quote:Bemiddelaar voor Rob en Belinda
Uitgegeven: 30 oktober 2007 10:04
Laatst gewijzigd: 30 oktober 2007 11:18
AMSTERDAM - Henk Krol is ingeschakeld als bemiddelaar tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk. De hoofdredacteur van de Gaykrant is ingeroepen om de verhoudingen tussen de voormalige echtelieden weer te normaliseren na 'Rattengate'.
Hij vertelt goede hoop te hebben dat het weer goed komt. "De eerste paar dagen explodeerde mijn telefoon bijna van de ingesproken boodschappen en sms'jes van beiden", aldus Krol dinsdag in De Telegraaf.
De Nijs kwam in juni in opspraak nadat foto's van het vervuilde huis van Meuldijk in Privé waren verschenen. Meuldijk spande een kort geding aan tegen het weekblad.
Situatie
Privé moest een rectificatie plaatsen en tevens bekend maken van wie de foto's afkomstig waren. Het bleek dat Rob de Nijs zelf de foto's had gemaakt. Hij zou dit hebben gedaan omdat hij zich zorgen maakte over de situatie waarin Yoshi, de autistische zoon van het stel, opgroeit.
Relatie
Wat de rol van Krol precies inhoudt en waarom juist hij is ingeschakeld, wil geen van de partijen zeggen. Volgens Belinda is het nu vooral van belang dat haar relatie met De Nijs weer normaal wordt.
"Vooral voor Yoshi is dat belangrijk. Maar ik zeg er verder niks over, want dat hebben we afgesproken. We willen beiden dat we eruit komen."
Wat een raar verhaal.. Omdat -ie gay is kan hij zeker goed lijmen?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ole zit er weer bóven op!
Ik ga mijn best doen OKquote:Op zaterdag 16 februari 2008 09:10 schreef Sanne het volgende:
Onze eigen verslaggever Ole is ter plaatse.
Volgende keer foto's poppedop.
Ik zag van de week op Shownieuws het staartje over dit onderwerp, het blijkt gewoon (is ook toegegeven) dat de Nijs+vriendin die foto's hebben gemaakt voor kennissen/vrienden, Astrid heeft vervolgens de foto's aan Martijn gemaild of gestuurd, dat staat er niet duidelijk, en die weer aan Privé.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 05:31 schreef SteveBallmer het volgende:
Ik had wel wat verwacht in Boulevard of Shownieuw maar eh, niks..
Ziezo, we zijn weer helemaal op de hoogte, of in de diepte...what ever.quote:Belinda Meuldijk heeft de aanval geopend op Henriëtte Koetschruiter, de vriendin van haar ex-man Rob de Nijs. In een rechtszitting, woensdag in Amsterdam, kwam de advocaat van Meuldijk met een rapport waaruit moet blijken dat Koetschruiter degene is die de beruchte foto's van haar vervuilde huis lekte aan weekblad Privé.
Strongwood International, een onafhankelijk recherchebureau, verzamelde in het rapport onder meer gegevens van de camera die werd gebruikt voor de foto's. Ook werd de fotograaf onder meer door middel van fotoanalyse geďdentificeerd als Henriëtte Koetschruiter, die in het rapport consequent 'Kutschruiter' wordt genoemd. Bovendien is op een van de foto's te zien dat een auto, die destijds op naam stond van Koetschruiter, op de oprit van de villa van Meuldijk stond.
Rob de Nijs verklaarde tijdens de zitting dat hij de foto's samen met Koetschruiter heeft gemaakt, zo zegt Fulco Blokhuis, de advocaat van Meuldijk, woensdag. De Nijs heeft eerder altijd beweerd alleen te hebben gehandeld. Hij wilde met de foto's laten zien dat de leefomstandigheden van zijn autistische zoon Yoshi in het vervuilde huis van zijn ex-vrouw erbarmelijk zouden zijn.
De partijen gaan nu om de tafel om te proberen er zonder tussenkomst van de rechter uit te komen, zegt Blokhuis. "Dat de waarheid boven water komt, is voor mijn cliënt het belangrijkst. De schade komt op de tweede plaats." De advocaat van De Nijs was woensdag niet bereikbaar voor commentaar.
Uit het rapport blijkt dat Astrid Collé, een vriendin van Koetschruiter die ook werd gedaagd door Meuldijk, contact heeft opgenomen met Martijn van den Bergh. Ze vroeg de voormalige presentator om vijftien foto's te 'lekken' aan weekblad Privé. Hij heeft dat gedaan, maar uit correspondentie tussen Privé en Van den Bergh blijkt dat de foto's die hij mailde van een te lage kwaliteit waren voor plaatsing in Privé. Het weekblad zou daarop aan Van den Bergh hebben laten weten dat het via andere weg aan de foto's zou komen.
Martijn van den Bergh, die eerder als zondebok werd neergezet in de zaak die wordt aangeduid als 'rattengate', wordt in het rapport gedeeltelijk vrijgepleit. De foto's die vorig jaar juni uiteindelijk werden geplaatst, waren van een hogere resolutie en bovendien werden in het artikel ook foto's uit de serie geplaatst die Van den Bergh nooit in handen zou hebben gehad, zo verklaart hij in het rapport. Bron
quote:Belinda Meuldijk op stap met Martijn van den Bergh.
Belinda Meuldijk gaat een weekendje weg met haar voormalige vijand Martijn van den Bergh. "Zaterdag is het een jaar geleden dat 'rattengate' begon en om daar een leuke draai aan te geven, gaan we samen met onze partners een paar dagen naar Euro Disney", vertelt de voormalige LiveShop-presentator aan Novum Nieuws.
Het onwaarschijnlijke duo heeft een goede band opgebouwd. "We staan tegenwoordig op goede voet", vertelt Van den Bergh. "We zijn allebei behoorlijk in een hoekje geduwd en we bellen elkaar tegenwoordig wekelijks."
Vorig jaar leerden Van den Bergh en Meuldijk elkaar kennen toen foto's van het vervuilde huis van de ex-vrouw van Rob de Nijs in weekblad Privé waren verschenen. Van den Bergh raakte betrokken bij de zaak, toen bleek dat hij de waarschijnlijk door De Nijs of diens vriendin Henriëtte Koetschruiter gemaakte foto's had doorgespeeld aan het roddelblad. De presentator zou de kiekjes hebben gekregen van Astrid Collé, een vriendin van Koetschruiter die Van den Bergh volgens hem vroeg de foto's naar Privé door te spelen.
Van den Bergh spande een rechtszaak aan om zijn naam te zuiveren. Hij vindt dat zijn rol in 'rattengate' schromelijk is overdreven en wil dat De Nijs en Koetschruiter dat onder ede bevestigen, iets dat het aanstaande bruidspaar vooralsnog weigert. Ook Meuldijk is van mening dat de rol van Van den Bergh niet zo groot is als aanvankelijk werd gedacht. Hij diende bij de rechtbank in Amsterdam het verzoek in om, behalve De Nijs en diens vriendin, Privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds en Astrid Collé te laten getuigen.
Donderdag zou de rechter uitspraak doen, maar de zaak is uitgesteld naar 12 juni. "Er is nieuw bewijsmateriaal naar boven gekomen dat de rechter wil meenemen in zijn beslissing", vertelt Van den Bergh. "Twee dagen voor de uitspraak van de rechter heeft Astrid Collé een verklaring afgelegd, waarin ze mijn verhaal bevestigt." Het is nog onduidelijk wat zij precies heeft verklaard. Mocht de rechter de getuigenverhoren toestaan, dan is Van den Bergh van plan een rectificatie en een schadevergoeding te eisen.
De presentator, die vorig jaar zijn baan verloor door de affaire, is inmiddels 'helemaal klaar met 'rattengate''. "Ik wil er vanaf", zegt hij. "Dan kan ik verder met mijn leven."
*noteertquote:Donderdag zou de rechter uitspraak doen, maar de zaak is uitgesteld naar 12 juni
Rob en Henriette zijn in ondertrouw gegaan van de weekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:52 schreef Ole het volgende:
Zeg, gaat die Rob niet binnenkort trouwen?
* Ole slaat linkje op voor later vandaag![]()
quote:29-05-2008 08:53:29
MOOI WEER BRUILOFT VOOR ROB DE NIJS
Rob de Nijs en zijn verloofde Henriëtte Koetschruiter zijn woensdagmiddag officieel in ondertrouw gegaan, zo meldt nu.nl. Ergens deze zomer zal de bruiloft plaatsvinden als het 'warm en zonnig' is.
Direct nadat begin mei de scheiding tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk werd uitgesproken, heeft de 65-jarige zanger maatregelen genomen om een huwelijk met zijn geliefde Henriëtte mogelijk te maken. De ondertrouw van gisteren hoorde daar officieel bij. Maar wanneer het paar dan gaat trouwen is nog niet bekend. 'We willen trouwen als het warm is en de zon schijnt,' liet Henriëtte al eens weten. Waarop Rob het voor zich zag met: 'Geen warm broodje, maar een warm bruidje.'
Echt wel NOTquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:30 schreef Elounda het volgende:
En ze leefden nog lang en gezellig....
ja, ja, Elounda leeft ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |