abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50841554
Dus, de bibliotheek van Itunes kopieeren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Alles braaf via deze methode gedaan en kwam er toen achter dat het niet werkte
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dit venster geeft dus problemen.

"From the Advanced menu, choose Consolidate Library. A window appears reading: "Consolidating your library will copy all of your music into the iTunes music folder. This cannot be undone."

Ja, maar waar de **** staat dat dan? Ik wil hem wel aanvinken maar er valt niks aan te vinken..

Schijfruimte genoeg, dat is het probleem niet. PC waar het vanaf moet is een XP Pro pc, pc waar het op komt een Vista Ultimate. Itunes vaak zat braaf geupdate.

Iemand een idee?
pi_50841924
het word nu gerangschikt in /users/geefour/Music/iTunes/iTunes Music

opzich heb je niks meer van doen met die map alles wat je in itunes sleept word daar netjes heeb gekopieerd. originele bestand kan je dus wegmieteren
0023
pi_50841973
o dat is niet jou pc die screen, dat is op een mac
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

naja het komt allemaal in de map die daar bij itunes music folder staat
0023
pi_50842140
quote:
Op maandag 25 juni 2007 23:53 schreef ikJur het volgende:
o dat is niet jou pc die screen, dat is op een mac
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

naja het komt allemaal in de map die daar bij itunes music folder staat
Ja dat is het probleem juist, ik wil dat ook zo hebben zodat ik die hele map kan kopiëren en overzetten maar ik krijg het dus niet IN de map. De site kan ook in het nederlands en dan staat het als bibliotheek verzamelen in map oid, maar die functie staat simpelweg niet in het itunes menu?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:39:49 #5
59916 Kwootzak
Get me name!
pi_50843477
Die optie staat toch gewoon bij 'Geavanceerd' uit de rij 'Bestand Bewerken Regelaars'?
"Life ain't easy." "Well... Nobody ever said it was..."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 01:48:18 #6
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_50844999
err.. geen idee.

[uch](verkapt 'ik draai osx' topic)[/uch]
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_50845123
Je kijkt op de verkeerde plek:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50851259
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 01:48 schreef wijsneus het volgende:
err.. geen idee.

[uch](verkapt 'ik draai osx' topic)[/uch]
Lezen is ook vrij lastig, draaide xp nu vista
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Maargoed, ik heb het inmiddels gevonden, stond inderdaad in een ander menu, bedankt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop