Gibsons he..quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Cynic het volgende:
haha, ik zie net dat die inlay een boksbeugel is. dat is wel een beetje sneu eigenlijk
Ach, zo heel opvallend en storend is het niet en als zoiets niet duur is heb je een mooi buitenkansje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Eigenlijk wel, maar kan hem voor een prikkie krijgen dan.
Sleuven ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ach, zo heel opvallend en storend is het niet en als zoiets niet duur is heb je een mooi buitenkansje.
Hm, die sleuven in de body zijn ook op zijn minst apart te noemen...
kikker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef Cynic het volgende:
Zo, die LP versie daarvan hebben ze ook flink toegetakeld...
[afbeelding]
duh, tuurlijk is die vetquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
gister een bandje in de studio gehad en een gitarist had deze gitaar:
[afbeelding]
heel vet!!!
+/- 4 dagen werken in de gitaarwinkel op inruil op m'n stratquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
Moet dat ding kosten dan?
Vind ik meevallen, m'n strat is maar 700 waard. (en dat heeft 'ie ook gekost)quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:43 schreef Deansensitized het volgende:
Wow![]()
Een prikkie zei je [afbeelding]
Er staat een LP menace voor 750 op marktplaatsquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vind ik meevallen, m'n strat is maar 700 waard. (en dat heeft 'ie ook gekost)
Klinkt lekker dik! Van wat voor hout is je tele?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Cynic het volgende:
even snel een riffje gefilmd met de GFS pickup.
ja het is donker, en daar mogen jullie me best dankbaar voor zijn
http://www.youtube.com/watch?v=mD6iw06rcks
lindehout. Basswood dus, waar de meeste Ibanez gitaren ook van gemaakt zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Klinkt lekker dik! Van wat voor hout is je tele?
Lekker riff trouwens in het filmpje "HK tele"
Maar dat is 2e hands.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er staat een LP menace voor 750 op marktplaats
Klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Cynic het volgende:
even snel een riffje gefilmd met de GFS pickup.
ja het is donker, en daar mogen jullie me best dankbaar voor zijn
http://www.youtube.com/watch?v=mD6iw06rcks
dus die SG is nieuw?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |