abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50883934
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

In die documentaire wordt het aardig tentoongestelt, alle beslissingen worden genomen omdat iets 'tegenwoordig populair' is. De belachelijk lage stemming (drop nogwat), het gebrek aan solo's, etc.

Ook grappig (en triest) dat ze dachten een garage sound te krijgen door de snare als een stoel te laten klinken . Ooit een garageplaat gehoord met miljoenen $$$ aan productie en 50 drum takes voor één liedje?

Had je jouw GFS bestelling al binnen, cynic?
oh dat album met de bekende vuilnisbak deksel snare
pi_50883936
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat ook ja. Ach ja, alles t/m Justice blijft voor altijd in de collectie, en daar gaat het om
Dikke prima! Hier ook t/m justice op vinyl
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb vanmiddag Dunlop 02 voor de toets gebruikt, en het is heerlijk spul (niet voor maple toetsen!). Je smeert het erop, het trekt in het hout. Het hout wordt weer lekker donker en het speelt zeer soepel, t geeft je gitaar net dat beetje extra om hem weer als nieuw te laten voelen! Zo'n flesje gaat wel een paar keer mee, ik denk dat ik zeker tot in 2008 nog voorzien ben. Voor ongeveer 5 euro dus een prima investering!
Komen de houtnerven niet naar boven zetten wanneer dat spul in het fretboard trekt?
  woensdag 27 juni 2007 @ 02:44:58 #53
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_50885885
Zo net terug uit Adam met een overdosis muziek bier en wiet maar was de moeite weer waard
Me First was weer supervet was helemaal dood na het optreden alleen geen fat mike maar 1 of andere mongool op de bas
fat mike
pi_50887543
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net terug uit Adam met een overdosis muziek bier en wiet maar was de moeite weer waard
Me First was weer supervet was helemaal dood na het optreden alleen geen fat mike maar 1 of andere mongool op de bas
fat mike
Mijn Fat Mike, wat doe je
Jammer
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_50888982
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 00:28 schreef ibaneX het volgende:
Vervelend mod's hier ook

mijn TVP's te verwijderen enzo en dom geleuter over scheermesjes laten staan . maargoed overmorgen ga ik naar hongarije en daar een gitaar kopen
Dat komt denk ik omdat mijn andere posts doorgaans wél ontopic zijn
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_50890020
ontoppic posts zjin wel eng van jou cynic

maarre, kan je een beetje knutsellen met elementen?
mij is het gelukt om elementen in een B.C.Rich te solderen... en een stuk eelt weg te branden van me vingers
pi_50890135
Het is me al eens eerder gelukt, ben me nu aan het voorbereiden
It has to mean something
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:42:40 #58
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_50890537
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 01:57 schreef Sloggi het volgende:

[..]

DIT OOK NIET
zout toch eens op met die kneus van een Jerry C. alsof het zo ongelofelijk is wat dat jochie doet.

ja, hij kan goed spelen, zeker voor zo'n broekie. maar je zou denken dat we dat na 400 posts in gitaar fora over de hele wereld wel gezien hebben.

het is simpele notenpoeperij, niks meer en niks minder.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:48:00 #59
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_50890691
net een nieuwe pup in mijn gibbie gezet. tis een dimarzio super distortion in soapbar vorm. een wolf in schaapskleren dus.

P90's zijn heerlijk, maar in de brugpositie wel wat rommelig en neuzig. vandaar. voor 75 euro bij thomann besteld en effe erin gesoldeerd. beetje priegelwerk omdat de bevestigngsschroeven op een andere plaatsen zaten dan de originele gibson soapbars, maar ach.

http://members.home.nl/renierh/gem/rechtsboven.jpg
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_50890815
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef punchdrunk het volgende:

[..]

zout toch eens op met die kneus van een Jerry C. alsof het zo ongelofelijk is wat dat jochie doet.

ja, hij kan goed spelen, zeker voor zo'n broekie. maar je zou denken dat we dat na 400 posts in gitaar fora over de hele wereld wel gezien hebben.

het is simpele notenpoeperij, niks meer en niks minder.
Whehe, rustig maar, dat weet iedereen hier ook wel
het was een grapje
It has to mean something
pi_50891189
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef Cynic het volgende:
Het is me al eens eerder gelukt, ben me nu aan het voorbereiden
Dan is het goed
pi_50893168
Ik heb advies gekregen om oordopjes te kopen, omdat ik anders misschien een gehoorbeschadiging zou kunnen krijgen Nu is mijn vraag wat voor soort oordopjes goed zijn, ik heb namelijk al van die gamma dingen geprobeerd maar dan hoor ik alleen bas en drums Ik wil mezelf ook kunnen horen

Zou iemand mij advies kunnen geven over wat ik zoek?

Alvast bedankt
pi_50893344
Als je niet gelijk een kapitaal wilt/kunt uitgeven aan op maat gemaakt oordoppen: Alpine's
pi_50893453
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Useless_User het volgende:
Ik heb advies gekregen om oordopjes te kopen, omdat ik anders misschien een gehoorbeschadiging zou kunnen krijgen Nu is mijn vraag wat voor soort oordopjes goed zijn, ik heb namelijk al van die gamma dingen geprobeerd maar dan hoor ik alleen bas en drums Ik wil mezelf ook kunnen horen

Zou iemand mij advies kunnen geven over wat ik zoek?

Alvast bedankt
http://feedback.nl/?id=55&b=HALEPMS

Alpines inderdaad, of vergelijkbare dingen.
  woensdag 27 juni 2007 @ 12:24:14 #65
139113 Neidropje
Tiny purple fishes...
pi_50894241
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef punchdrunk het volgende:
net een nieuwe pup in mijn gibbie gezet. tis een dimarzio super distortion in soapbar vorm. een wolf in schaapskleren dus.

P90's zijn heerlijk, maar in de brugpositie wel wat rommelig en neuzig. vandaar. voor 75 euro bij thomann besteld en effe erin gesoldeerd. beetje priegelwerk omdat de bevestigngsschroeven op een andere plaatsen zaten dan de originele gibson soapbars, maar ach.

[afbeelding]

http://members.home.nl/renierh/gem/rechtsboven.jpg
dude je hebt ook een GEM! zag hem al staan op gitaarnet, kan je misschien eens wat sampletjes posten van dat element? Ik heb ongeveer dezelfde gitaar en ben erg benieuwd wat dat element doet!

pi_50902245
Hallo mede gitaristen! Weet een van jullie een programma waarmee ik gitaar partijen mee kan opnemen en daarna achter elkaar kan zetten? Bivoorbeeld dat ik eerst ritme opneem en daarna een solo partij er achter speel?
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:02:36 #67
125915 Dribbel_
pi_50902413
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 15:58 schreef NickW het volgende:
Hallo mede gitaristen! Weet een van jullie een programma waarmee ik gitaar partijen mee kan opnemen en daarna achter elkaar kan zetten? Bivoorbeeld dat ik eerst ritme opneem en daarna een solo partij er achter speel?
Adobe audition gebruik ik zelf werkt goed en de mogelijkheid om er beetje mee te mixen enz
pi_50902794
Ok bedankt! ik zal et is proberen
pi_50902915
En anders Cubase of Ableton Live, genoeg software voor die doeleinden.
pi_50903171
Cubase pwnt Audition ... echt.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:26:40 #71
125915 Dribbel_
pi_50903272
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef imported_sphinx het volgende:
Cubase pwnt Audition ... echt.
Ja dat weet ik ook wel, maar aan audition heeft hij meer dan gneoeg
pi_50904892
Ableton live is ook we leuk, alleen bij mij, na een tijdje gebruik, wordt ie ineens trager met opnemen (meer delay)?
pi_50906157
Okee bedankt voor het advies van de oordopjes

Nu nog een vraag

Welke is beter de:
Boss TU-2 of de Korg DT-10

Als ik dit weet kan ik een bestellingkje doen bij feedback
Ik heb op harmony central al gekeken, maar ik vraag me af welk pedaaltje het meest accuraat stemt.
pi_50906310
De DT-10 is een tientje goedkoper bij Feedback, maar heb ik verder geen ervaring mee.
Ik heb de TU-2 (iets van 8 jaar), nooit problemen mee gehad, lekker compact, degelijk, bypass functie en goed leesbaar in het donker (is erg handig als je op een podium staat).

edit: qua accuratie denk ik niet dat het veel zal verschillen, maar zoals ik al zei; geen ervaring met de DT-10
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:09:08 #75
139113 Neidropje
Tiny purple fishes...
pi_50906924
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:45 schreef Useless_User het volgende:
Okee bedankt voor het advies van de oordopjes

Nu nog een vraag

Welke is beter de:
Boss TU-2 of de Korg DT-10

Als ik dit weet kan ik een bestellingkje doen bij feedback
Ik heb op harmony central al gekeken, maar ik vraag me af welk pedaaltje het meest accuraat stemt.
dt10, goed leesbaar, handig in gebruik geen overbodige functies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')