Hangt van het type af natuurlijk. Gewone elektrische snaren kosten bij Lord Of The Strings € 6,75.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Gertdh het volgende:
Vraag:
Hoeveel betaald de mensch voor Ernie ball snaren?
Is dat dan mét of zonder batterij ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hangt van het type af natuurlijk. Gewone elektrische snaren kosten bij Lord Of The Strings € 6,75.
Kut, ik had maar 110 V een keerquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je bent geen echte vent als je nog nooit 230 V op je donder hebt gehad.
Grote dynamo in de vorm van een fiets is apart verkrijgbaar. 15 minuten fietsen is goed voor 5 minuten elektriciteit voor de snaren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat dan mét of zonder batterij ?
nou ik heb veel vertrouwen in je, maar dat ik over 2 maanden nieuwe buizen kan inlaten bouwen, dat geloof ik net niet. ik heb niet accuuzuur ofzo aan me vingers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nooit, maar dan ook NOOIT met je blote vinger een buis [het glas] aanraken!
Zit zuur aan je handen [is iets natuurlijks, heeft iedereen] en dat lost langzaam maar zeker je glas op. Net als bij die halogeen [staaf]lampjes in die staande IKEA lamp van je moeder.
Dus ben bang dat jij over een maand of twee om nieuwe buizen kan
Maar ja, die worden inderdaad heet, dat is heel normaal. Ze zijn dan ook roodgoeiend.
En nooit van je leven als je net de stroom eraf hebt aan een buizenbak beginnen te sleutelen, kan je namelijk erg dood aan gaan want er staat ontiegelijk veel stroom en spanning over die buizen. Toch al snel zo'n 400-450 volt.
die moet je ook niet als setje kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef Aresdreams het volgende:
stomme site... hebben niet eens ernie-ball 7-snaar setjes
Gaymetalquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
Volgens mij schiet mijn Spider II automatisch op Chorus/Flanger, en hij gaat er ook niet zomaar vanaf.
en das niet zo mooi.
Was dat niet gewoon een kwestie van uitzetten, dan op save drukken en klaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
Volgens mij schiet mijn Spider II automatisch op Chorus/Flanger, en hij gaat er ook niet zomaar vanaf.
en das niet zo mooi.
Hoe kan je geluidskaart invloed op je versterker hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef imported_sphinx het volgende:
nee niet echt, zelfs als ik de amp uitzet blijft ie.
maar kan ook iets te maken hebben met mn nieuwe geluidskaart..
misschien.
Ik dacht ik zeg er niks over want dan gaan jullie me uitlachenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe kan je geluidskaart invloed op je versterker hebben?
kan het niet. maar misschien dat het chorus geluid daaraan ligt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe kan je geluidskaart invloed op je versterker hebben?![]()
huuuuuuuuu?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan het niet. maar misschien dat het chorus geluid daaraan ligt.
want soms ineens komt het erin.
eerste keer dat ik het hier post.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat soort problemen hebben wel meer mensen met spiders ja. Of alleen jij hebt het, en ik lees het altijd hier, dat kan ook
En bedankt, ik durf nu niet meer bij buizen in de buurt te komen, heidense dodelijk apparatuur is het
ik ontvang hier soms op allerlei speakers en versterkers een deense radiozenderquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg er niks over want dan gaan jullie me uitlachenmisschien rare interactie met z'n pc
ik ontving pas radio zeeland op m'n versterker terwijl ik aan het spelen was![]()
Deense radioquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ontvang hier soms op allerlei speakers en versterkers een deense radiozender![]()
die staat hier op gemikt ofzo. hartstikke lachen ...![]()
Smørrebrød FMquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Deense radio [afbeelding]
En kloptWelke zender was dat?
je moet inderdaad het knopje tussen de 2 effectknoppen een tijdje ingedrukt houden, dan gaat 'ie daarna uit. Als je dan je versterker uit en weer aan zet zal 'ie als het goed is uitblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
en das niet zo mooi.
Maar ik speel gewoon in B, dus dan zijn ze niet te lichtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
die moet je ook niet als setje kopen.
gewoon een 6 snarig setje en dan een dikke .60 erbij ofzo, de 7-snarige setjes vind ik eigenlijk te licht. Heb er respectievelijk een .60 en .62 op liggen. In A, welteverstaan
Das pas leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:50 schreef Cynic het volgende:
Mijn buizenamp is dodelijk als-ie op iemand valt![]()
alleen daarom zou ik aal een full-stack moeten hebben, zodat je het risico loopt een top op je hoofd te krijgen!
ja daar ligt het dus niet aan, zo achterlijk ben ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:13 schreef Under_Score het volgende:
die spider II heeft ingebouwde effecten die automatich ingesteld staan op "aan" als je hem niet zelf afsteld, effectjes uitfdraaien, knopje een paar seconden vasthouden en hij zou nu niet meer die effecten zelf aan moetten doen als je naar dat kanaal wisselt.
ik vond het met die effectjes maar een kutversterker, maar verder wel OK om mee te oeffenen thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |