eh -> gaan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef Mindlight het volgende:
Iemand een goeie weersverwachting voor donderdag? Ik heb 2 gratis kaarten maar moet wel weten of het de moeite waard is.....
Londen is altijd leuk, ik zou altijd gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:29 schreef Mindlight het volgende:
Iemand een goeie weersverwachting voor donderdag? Ik heb 2 gratis kaarten maar moet wel weten of het de moeite waard is.....
Uhh ja maar zit op het moment niet al te ruim in de slappe was en vlucht moet ik uiteraard nog betalen. Bij een voorspelling van "misschien is het een uurtje droog" is het ook weer zo zonde natuurlijk.quote:
Dus we kunnen om 12 uur Misa op de baan verwachten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Tuesday:
Headline:
Mainly dry today. Sunny intervals. Winds decreasing. Showers Wednesday.
Today:
Apart from isolated light showers most places will have a dry day. Some sunny intervals developing but often rather cloudy and cool. Fresh to strong northwesterly winds decreasing. Maximum temperature 17 deg C (63 deg F).
Tonight:
Isolated light showers chiefly at first but most places dry. Turning chilly under clear skies as winds become light west or northwesterly. Minimum temperature 9 deg C (48 deg F).
Vlucht boeken op zo'n laat tijdstip kan nooit goedkoop zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh ja maar zit op het moment niet al te ruim in de slappe was en vlucht moet ik uiteraard nog betalen. Bij een voorspelling van "misschien is het een uurtje droog" is het ook weer zo zonde natuurlijk.
Dat sowieso niet. Om 13.00 (NL-tijd) begint eerst Safin, daarna Krajicek pas.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dus we kunnen om 12 uur Misa op de baan verwachten?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Om 13.00 (NL-tijd) begint eerst Safin, daarna Krajicek pas.
Nee precies. Hoewel we nu misschien wat gevonden hebben vanaf Brussel. Als dat kan ga ik wel, toch wel erg gaaf natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Vlucht boeken op zo'n laat tijdstip kan nooit goedkoop zijn
Voor welke banen heb je een kaartje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:31 schreef Mindlight het volgende:
Geregeld![]()
Voor 83 euro retour vanaf Brussel, ja dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk, toch ook nog maar hotelletje geboekt zodat we snachts iig nog een beetje slaap krijgen.
Heb er zin in![]()
2 en rest.... Helaas niet CC en court 1 maarja, een gegeven paard enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:48 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Voor welke banen heb je een kaartje?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:04 schreef Ambrosius het volgende:
RTL en Sporza gaan Safin uitzenden, altijd leuk.
Baltacha - Srebotnik op BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |