abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2007 @ 08:50:28 #251
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54217444
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 04:30 schreef Ole het volgende:
oh ja, en Rob is een Superlul
Rob is net zo goed een lul Wat jij ook zei Ole.
Henriette zat ook bij P&W
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:19:44 #252
22592 crew  Ole
pi_54262530
en we gaan gewoon weer door
quote:
Bemiddelaar voor Rob en Belinda
Uitgegeven: 30 oktober 2007 10:04
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2007 11:18

AMSTERDAM - Henk Krol is ingeschakeld als bemiddelaar tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk. De hoofdredacteur van de Gaykrant is ingeroepen om de verhoudingen tussen de voormalige echtelieden weer te normaliseren na 'Rattengate'.

Hij vertelt goede hoop te hebben dat het weer goed komt. "De eerste paar dagen explodeerde mijn telefoon bijna van de ingesproken boodschappen en sms'jes van beiden", aldus Krol dinsdag in De Telegraaf.

De Nijs kwam in juni in opspraak nadat foto's van het vervuilde huis van Meuldijk in Privé waren verschenen. Meuldijk spande een kort geding aan tegen het weekblad.

Situatie

Privé moest een rectificatie plaatsen en tevens bekend maken van wie de foto's afkomstig waren. Het bleek dat Rob de Nijs zelf de foto's had gemaakt. Hij zou dit hebben gedaan omdat hij zich zorgen maakte over de situatie waarin Yoshi, de autistische zoon van het stel, opgroeit.

Relatie

Wat de rol van Krol precies inhoudt en waarom juist hij is ingeschakeld, wil geen van de partijen zeggen. Volgens Belinda is het nu vooral van belang dat haar relatie met De Nijs weer normaal wordt.

"Vooral voor Yoshi is dat belangrijk. Maar ik zeg er verder niks over, want dat hebben we afgesproken. We willen beiden dat we eruit komen."
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:28:56 #253
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_54264470
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 13:19 schreef Ole het volgende:
en we gaan gewoon weer door
[..]

Wat een raar verhaal.. Omdat -ie gay is kan hij zeker goed lijmen? Of is hij het holmaatje van Rob want die was toch bi?

[ Bericht 8% gewijzigd door Principessa op 30-10-2007 15:34:15 ]
En ze leefden nog lang en gelukkig
  Moderator / Miss SHO woensdag 31 oktober 2007 @ 02:46:08 #254
22592 crew  Ole
pi_54276692
tjsa wie zal het zeggen, idd vreemd
  woensdag 31 oktober 2007 @ 11:18:54 #255
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_54280584
Ja wat Henk Krol daar mee te maken heeft is mij een raadsel snap er niets van, maar goed, ze zoeken maar uit met Henk
  donderdag 8 november 2007 @ 15:26:15 #256
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_54456940
Nieuwe tv-klus voor Martijn van den Bergh.

Martijn van den Bergh komt weer terug op televisie. De Liveshop-presentator, die ontslagen werd vanwege zijn bijdrage aan de zogenoemde 'Rattengate'-affaire tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk, mag vrijdag geld ophalen en interviews doen met verschillende prominente Nederlanders tijdens de uitzending van De nacht voor Darfur. In deze show op Nederland 2 wordt onder leiding van Dolf Jansen in Panama in Amsterdam aandacht gevraagd voor het aanhoudende geweld in de Soedanese regio.

Interviews met en optredens van onder anderen minister voor Ontwikkelingssamenwerking Bert Koenders, Ruud Gullit, Jan Jaap van der Wal en Lange Frans & Baas B. luisteren de avond op. Van den Bergh zegt een belangrijke functie in de show te hebben. "Ik leg uit waar het allemaal om draait en moet zo veel mogelijk tientjes binnenhalen voor Darfur", vertelt hij. "En ik praat tussen de optredens door met de artiesten."

De 33-jarige presentator is 'dolblij' met deze nieuwe presentatieklus. "Een Utrechts bedrijf benaderde mij onlangs voor deze avond. Er komt overigens een vervolg en als ik het vrijdag goed doe, dan ben ik ook de volgende show weer van de partij", zegt de blonde presentator.

Van den Bergh speelde afgelopen zomer door Rob de Nijs gemaakte foto's van het vervuilde huis van Belinda Meuldijk door aan roddelblad Privé. Toen uitkwam dat de presentator achter het lekken van de foto's zat, werd hij ontslagen door werkgever LiveShop.

Als boetedoening voor zijn bijdrage aan 'Rattengate' heeft Van den Bergh de varkensstallen uitgemest bij Belinda Meuldijk. Geen leuke klus, maar de situatie opende wel de ogen van de presentator. "Ik heb heel wat afgehuild en ben tot de conclusie gekomen dat de showbizzwereld één grote slangenkuil is. Ik heb ook veel vrienden verloren door deze situatie", vertelt Martijn. "Maar ik heb er ook een nieuwe vriendschap aan overgehouden. Ik ga deze week weer gezellig koffie drinken bij Belinda."
Bladiebla...
  Moderator / Miss SHO vrijdag 15 februari 2008 @ 17:12:42 #257
22592 crew  Ole
pi_56753382
Ze waren in court today!!!!

Ik zag vanmiddag Belinda en haar vriend en nog iemand (advocaat?)
Hier bij het Hof (daar worden hoger beroepszaken behandeld )
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:34:33 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56755018
Ole zit er weer bóven op!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 15 februari 2008 @ 21:43:29 #259
22592 crew  Ole
pi_56759659
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole zit er weer bóven op!

Maar heb er niets over gelezen. Nu is er nooit meteen uitspraak, dus wie weet
pi_56765660
Ik had wel wat verwacht in Boulevard of Shownieuw maar eh, niks..
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2008 @ 08:46:25 #261
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_56765914
Tsja, we vólgen het nieuws hier niet alleen, we máken het ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 09:10:53 #262
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56766042
Onze eigen verslaggever Ole is ter plaatse.

Volgende keer foto's poppedop.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 februari 2008 @ 10:53:10 #263
22592 crew  Ole
pi_56766944
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 09:10 schreef Sanne het volgende:
Onze eigen verslaggever Ole is ter plaatse.

Volgende keer foto's poppedop.
Ik ga mijn best doen OK

Ik denk dat we pas iets lezen/horen als de uitspraak er is
pi_56777548
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 05:31 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik had wel wat verwacht in Boulevard of Shownieuw maar eh, niks..
Ik zag van de week op Shownieuws het staartje over dit onderwerp, het blijkt gewoon (is ook toegegeven) dat de Nijs+vriendin die foto's hebben gemaakt voor kennissen/vrienden, Astrid heeft vervolgens de foto's aan Martijn gemaild of gestuurd, dat staat er niet duidelijk, en die weer aan Privé.
Belinda Meuldijk richt pijlen op Koetschruiter
quote:
Belinda Meuldijk heeft de aanval geopend op Henriëtte Koetschruiter, de vriendin van haar ex-man Rob de Nijs. In een rechtszitting, woensdag in Amsterdam, kwam de advocaat van Meuldijk met een rapport waaruit moet blijken dat Koetschruiter degene is die de beruchte foto's van haar vervuilde huis lekte aan weekblad Privé.

Strongwood International, een onafhankelijk recherchebureau, verzamelde in het rapport onder meer gegevens van de camera die werd gebruikt voor de foto's. Ook werd de fotograaf onder meer door middel van fotoanalyse geďdentificeerd als Henriëtte Koetschruiter, die in het rapport consequent 'Kutschruiter' wordt genoemd. Bovendien is op een van de foto's te zien dat een auto, die destijds op naam stond van Koetschruiter, op de oprit van de villa van Meuldijk stond.

Rob de Nijs verklaarde tijdens de zitting dat hij de foto's samen met Koetschruiter heeft gemaakt, zo zegt Fulco Blokhuis, de advocaat van Meuldijk, woensdag. De Nijs heeft eerder altijd beweerd alleen te hebben gehandeld. Hij wilde met de foto's laten zien dat de leefomstandigheden van zijn autistische zoon Yoshi in het vervuilde huis van zijn ex-vrouw erbarmelijk zouden zijn.

De partijen gaan nu om de tafel om te proberen er zonder tussenkomst van de rechter uit te komen, zegt Blokhuis. "Dat de waarheid boven water komt, is voor mijn cliënt het belangrijkst. De schade komt op de tweede plaats." De advocaat van De Nijs was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.

Uit het rapport blijkt dat Astrid Collé, een vriendin van Koetschruiter die ook werd gedaagd door Meuldijk, contact heeft opgenomen met Martijn van den Bergh. Ze vroeg de voormalige presentator om vijftien foto's te 'lekken' aan weekblad Privé. Hij heeft dat gedaan, maar uit correspondentie tussen Privé en Van den Bergh blijkt dat de foto's die hij mailde van een te lage kwaliteit waren voor plaatsing in Privé. Het weekblad zou daarop aan Van den Bergh hebben laten weten dat het via andere weg aan de foto's zou komen.

Martijn van den Bergh, die eerder als zondebok werd neergezet in de zaak die wordt aangeduid als 'rattengate', wordt in het rapport gedeeltelijk vrijgepleit. De foto's die vorig jaar juni uiteindelijk werden geplaatst, waren van een hogere resolutie en bovendien werden in het artikel ook foto's uit de serie geplaatst die Van den Bergh nooit in handen zou hebben gehad, zo verklaart hij in het rapport. Bron
Ziezo, we zijn weer helemaal op de hoogte, of in de diepte...what ever.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:43:10 #265
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_59003206
quote:
Belinda Meuldijk op stap met Martijn van den Bergh.

Belinda Meuldijk gaat een weekendje weg met haar voormalige vijand Martijn van den Bergh. "Zaterdag is het een jaar geleden dat 'rattengate' begon en om daar een leuke draai aan te geven, gaan we samen met onze partners een paar dagen naar Euro Disney", vertelt de voormalige LiveShop-presentator aan Novum Nieuws.

Het onwaarschijnlijke duo heeft een goede band opgebouwd. "We staan tegenwoordig op goede voet", vertelt Van den Bergh. "We zijn allebei behoorlijk in een hoekje geduwd en we bellen elkaar tegenwoordig wekelijks."

Vorig jaar leerden Van den Bergh en Meuldijk elkaar kennen toen foto's van het vervuilde huis van de ex-vrouw van Rob de Nijs in weekblad Privé waren verschenen. Van den Bergh raakte betrokken bij de zaak, toen bleek dat hij de waarschijnlijk door De Nijs of diens vriendin Henriëtte Koetschruiter gemaakte foto's had doorgespeeld aan het roddelblad. De presentator zou de kiekjes hebben gekregen van Astrid Collé, een vriendin van Koetschruiter die Van den Bergh volgens hem vroeg de foto's naar Privé door te spelen.

Van den Bergh spande een rechtszaak aan om zijn naam te zuiveren. Hij vindt dat zijn rol in 'rattengate' schromelijk is overdreven en wil dat De Nijs en Koetschruiter dat onder ede bevestigen, iets dat het aanstaande bruidspaar vooralsnog weigert. Ook Meuldijk is van mening dat de rol van Van den Bergh niet zo groot is als aanvankelijk werd gedacht. Hij diende bij de rechtbank in Amsterdam het verzoek in om, behalve De Nijs en diens vriendin, Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds en Astrid Collé te laten getuigen.

Donderdag zou de rechter uitspraak doen, maar de zaak is uitgesteld naar 12 juni. "Er is nieuw bewijsmateriaal naar boven gekomen dat de rechter wil meenemen in zijn beslissing", vertelt Van den Bergh. "Twee dagen voor de uitspraak van de rechter heeft Astrid Collé een verklaring afgelegd, waarin ze mijn verhaal bevestigt." Het is nog onduidelijk wat zij precies heeft verklaard. Mocht de rechter de getuigenverhoren toestaan, dan is Van den Bergh van plan een rectificatie en een schadevergoeding te eisen.

De presentator, die vorig jaar zijn baan verloor door de affaire, is inmiddels 'helemaal klaar met 'rattengate''. "Ik wil er vanaf", zegt hij. "Dan kan ik verder met mijn leven."
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:54:55 #266
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59003368
Zoek even hier op Rob de Nijs en je hoort Simek in gesprek met de vuige fotorat.

Ik heb het interview vandaag tijdens het koken gehoord (ik beluister Simek doorgaans tijdens het kokkerellen - aanrader) en ik blijf Belinda-fan hoor!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 mei 2008 @ 07:52:55 #267
22592 crew  Ole
pi_59005071
Zeg, gaat die Rob niet binnenkort trouwen?

* Ole slaat linkje op voor later vandaag

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 30-05-2008 07:58:08 ]
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 mei 2008 @ 07:59:22 #268
22592 crew  Ole
pi_59005121
quote:
Donderdag zou de rechter uitspraak doen, maar de zaak is uitgesteld naar 12 juni
*noteert
*zorgt dat batterij van camera opgeladen is
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:03:32 #269
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_59006720
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 07:52 schreef Ole het volgende:
Zeg, gaat die Rob niet binnenkort trouwen?

* Ole slaat linkje op voor later vandaag
Rob en Henriette zijn in ondertrouw gegaan van de week Dus dan zal het trouwen niet erg lang met zich wachten !
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 mei 2008 @ 13:22:03 #270
22592 crew  Ole
pi_59011108
ja gevonden
quote:
29-05-2008 08:53:29
MOOI WEER BRUILOFT VOOR ROB DE NIJS
Rob de Nijs en zijn verloofde Henriëtte Koetschruiter zijn woensdagmiddag officieel in ondertrouw gegaan, zo meldt nu.nl. Ergens deze zomer zal de bruiloft plaatsvinden als het 'warm en zonnig' is.

Direct nadat begin mei de scheiding tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk werd uitgesproken, heeft de 65-jarige zanger maatregelen genomen om een huwelijk met zijn geliefde Henriëtte mogelijk te maken. De ondertrouw van gisteren hoorde daar officieel bij. Maar wanneer het paar dan gaat trouwen is nog niet bekend. 'We willen trouwen als het warm is en de zon schijnt,' liet Henriëtte al eens weten. Waarop Rob het voor zich zag met: 'Geen warm broodje, maar een warm bruidje.'

Wat een geheimzinnigheid zeg! Nou ja, het lekt vast wel uit voor de bruiloft. Zo publiciteitsgeil is Rob wel
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:30:35 #271
137158 Elounda
the world is yours!
pi_59012591
En ze leefden nog lang en gezellig....

ja, ja, Elounda leeft ook nog
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38:49 #272
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_59015346
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Elounda het volgende:
En ze leefden nog lang en gezellig....

ja, ja, Elounda leeft ook nog
Echt wel NOT Heej Elounda lang niet gezien hier
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2008 @ 23:14:55 #273
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_59023749
Ik ben er nog steeds niet uit wie er nou fout is en wie niet, dus ik geef ze allebei (Rob & Belinda) het nadeel van de twijfel. Zij is een aandachtshoer die op eigen kracht niet zo gek veel voor lijkt te stellen en hij is een ranzige ouwe man.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:36:41 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59024251
Je moet kiezen Cynix! Je MOET, je MOET, je MOET! Desnoods gooi je een muntje op. Maar je MOET!

Anders is het niet leuk meer.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2008 @ 23:41:12 #275
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_59024356
Hmm, dan geef ik die morsige ouwe ransbak toch nog nét één centje meer. Hij is uiteindelijk wel degene geweest die het hele imperium opgebouwd heeft en zij moet gewoon wieberen uit zíjn huis. En alle muizenlijken meenemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')