abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:02:51 #101
186470 Kentjoer
Jesus Take The Wheel
pi_51654166
Dit is gewoon een smerig spel, gespeeld door Rob en zijn vriendin.
Dat ze daar een of andere dombo van een belspelletje hebben gebruikt mag wel duidelijk zijn.
Rob wilt n.l zijn huis verkopen, Belinda woont er nog in en werkt niet mee. wat doen bn ers dan; juist ze schakelen de media in om hun gelijk te halen.

Ik kan me vaag herinneren dat jaren geleden toen hij net Belinda had ontmoet, er ook iets speelde met zijn ex en een huis.......maar misschien vergis ik me wel.
pi_51654324
Wat een heerlijke ontwikkelingen allemaal. Smullen.

(en Rob blijft een onbetrouwbare slet. Zo.)
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2007 @ 13:35:28 #103
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51659269
Het is eigenlijk wel tijd voor wat nieuwe ontwikkelingen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_51660019
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:02 schreef Kentjoer het volgende:
Dit is gewoon een smerig spel, gespeeld door Rob en zijn vriendin.
Dat ze daar een of andere dombo van een belspelletje hebben gebruikt mag wel duidelijk zijn.
Rob wilt n.l zijn huis verkopen, Belinda woont er nog in en werkt niet mee. wat doen bn ers dan; juist ze schakelen de media in om hun gelijk te halen.

Ik kan me vaag herinneren dat jaren geleden toen hij net Belinda had ontmoet, er ook iets speelde met zijn ex en een huis.......maar misschien vergis ik me wel.
Ja, verdomd: "In Bergen op Zoom wordt op 30 juli 1968 het huwelijk gesloten tussen Rob de Nijs en Elly Hesseling. Begin jaren zeventig verhuizen zij naar Alkmaar waar Rob en Elly de Nijs een eigen club openen. Dankzij het succes van de televisieserie Kunt U Ons De Weg Naar Hamelen Vertellen Meneer kunnen zij een oude pastorie in Spanbroek kopen. Die wordt door Rob de Nijs eigenhandig tot woonhuis omgebouwd. In 1981 gaan Rob en Elly de Nijs uit elkaar." Bron

"In een poging om zijn huwelijk met Elly te redden is Rob verhuisd naar Spanbroek, een dorp in de kop van Noord-Holland. Daar woont hij in een verbouwde pastorie. Al gauw wordt de pastorie door de dorpelingen Huize Hommeles genoemd. Het mag duidelijk zijn, Robs huwelijk loopt ten einde. Steeds vaker maakt Rob een uitstapje naar Belgiè. Vlaanderen wordt een soort tweede thuis voor hem. Rob bespeurt bij het Vlaamse publiek een grote waardering voor Nederlandse teksten. Rob komt er graag. Hij maakt vele vrienden in België. Ook vriendinnen. Spanbroek begint langzamerhand een 'angstvisioen' te worden. Eén van de nummers die hij schrijft voor zijn nieuwe plaat heet dan ook Wat Een Waanzin." Bron

Er was iets met die Elly, dat heeft hij niet zo netjes afgehandeld meen ik mij te herinneren, maar details weet ik niet meer.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:54:19 #105
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_51668617
Elly had straat vrees dacht ik.
Ze waren 12 jaar getrouwd waarvan eerste vier jaar gelukkig en acht jaar dús niet gelukkig.
Of dat met Elly's ziekte te maken had weet ik niet.
pi_51669303
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Cynix ® het volgende:
Het is eigenlijk wel tijd voor wat nieuwe ontwikkelingen.
Ik was effe weg. Vandaar.
(niet dat jij dat interessant vindt)
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 07:23:19 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51686279
Suko heeft weer een prima stukje research gedaan om de boel weer een beetje aan de praat te krijgen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_51686303
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 07:23 schreef Cynix ® het volgende:
Suko heeft weer een prima stukje research gedaan om de boel weer een beetje aan de praat te krijgen.
Ja, die Suko is okay.
pi_51686810
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Elly had straat vrees dacht ik.
Ze waren 12 jaar getrouwd waarvan eerste vier jaar gelukkig en acht jaar dús niet gelukkig.
Of dat met Elly's ziekte te maken had weet ik niet.
Ja, dat was het Haaibaaike, straatvrees. Mijn familie woont er tamelijk dichtbij en wat ik nog weet is dat er veel kritiek was op de Nijs, er stonden toen ook al veel artikelen in de roddelbladen over hoe Rob omging met de ziekte van Elly. Misschien kan er een lijn worden getrokken naar zijn zoon Yoshi, daar kan hij ook al niet mee om gaan, zijn muziek (carrière) gaat boven alles. Niemand vond het erg in het voorheen zo rustige Spanbroek dat het huis (door de Nijs verbouwde parochiewoning) werd verkocht. Ik lees trouwens overal dat met name Belinda dé drijvende kracht is geweest achter zijn in het slop geraakte carrière halverwege de jaren '80. Zonder haar (alle obstakels wegnemend) en vooral haar teksten was hij waarschijnlijk nergens meer geweest.
pi_51691972
Ex-vertrouweling Rob de Nijs doet boekje open

AMSTERDAM - De voormalige rechterhand van Rob de Nijs heeft een boekje opengedaan over zijn voormalige werkgever. "Rob is zelf een enorme sloddervos", zegt Werner Blaas in het tijdschrift Dag Allemaal naar aanleiding van de 'rattengate'-affaire. "Als Rob geen twee poetsvrouwen had, was het bij hem thuis waarschijnlijk erger."

Volgens Blaas maakte Rob altijd een rommeltje van zijn kleedkamers. "Na afloop leek het wel alsof er een bom was ontploft", herinnert hij zich. Ook bij hem thuis zou het een enorme rotzooi zijn geweest. "Rob gaat ervan uit dat iemand anders zijn rommel wel opruimt." Volgens Blaas kwam de huidige vriendin van De Nijs, Henriëtte Koetschruiter, ook regelmatig schoonmaken.

Ruzie

De voormalige rechterhand, die zes jaar geleden na een ruzie door Rob aan de kant werd gezet, maakt zich boos over de ruzie tussen de zanger en Belinda Meuldijk, die in de pers 'rattengate' wordt genoemd. De ex-geliefden liggen met elkaar in de clinch nadat foto's van het zwaar vervuilde huis van Belinda die Rob had gemaakt via een derde bij roddelblad Privé belandden.

De Nijs zou de plaatjes hebben geschoten omdat hij zich zorgen maakt over de situatie waarin hun zoon Yoshi opgroeit. De jongen woont bij zijn moeder en haar vriend Thierry Duval. "Als Rob echt bezorgd is om Yoshi, moet hij die jongen maar in huis nemen", briest Blaas. "Rob kijkt alleen naar Yoshi om als er camera's in de buurt zijn", beweert hij. "Ik heb hem wel horen klagen waarom net híj een autistische zoon moest hebben."

Optreden

Werner Blaas onthult ook dat Henriëtte en de 64-jarige zanger al veel langer bij elkaar zijn dan dat Rob beweert. Ze zouden elkaar al tien jaar geleden hebben ontmoet tijdens een optreden van Rob.

Volgens Blaas werd de vrouw al vrij snel zijn vriendin, toen hij nog getrouwd was met Belinda Meuldijk. Omdat niemand dat mocht weten, moest hij vaak als dekmantel fungeren. "Dan vroeg hij aan mij of ik iets met Henriëtte wilde gaan eten en dan kwam hij er later bij", vertelt de 49-jarige Blaas. "Alleen zo kon hij met zijn vriendin op een terras zitten zonder dat er werd geroddeld."

Beschuldigingen

Rob de Nijs wil niet ingaan op de beschuldigingen aan zijn adres. "Hier spreekt enkel frustratie, jaloezie en veel onbegrip uit", laat hij via zijn management weten aan het blad.

nu.nl
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 17:01:56 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_51695975
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:12 schreef Kloontjeleo het volgende:
Volgens Blaas kwam de huidige vriendin van De Nijs, Henriëtte Koetschruiter, ook regelmatig schoonmaken.
Ze deed dus wel wat meer dan "schoonmaken".

Nou is het wel zo dat aan de kant gezette mensen vaak wat haatdragend zijn en de waarheid soms enigszins creatief interpreteren. Niettemin krijgt Werner van mij het voordeel van de twijfel, al was het maar omdat hij 'Rattengate' net op tijd weer nieuw leven inblaast en dat moeten we natuurlijk toejuichen.
pi_51704350
Kan best zijn dat die Werner Blaas 'zure druiven' plukt maar hij was niet alleen rechterhand van de Nijs, hij heeft zelf ook wat muzikale kantjes, samen en los van de Nijs, en die wereld is maar heel klein, men weet veel van elkaar. En dat van Yoshi zou best kunnen, zo'n lastige aandachtstrekker kan hij natuurlijk niet hebben, dat was ook al zo met z'n ex Elly die straatvrees had. Ik denk dat dit allemaal tegen de Nijs gaat werken, maar tot aan de officiële scheiding en de verdeling van de poet (inclusief de Nijs zijn jublileum+boek/dvd) zal het aan Belinda's kant wel rustig blijven uit taktisiche overwegingen.
pi_52015740
ROB DE NIJS WINNAAR RATTENGATE! Belinda vertrekt uit woning, Yoshi naar tehuis!
Rob de Nijs is de winnaar van 'Rattengate'! De zanger, die nu al weken in Spanje verblijft tot de storm is overgewaaid over de vieze plaatjes die hij zelf bij Belinda thuis maakte, gaat namelijk zelf in de woning van Belinda wonen en zijn zoon Yoshi gaat naar een tehuis zoals De Nijs wilde!

Belinda Meuldijk vertrekt uit de woning die aanleiding werd tot Rattengate, nadat eigenaar Rob de Nijs foto's maakte van het vervuilde interieur bij zijn bijna ex-vrouw Belinda Meuldijk!

Belinda, haar vriend Thierry en alle honden en de ezel verhuizen naar een boerderij in Hoenderloo die door Belinda en Thierry gehuurd is!

En daarmee lijkt Rob de Nijs de winnaar te worden van Rattengate, want niet alleen heeft hij zijn huis terug, maar ook krijgt Rob zijn zin wat betreft de toekomst van zijn autistische zoon Yoshi! Die verhuist namelijk niet met Belinda en Thierry mee naar hun nieuwe onderkomen in Hoenderloo, maar gaat nog voor het eind van het jaar naar een tehuis! zijonline
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:09:07 #114
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_52021869
Dat gun ik hem helemaal niet!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_52022231
We moeten nog maar afwachten of het echt zo, zijonline meldt wel eens maar wat en dan ligt het net iets anders of 't is gewoon niet waar. Maar het kan best zijn dat Belinda & Zooi is afgekocht, eieren voor d'r geld gekozen. Als ze nou een mooie stulp er voor terug heeft en zoon is ook verzorgd, tja. Jammer is wel zijn dat de Nijs & Co het zo 'vuil' heeft gespeeld, áls het echt nu zo is dat hij z'n zin heeft gekregen.
  † In Memoriam † woensdag 1 augustus 2007 @ 20:44:32 #116
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52026819
Sluwe Rob. Maar misschien zit er een addertje onder het gras. Dat ze hem financieel helemaal klemgezet hebben en dat hij de komende 20 jaar nog minimaal 13 CD's moet uitbrengen om uit de kosten te komen of zo.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 21:28:59 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_52028205
Triest voor de zoon, die gaat opeens van een 'normaal' huis naar een tehuis.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:11:58 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_52031566
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef static het volgende:
Inderdaad triest, Yoshi heeft toch altijd bij Belinda kunnen wonen, en nu moet tie weg !! Echt triest en gemeen van Rob
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:15:16 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_52031669
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
Sluwe Rob. Maar misschien zit er een addertje onder het gras. Dat ze hem financieel helemaal klemgezet hebben en dat hij de komende 20 jaar nog minimaal 13 CD's moet uitbrengen om uit de kosten te komen of zo.
Ik las: 12 CD's 'om uit de kotsen te komen'

Stom van robbie als dit waar is
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:20:00 #120
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_52031822
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef Cynix ® het volgende:
dat hij de komende 20 jaar nog minimaal 13 CD's moet uitbrengen om uit de kosten te komen of zo.
Klinkt alsof je er al reikhalzend naar uitkijkt! Grote Rob-fan, Cynix?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 1 augustus 2007 @ 23:47:43 #121
15080 static
pi_52032572
Alhoewel de verhuizing naar een boerderij wel een goed idee is met al die beesten.

Vroeger fietste ik op weg naar school langs dat huis, niet echt ideaal met die beestenboel.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 00:10:49 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52033165
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef Jane het volgende:

[..]

Klinkt alsof je er al reikhalzend naar uitkijkt! Grote Rob-fan, Cynix?
Eeeh, niet echt.

Maar ik hou wel van de vuile was en andere dirt.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 00:11:44 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_52033188
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef static het volgende:
Hoe erg die beestenboel ook was, Yoshi lijkt nu uiteindelijk wel het grootste slachtoffer van alles en dat siert Rob niet bepaald.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:29:35 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_52033545
Belin (Ik mag Belin zeggen van mijzelf, aangezien ik voor háár ben) zit straks in een godvergeten huurboerderij, nadat ze jaren van haar leven heeft gegeven om die slissende lapzwans naar de toppen van zijn kunnen te helpen. Nu heeft ze een zwak voor ezels, dus dat verklaart een boel, maar dit verdient Belin niet
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:58:20 #125
15080 static
pi_52034037
Dude! take a
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')