Heb vannacht zitten en kijken met stijgende verbazing. Rob was gekwetst, over dat interview in de Telegraaf, dat Yoshi 'Bel me' riep, dat huis in de duurste straat aldaar is geen plek voor een kennel, we hebben kleren voor Yoshi gekocht, oude kleren weggooid (dat doe je dus niet bij een autist), ik kon niet meer met Belinda vrijen, wel met Henriette (lekkere trap na Rob), ik ga wel trouwen met Henriette en deed nog maar eens aanzoek voor de camera met een kus, Yoshi is gevaarlijk voor zichzelf en inderdaad voor ons etc etc etc. En dat Yoshi wel eens door de stront liep om naar z'n kamer te lopen waar de pc stond, nou de Nijs, ik loop ook wel eens door de kots van m'n kat die het vaak nodig vind dat te doen nét op de looproute waar ik altijd naar de keuken moet. Wat zijn dat voor uiterlijk details om naar buiten te brengen? Heb je ooit wel eens voorgesteld een co-ouderschapje te doen? Dacht 't niet, je had er al voor gekozen jaren geleden apart te gaan wonen om op je carrière te kunnen concentreren. Nog even achteloos melden dat Belinda de liedjes schreef en jij de rest...daar heb je nu wel te vreten van de Nijs! Wat een ongelofelijke egocentrische eikel is dat zeg. En die Henriette had zogenaamd spijt dat ze Evert Santegoeds niet had gebeld om die foto's niet te plaatsen, wat een hypocriet. Uit alles wat ze zeiden en eigenlijk niet zeiden bleek een schoonveegstraatje-verhaal. En ik heb nog steeds niet gelezen en gehoord waarom hij die foto's niet aan de bevoegde instanties heeft doorgegeven, maar nee, 'maar' 4 of 5 vrienden (dat zijn er 4 of 5 teveel meneer de Nijs) hebben ze gezien, waarvan één vriend (Astrid) via Martijn ze aan de Privé gaf, het stel de Nijs handen wassend in onschuld. En dat jublileum komt er, en daar is het uiteindelijk om te doen, en het huis natuurlijk. Een calculerende druiloor ben je. Ik ben niet voor Belinda maar ook niet tegen. Heb nooit het idee dat Yoshi ongelukkig is en dát is eigenlijk het voornaamste, begrijp je wel... Yoshi gaat echt wel een keer de deur uit, er zijn genoeg kleine opvangplekken geschikt, laat dat maar aan Belinda over, zij kent tenslotte haar eigen zoon het beste, jij niet en Henrietje-sletje al helemaal niet. Ziezo, dat is er uit.