'echte' versterkers klinken natuurlijk wel beter enzo, maar deze kun je zo makkelijk opnemen enzo.quote:
Die heb ik wel eens geprobeerd, kon er niet echt lekker mee uit de voetenquote:
Mijn spider 3 doet dat met Reverb, maar hij gaat er wel weer vanafquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
eerste keer dat ik het hier post.
tja nu is het weer weg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Mijn spider 3 doet dat met Reverb, maar hij gaat er wel weer vanaf![]()
Waarom eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef imported_sphinx het volgende:
ohja mijn amp gaat dus eerst door mn pc en dan uit de speakers, en ja dat werkt heel goed en is heel handig.
Dat ligt er meer aan dat Marshall ongeveer het meest betaalbare merk isquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Aresdreams het volgende:
maar jij betn toch meer marshall man?
1. dan kan ik altijd dingetjes opnemen, en dat doe nogal vaak. voor de lol.quote:
Dat "speciale logo" vind ik persoonlijk wat minder, net als de inlay op de 5e fret. Verder wel een mooie gitaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
[afbeelding]
Hij heeft geen inlay op de 12e fret!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat "speciale logo" vind ik persoonlijk wat minder, net als de inlay op de 12e fret. Verder wel een mooie gitaar.
hopeloos gefaalde poging tot coole evilheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
[afbeelding]
klopt, zag het net ook. blijf het niet mooi vinden overigensquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij heeft geen inlay op de 12e fret!
Had je ook een toneport kunnen kopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. dan kan ik altijd dingetjes opnemen, en dat doe nogal vaak. voor de lol.
2. dan kun je jezelf beter horen over backing tracks enzo, omdat het geluid van dezelfde kant komt.
3. ik heb geen fatsoelijke cab staan en dit werkt ook
Juist vet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Cynic het volgende:
haha, ik zie net dat die inlay een boksbeugel is. dat is wel een beetje sneu eigenlijk
Gibsons he..quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Cynic het volgende:
haha, ik zie net dat die inlay een boksbeugel is. dat is wel een beetje sneu eigenlijk
Ach, zo heel opvallend en storend is het niet en als zoiets niet duur is heb je een mooi buitenkansje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Eigenlijk wel, maar kan hem voor een prikkie krijgen dan.
Sleuven ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ach, zo heel opvallend en storend is het niet en als zoiets niet duur is heb je een mooi buitenkansje.
Hm, die sleuven in de body zijn ook op zijn minst apart te noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |