Wat moet je met veel leren broeken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Aresdreams het volgende:
eerst nog proberen een nette broek te vinden en veel leren...
Bij je dichtsbijzijnde muziekzaak? Hoe makkelijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef ioko het volgende:
Waar koop ik het makkelijkst nieuwe buizen voor mijn versterker?
Verkopen ze die gewoon bij Feedback enzo? Ik heb ze nog nooit gekocht dus ik zou het niet weten, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Bij je dichtsbijzijnde muziekzaak? Hoe makkelijk wil je het hebben?
feedback en bestellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vast. En anders kunnen ze hem wel bestellen
Trial-and-error?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Hoe haal ik mn actie omlaag met een tune-o-matic bridge?
ik snap dat je aan die dingen moet draaien, maar welke kant moeten ze op![]()
Dat zie je al heel snel als je een klein stukje draait, kan niet zoveel misgaan hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:49 schreef imported_sphinx het volgende:
ja ik wil de error liever overslaan.![]()
achja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zie je al heel snel als je een klein stukje draait, kan niet zoveel misgaan hoor
Feedback in Utrecht gaf het advies om ze zelf online te bestellen, dat is namelijk ook precies wat zijzelf doen. Ik heb ze besteld op tubeampdoctor.com.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
Ga er langs en vraag het?
Jepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:45 schreef punkjunk het volgende:
Ik snap wel waarom veel mensen een humbucker in hun tele brug stoppen. Zonder lukt het bijna niet om je clean kanaal (bij mij dan) te laten oversturen. Ik zat maar te kutten en te kloten, nog ene keer handleiding doorgelezen. niks nopppes na dan, echt helemaal over ze kop krijg ik em niet, terwijl in de handleiding staat: tot 5 is het clean, daarna gaat het oversturen.
toen me gaar ibanez gepakt, paf boem, over ze kop, humbuckers.
Dus opschiete geblazen met die ts9tenmminste, die doet dat toch? je versterker over ze kop laten gaan?
Mooi, feedback heeft er een 2e hands voor 65 euro, dus die ga ik maar es mailenquote:
Dat is niet duurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mooi, feedback heeft er een 2e hands voor 65 euro, dus die ga ik maar es mailen![]()
Maar eerst zometeen de Boss blues driver (oid) proberen bij me gitraar leraar
Maxon ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
nieuwe zijn zeo ok niet zo duur mere (100)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |