oh dat album met de bekende vuilnisbak deksel snarequote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
In die documentaire wordt het aardig tentoongestelt, alle beslissingen worden genomen omdat iets 'tegenwoordig populair' is. De belachelijk lage stemming (drop nogwat), het gebrek aan solo's, etc.
Ook grappig (en triest) dat ze dachten een garage sound te krijgen door de snare als een stoel te laten klinken. Ooit een garageplaat gehoord met miljoenen $$$ aan productie en 50 drum takes voor één liedje?
Had je jouw GFS bestelling al binnen, cynic?
Dikke prima! Hier ook t/m justice op vinylquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat ook ja. Ach ja, alles t/m Justice blijft voor altijd in de collectie, en daar gaat het om
Komen de houtnerven niet naar boven zetten wanneer dat spul in het fretboard trekt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb vanmiddag Dunlop 02 voor de toets gebruikt, en het is heerlijk spul (niet voor maple toetsen!). Je smeert het erop, het trekt in het hout. Het hout wordt weer lekker donker en het speelt zeer soepel, t geeft je gitaar net dat beetje extra om hem weer als nieuw te laten voelen! Zo'n flesje gaat wel een paar keer mee, ik denk dat ik zeker tot in 2008 nog voorzien ben. Voor ongeveer 5 euro dus een prima investering!
Mijn Fat Mike, wat doe jequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net terug uit Adam met een overdosis muziek bier en wietmaar was de moeite weer waard
Me First was weer supervet was helemaal dood na het optredenalleen geen fat mike maar 1 of andere mongool op de bas
fat mike
Dat komt denk ik omdat mijn andere posts doorgaans wél ontopic zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:28 schreef ibaneX het volgende:
Vervelend mod's hier ook
mijn TVP's te verwijderen enzo en dom geleuter over scheermesjes laten staan. maargoed overmorgen ga ik naar hongarije en daar een gitaar kopen
zout toch eens op met die kneus van een Jerry C. alsof het zo ongelofelijk is wat dat jochie doet.quote:
Whehe, rustig maar, dat weet iedereen hier ook welquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
zout toch eens op met die kneus van een Jerry C. alsof het zo ongelofelijk is wat dat jochie doet.
ja, hij kan goed spelen, zeker voor zo'n broekie. maar je zou denken dat we dat na 400 posts in gitaar fora over de hele wereld wel gezien hebben.
het is simpele notenpoeperij, niks meer en niks minder.
Dan is het goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef Cynic het volgende:
Het is me al eens eerder gelukt, ben me nu aan het voorbereiden![]()
http://feedback.nl/?id=55&b=HALEPMSquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Useless_User het volgende:
Ik heb advies gekregen om oordopjes te kopen, omdat ik anders misschien een gehoorbeschadiging zou kunnen krijgenNu is mijn vraag wat voor soort oordopjes goed zijn, ik heb namelijk al van die gamma dingen geprobeerd maar dan hoor ik alleen bas en drums
Ik wil mezelf ook kunnen horen
![]()
Zou iemand mij advies kunnen geven over wat ik zoek?
Alvast bedankt
dude je hebt ook een GEM! zag hem al staan op gitaarnet, kan je misschien eens wat sampletjes posten van dat element? Ik heb ongeveer dezelfde gitaar en ben erg benieuwd wat dat element doet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef punchdrunk het volgende:
net een nieuwe pup in mijn gibbie gezet. tis een dimarzio super distortion in soapbar vorm. een wolf in schaapskleren dus.
P90's zijn heerlijk, maar in de brugpositie wel wat rommelig en neuzig. vandaar. voor 75 euro bij thomann besteld en effe erin gesoldeerd. beetje priegelwerk omdat de bevestigngsschroeven op een andere plaatsen zaten dan de originele gibson soapbars, maar ach.
[afbeelding]
http://members.home.nl/renierh/gem/rechtsboven.jpg
Adobe audition gebruik ik zelf werkt goed en de mogelijkheid om er beetje mee te mixen enzquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:58 schreef NickW het volgende:
Hallo mede gitaristen! Weet een van jullie een programma waarmee ik gitaar partijen mee kan opnemen en daarna achter elkaar kan zetten? Bivoorbeeld dat ik eerst ritme opneem en daarna een solo partij er achter speel?
Ja dat weet ik ook wel, maar aan audition heeft hij meer dan gneoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef imported_sphinx het volgende:
Cubase pwnt Audition ... echt.
dt10, goed leesbaar, handig in gebruik geen overbodige functies.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:45 schreef Useless_User het volgende:
Okee bedankt voor het advies van de oordopjes![]()
Nu nog een vraag![]()
Welke is beter de:
Boss TU-2 of de Korg DT-10
Als ik dit weet kan ik een bestellingkje doen bij feedback![]()
Ik heb op harmony central al gekeken, maar ik vraag me af welk pedaaltje het meest accuraat stemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |