tja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
als jij ff geld doneerd voor een mengpaneeltje en een mooie mic en geluidskaartme telefoon heeft namelijk iets wat moeite met de hoge lage en middel fruqeuenties
![]()
verget de mic niet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef Aresdreams het volgende:
Ach, zoveel geld heb je er niet voor nodig,g ewoon goedkoop behringer mengpaneeltje, een audophile USB en je bent klaar voor nog geen 300 euro!
Edit: nog geen 250 of 200 dus
Nicequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef imported_sphinx het volgende:
29 september staat Heaven Denies in het voorprogramma van Vader, in Staddijk, Nijmgen.
Prepare to be overheescht.
yay
KLinkt lekkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
De eerste opzet met de zang erop dan maar
Zang gewoon simpel opgenomen in de oefenruimte standaard microfoon erin schreeuwen en direct de pc in geen gedoe met allemaal zooi dat hadden we nietdus superkwaliteit is het niet maar het kan er allemaal mee door
vind het wel okee klinken
klik kli k kliknklkankerklinkk klik
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Voor de metalfans,
http://www.flabberm.nl/2007/06/filmpjes/metal_by_numbers
![]()
![]()
![]()
![]()
Oudquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Voor de metalfans,
http://www.flabberm.nl/2007/06/filmpjes/metal_by_numbers
![]()
![]()
![]()
![]()
Alivequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef morgane het volgende:
Zeg eens, zijn nummers van Pearl Jam moeilijk te spelen? Iemand een tip voor mij? Ik heb ong. 2,5 jaar electrisch gitaarles gehad.
Wat moet je met veel leren broeken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Aresdreams het volgende:
eerst nog proberen een nette broek te vinden en veel leren...
Bij je dichtsbijzijnde muziekzaak? Hoe makkelijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef ioko het volgende:
Waar koop ik het makkelijkst nieuwe buizen voor mijn versterker?
Verkopen ze die gewoon bij Feedback enzo? Ik heb ze nog nooit gekocht dus ik zou het niet weten, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Bij je dichtsbijzijnde muziekzaak? Hoe makkelijk wil je het hebben?
feedback en bestellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vast. En anders kunnen ze hem wel bestellen
Trial-and-error?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Hoe haal ik mn actie omlaag met een tune-o-matic bridge?
ik snap dat je aan die dingen moet draaien, maar welke kant moeten ze op![]()
Dat zie je al heel snel als je een klein stukje draait, kan niet zoveel misgaan hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:49 schreef imported_sphinx het volgende:
ja ik wil de error liever overslaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |