien wel een beetje pijn...
En Rob's nieuwe cd komt over een kleine maand uit... There's no such thing as bad publicity...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_53144693
Geweldig ook dat ie zegt dat ie 'niet meer met Belinda kon vrijen', ook echt ontzettend relevant voor deze zaak
  donderdag 13 september 2007 @ 15:28:42 #181
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53147696
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Geweldig ook dat ie zegt dat ie 'niet meer met Belinda kon vrijen', ook echt ontzettend relevant voor deze zaak
Ik vind niet netjes dat de Nijs openbaar bekend maakte dat hij met Belinda niet kon vrijen Dat hebben wij toch niks mee te maken !
pi_53154215
achja,je moet als uitgerangeerde bejaarde zanger toch wat he?
want na zoveel jaar ben je ook wel creatief opgedroogd, kwa manieren verzinnen om in de media te komen
ben eens gaan kijken op martijn zn hyves,en zag dat hij genoeg steunbetuigingen kreeg
heb mezelf aangemeld als vriend,en hij heeft dat aanvaard,kreeg ook nog netjes een krabbeltje van hem op mijn hyves.
vind die rob de nijs al jaren een gladjakker,dus iedereen die tegen hem is....mag mijn vriendje zijn
dat domme gelul van rob over die zoon van hem,slaat kant nog wal
volgens mij is dit de eerste keer dat hij zich zowieso verdiept in de aandoening van zijn kind

groetjes cindy
pi_53154332
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:51 schreef Suko het volgende:
- hear hear -

Over Autisme.
Dat zo'n man van een autisme-verenigingstichtingbelangengroepweetikveel zich hiervoor leent, vind ik onbegrijpelijk. Je kent een situatie ter plekke niet, maar komt wel even bij Boulevard je praatje houden. Naief, óf gewoon mediageil. Je leven lang foldertjes geschreven over en fondsen geworven voor je vereniging en dan ei-de-lijk je fifteen minutes of fame.
Vreemd.

Om over het lekken uit die rapporten nog maar te zwijgen. Foei Rob, krak zegt de mand.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Trouwste user 2022 donderdag 13 september 2007 @ 20:33:17 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_53154652
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik vind niet netjes dat de Nijs openbaar bekend maakte dat hij met Belinda niet kon vrijen Dat hebben wij toch niks mee te maken !
Jawel hoor. Is juist zeer relevant.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 september 2007 @ 20:47:39 #185
22592 crew  Ole
pi_53155009
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_53155723
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 september 2007 @ 21:11:08 #187
22592 crew  Ole
pi_53155772
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef Suko het volgende:
snappetookniet
suko
  Trouwste user 2022 donderdag 13 september 2007 @ 21:14:45 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_53155902

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53155935
Het is Rob!

Of Henriëtte, via Astrid! En ze hebben Het_Jodenkoek gemanipuleerd om dit te doen
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 september 2007 @ 21:16:50 #190
22592 crew  Ole
pi_53155971
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is Rob!

Of Henriëtte, via Astrid! En ze hebben Het_Jodenkoek gemanipuleerd om dit te doen
pi_53156076
Ja of het is Yoshi.
Dat 'ie de structuur mist hier.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53156344
Nou weetje wat het is... ik kan gewoon niet met je vrijen. Dat gaat niet. En met mijn vriendje kan ik dat wel. Ik snap best dat dat pijnlijk is voor je. En dat geeft te denken natuurlijk. Maar ik kan het gewoon niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 13 september 2007 @ 23:39:59 #193
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_53160341
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

En denk vooral aan dat andere kind, die wel voor de volle 100% meekrijgt wat er wordt gezegd...
mijn ouders hebben maar twee keer noodgedwongen seks gehad
En ze leefden nog lang en gelukkig
  donderdag 13 september 2007 @ 23:51:37 #194
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_53160586
quote:
Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Principessa het volgende:

[..]

En denk vooral aan dat andere kind, die wel voor de volle 100% meekrijgt wat er wordt gezegd...
mijn ouders hebben maar twee keer noodgedwongen seks gehad
Natuurlijk, is voor zijn oudste zoon, ook niet leuk om te horen hoe zijn vader over zijn moeder spreekt
  vrijdag 14 september 2007 @ 06:45:26 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53163257
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:28 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou weetje wat het is... ik kan gewoon niet met je vrijen. Dat gaat niet. En met mijn vriendje kan ik dat wel. Ik snap best dat dat pijnlijk is voor je. En dat geeft te denken natuurlijk. Maar ik kan het gewoon niet.
Ehm, dat zinnetje staat hier nu wat raar, maar dat was een keigoeie grap tegen Het_Jodenkoek wiens posts inmiddels zijn verwijderd
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 september 2007 @ 12:08:19 #196
22592 crew  Ole
pi_53168425
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 06:45 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ehm, dat zinnetje staat hier nu wat raar, maar dat was een keigoeie grap tegen Het_Jodenkoek wiens posts inmiddels zijn verwijderd
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 september 2007 @ 15:30:52 #197
22592 crew  Ole
pi_53173877
Bovendien kloppen onze nu ook niet meer.
pi_53236658
Whehehhe...ook weer bijgelezen Wat een trieste bedoening zeg

Suko
  Moderator / Miss SHO vrijdag 21 september 2007 @ 12:24:51 #199
22592 crew  Ole
pi_53353115
En het verhaal heeft weer een vervolg
quote:
BELINDA WIL DOOR MEDICI OPGEGEVEN VERPLEEGSTER DIE VERNIETIGEND YOSHI-RAPPORT SCHREEF VOOR RECHTER DAGEN!

Maria Hermens-Bartels de vrouw die het inmiddels geruchtmakende rapport opstelde over Yoshi, de autistische zoon van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs, is opgegeven door haar artsen. De vrouw die aan kanker lijdt en door Belinda en haar vriend Thierry stelselmatig wordt aangeduid als de huishoudster aan wier rapport geen enkel belang moet worden toegedicht, dreigt inmiddels door Belinda en Thierry voor de rechter gedaagd te worden. Maar Maria Hermens-Bartels blijft ook vlak voor haar dood strijdbaar: "Als er rechtzaken van komen dan zie ik die wel verschijnen. Het zal me werkelijk een worst wezen. Het gaat mij om het kind. Ik ben een officieel geregistreerde verpleegkundige en wij hebben in ons werk bepaalde normen en waarden."

Een door de medici opgegeven aan kanker lijdende vrouw lijkt de doorslag te gaan geven wat betreft de toekomst van Yoshi, de autistische zoon van Belinda Meuldijk en Rob de Nijs. Die vrouw, Maria Hermens-Bartels, die door Belinda en haar huidige vriend Thierry, wordt omschreven als de huishoudster die twee-en een half jaar voor Yoshi zorgde, is namelijk gediplomeerd verpleegster die vorig jaar juni een voor Belinda en Thierry vernietigend rapport schreef over de omstandigheden waarin Yoshi leeft. Meuldijk en Thierry dreigen de vrouw nu voor de rechter te dagen als zij haar bevindingen openbaar maakt...

Volgens Belinda Meuldijk en haar Thierry was Maria Hermens-Bartels niet meer dan een huishoudster die de troep bij hen mocht opruimen.... Waarom het liefdesduo zich dan zo druk maakt over een vernietigend rapport Dat de dor de vrouwgeschreven werd over de omstandigheden waarin de nu 22-jarige autistische Yoshi leeft en wordt opgevoed is onduidelijk. Van een medisch rapport van de werkster zal geen rechter onder de indruk zijn. Maar Maria Hermens-Bartels is dan ook geen werkster, maar verpleegkundige.... En in die hoedanigheid zette ze haar bevindingen dan ook op papier.

Haar rapport, inmiddels in bezit van talloze redacties, laat geen spaan heel van de manier waarop Yoshi moet leven. Structuur, heel belangrijk voor autisten, kent hij niet. Zijn lichamelijke hygiëne zou ver onder de maat zijn. Zijn gedrag naar kinderen toe gevaarlijk. En et advies van Hermens-Bartels is dan ook Yoshi te laten opnemen in een zorginstelling waar hij de rest van zijn leven een veilig onderkomen kan vinden.

Yoshi's vader, Rob de Nijs, is het met dat advies eens, maar moeder Belinda Meuldijk bepaald niet.... Zij en haar vriend Thierry dreigen de voormalige, inmiddels terminaal ziek zijnde, verzorgster van hun zoon Yoshi voor de rechter te slepen.

Thierry heeft een duidelijke mening over de verpleegster: "Ze was en is niet bevoegd om dat soort dingen te beschrijven over een jongen zoals Yos en er staan ook onwaarheden in het rapport. Dit verhaal ligt bij officiële instanties en die zeggen dat ze haar zo voor de rechter halen als dit verhaal naar buiten komt."

Maar de opstelster van het rapport, verpleegkundige Maria Hermens-Bartels is ondanks het feit dat zij dan door haar eigen artsen opgegeven is, nog strijdlustig. Zij zegt op de website Sterrenstek : "Als er rechtzaken van komen dan zie ik die wel verschijnen. Het zal me werkelijk een worst wezen. Het interesseert me werkelijk helemaal niets. Dat meneer Duval zegt dat ik niet bevoegd zou zijn om een dergelijk rapport te schrijven dat zijn zijn woorden. Daar geef ik verder geen antwoord op. Ik heb 2 ½ jaar met Yoshi gewerkt en dat de ouders nu strijd hebben vanwege het rapport interesseert me niks. Het gaat mij om het kind. Ik ben een officieel geregistreerde verpleegkundige en wij hebben in ons werk bepaalde normen en waarden."

Dan: "Yoshi heeft het recht op een goede toekomst, net zoals iedereen. En ook een toekomst zonder zijn vader of moeder. Die zullen tenslotte, normaal gesproken, eerder overlijden dan hij."

Dat Belinda en Thierry haar afschilderen als hun huishoudster maakt Maria Hermens-Bartels zelfs niet boos. "Zo zijn mensen. Ieder mens heeft zijn of haar beperkingen en dit zijn van die beperkingen die je dan maar moet accepteren. De beperking waar ik in deze kwestie op doel is een ziekelijke vorm van aandacht zoeken."

En met die laatste opmerking lijkt de verpleegkundige de spijker op de kop te slaan.... Zeker Thierry lijkt alle aandacht die hij en Belinda krijgen nu het er om gaat spannen hoe Yoshi in de toekomst opgevoed zal worden -bij Belinda of in een verpleegtehuis- buitengewoon spannend te vinden. Het is niet te hopen dat de toekomst van Yoshi hierdoor op de achtergrond raakt...
pi_53353373
omg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')