kikker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef Cynic het volgende:
Zo, die LP versie daarvan hebben ze ook flink toegetakeld...
[afbeelding]
duh, tuurlijk is die vetquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
gister een bandje in de studio gehad en een gitarist had deze gitaar:
[afbeelding]
heel vet!!!
+/- 4 dagen werken in de gitaarwinkel op inruil op m'n stratquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
Moet dat ding kosten dan?
Vind ik meevallen, m'n strat is maar 700 waard. (en dat heeft 'ie ook gekost)quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:43 schreef Deansensitized het volgende:
Wow![]()
Een prikkie zei je [afbeelding]
Er staat een LP menace voor 750 op marktplaatsquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vind ik meevallen, m'n strat is maar 700 waard. (en dat heeft 'ie ook gekost)
Klinkt lekker dik! Van wat voor hout is je tele?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Cynic het volgende:
even snel een riffje gefilmd met de GFS pickup.
ja het is donker, en daar mogen jullie me best dankbaar voor zijn
http://www.youtube.com/watch?v=mD6iw06rcks
lindehout. Basswood dus, waar de meeste Ibanez gitaren ook van gemaakt zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Klinkt lekker dik! Van wat voor hout is je tele?
Lekker riff trouwens in het filmpje "HK tele"
Maar dat is 2e hands.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er staat een LP menace voor 750 op marktplaats
Klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Cynic het volgende:
even snel een riffje gefilmd met de GFS pickup.
ja het is donker, en daar mogen jullie me best dankbaar voor zijn
http://www.youtube.com/watch?v=mD6iw06rcks
dus die SG is nieuw?quote:
Het zal inderdaad wat steviger zijn dan de meeste Fenders. Maar als je je gain wat terugdraait kom je toch al een heel eind?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, net even op die SG gespeelt, maar denk niet dat het hem wordt.
Hij heeft echt super veel output, beetje teveel voor in m'n bandje.
ik hou van SG's in worn brown (Y) ook de prijs, een gibson special in die kleur is maar 800 euro'squote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
[afbeelding]
mooie petquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:52 schreef punkjunk het volgende:
foto's!
eerst met me oude "versteker" voor vergelijkings materiaal:
[afbeelding]
en dan met alleen me gitaar en amp, tjoh, wat een lekkere set.
[afbeelding]
ik probeerde een geluidsdemo te maken maar het was zo bagger, dat bespaar ik jullie. de reverb is echt niet te horen en de verschillende klanken in de overdrivve met gain voluit en bijna geen gain is niet te horen.
dan moet je het beter opnemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:52 schreef punkjunk het volgende:
foto's!
eerst met me oude "versteker" voor vergelijkings materiaal:
[afbeelding]
en dan met alleen me gitaar en amp, tjoh, wat een lekkere set.
[afbeelding]
ik probeerde een geluidsdemo te maken maar het was zo bagger, dat bespaar ik jullie. de reverb is echt niet te horen en de verschillende klanken in de overdrivve met gain voluit en bijna geen gain is niet te horen.
als jij ff geld doneerd voor een mengpaneeltje en een mooie mic en geluidskaartquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan moet je het beter opnemen![]()
Dan draai je die er toch uit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
als jij ff geld doneerd voor een mengpaneeltje en een mooie mic en geluidskaartme telefoon heeft namelijk iets wat moeite met de hoge lage en middel fruqeuenties
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |