doe mij er ook een.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:08 schreef Cynic het volgende:
*scheermesjes gaat zoeken
Ga je nu elk gitarist scheren in dit topic?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:08 schreef Cynic het volgende:
*scheermesjes gaat zoeken
ge-ni-aal. Maar dit is geen pink floyd volgens mij, volgens mij is dit Frijid Pink (ouwe 60s band). Kippe(n)velnummer!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:33 schreef ibaneX het volgende:
Coveren op een heel aparte manier maar GEWELDIG gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=eYzQspdn4J0&mode=related&search=
DIT OOK NIETquote:Op maandag 25 juni 2007 22:11 schreef Dribbel_ het volgende:
DIT KAN NATUURLIJK NIETONTBREKEN IN DIT TOPIC
dat wil toch iedereen bereikenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:14 schreef ikheetmartijn het volgende:
10 jaar geleden, toen ie met vuurwerk in z'n reet in de glasfabriek te groningen stond te zingen, ja. super
tis nu 1 slappe ongeinspireerde poppy (goeddraaiende) marketingmachine.
zie dequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
neuh ik maak liever muziek waar ik trots op ben en dat echt is
Muwoa ik vind ze nogaltijd tof, het is ver van deathpunk, maarja weinig bands die in zo'n lange periode die ze bestaan precies hetzelfde blijven hequote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Neuh ik maak liever muziek waar ik trots op ben en dat echt is.
Ik maak muziek voor mezelf en voor niemand anders. Mocht er publiek zijn die het toevallig leuk vind is het mooi meegenomen. Wil je puur voor het geld gaan, dan zul je consessies moeten doen. In de vorm van muziek spelen die je (ik persoonlijk) niet geweldig vind -> top 40 coverbandjes, of zoals turbonegro slappe muziek gaan maken die zelf oma nog leuk kan vinden, want let wel misschien wordt het weer bij jackass gedraaid.... De echtheid druipt er vanaf....Dus het mag niet meer te schokkend zijn, te controversieel. Fok! muziek met voorafgestelde grenzen.
'Deathpunk?" ja 10 jaar geleden.
Mja dan waren die 2 platen daarvoor dat ook al zóveel verschillen die nou ook alweer nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
De nieuwe Turbonegro is inderdaad een schande. Grootste selloutplaat sinds St. Anger. Franz Ferdinand, maar dan met humbuckers.
Heeft voor mij trouwens niks te maken met stijl (rustig tot agressief, analoog/digitaal) of met productie (vet overgeproduceerd of lo-fi). Als 't maar echt isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
..slappe muziek gaan maken die zelf oma nog leuk kan vinden
In die documentaire wordt het aardig tentoongestelt, alle beslissingen worden genomen omdat iets 'tegenwoordig populair' is. De belachelijk lage stemming (drop nogwat), het gebrek aan solo's, etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef Cynic het volgende:
Hoe is St. Angers trouwens een sellout plaat?
Ik moet zeggen dat ik de documentaire erg leuk vond om naar te kijken, maar de plaat slaat echt nergens op...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
In die documentaire wordt het aardig tentoongestelt, alle beslissingen worden genomen omdat iets 'tegenwoordig populair' is. De belachelijk lage stemming (drop nogwat), het gebrek aan solo's, etc.
Ook grappig (en triest) dat ze dachten een garage sound te krijgen door de snare als een stoel te laten klinken. Ooit een garageplaat gehoord met miljoenen $$$ aan productie en 50 drum takes voor één liedje?
Had je jouw GFS bestelling al binnen, cynic?
quote:NOOIT met water je toets schoonmaken!!!, wat je namelijk doet is het vetlaagje (komt er altijd op, of je nu olie gebruikt of niet, komt gewoon van je vingers!) erafhalen, ergo, de nerf staat dus wijd open! En reken maar dat er water in trekt, één keer lijkt niet zo erg, maar het grootste probleem is dat je daarna olie op de toets smeert en het vocht dus niet meer de kans krijgt uit de nerf te verdampen, kijk dan ook niet raar op als ineens blijkt dat je hals iets getordeerd is! Geloof me, water zo ver als mogelijk weghouden van je toets
welke ampquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:12 schreef punkjunk het volgende:
en dan ga ik nooit meer zueren over amps, overdrives en wijven.
1 2 3 4 5 6 7 | |------------------------/--------/-------------/-------------| |-15---14-15-18--15-14-15-(15)---14-(14)---/---14-(14)----------| |----------------------------------------14-(14)--------14-------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| |----------------------------------------------------------------| |
Bend and release, dus de snaar omhoog drukken (naar de juiste toonhoogte) en weer terug laten zakken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[ code verwijderd ]
wtf betekend die br nou weer :S
dat meen je nietquote:
wedden om 350 euro?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef Jorikjet het volgende:
wedden van wel?
ik zat meer met het feit dat metallica als "Bedrijf" Werd gezien en dat winst moest maken, de band was slechts het gezicht om de centjes te verdiennen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
In die documentaire wordt het aardig tentoongestelt, alle beslissingen worden genomen omdat iets 'tegenwoordig populair' is. De belachelijk lage stemming (drop nogwat), het gebrek aan solo's, etc.
Ook grappig (en triest) dat ze dachten een garage sound te krijgen door de snare als een stoel te laten klinken. Ooit een garageplaat gehoord met miljoenen $$$ aan productie en 50 drum takes voor één liedje?
oh dat album met de bekende vuilnisbak deksel snarequote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Dikke prima! Hier ook t/m justice op vinylquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat ook ja. Ach ja, alles t/m Justice blijft voor altijd in de collectie, en daar gaat het om
Komen de houtnerven niet naar boven zetten wanneer dat spul in het fretboard trekt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb vanmiddag Dunlop 02 voor de toets gebruikt, en het is heerlijk spul (niet voor maple toetsen!). Je smeert het erop, het trekt in het hout. Het hout wordt weer lekker donker en het speelt zeer soepel, t geeft je gitaar net dat beetje extra om hem weer als nieuw te laten voelen! Zo'n flesje gaat wel een paar keer mee, ik denk dat ik zeker tot in 2008 nog voorzien ben. Voor ongeveer 5 euro dus een prima investering!
Mijn Fat Mike, wat doe jequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo net terug uit Adam met een overdosis muziek bier en wietmaar was de moeite weer waard
Me First was weer supervet was helemaal dood na het optredenalleen geen fat mike maar 1 of andere mongool op de bas
fat mike
Dat komt denk ik omdat mijn andere posts doorgaans wél ontopic zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:28 schreef ibaneX het volgende:
Vervelend mod's hier ook
mijn TVP's te verwijderen enzo en dom geleuter over scheermesjes laten staan. maargoed overmorgen ga ik naar hongarije en daar een gitaar kopen
zout toch eens op met die kneus van een Jerry C. alsof het zo ongelofelijk is wat dat jochie doet.quote:
Whehe, rustig maar, dat weet iedereen hier ook welquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
zout toch eens op met die kneus van een Jerry C. alsof het zo ongelofelijk is wat dat jochie doet.
ja, hij kan goed spelen, zeker voor zo'n broekie. maar je zou denken dat we dat na 400 posts in gitaar fora over de hele wereld wel gezien hebben.
het is simpele notenpoeperij, niks meer en niks minder.
Dan is het goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef Cynic het volgende:
Het is me al eens eerder gelukt, ben me nu aan het voorbereiden![]()
http://feedback.nl/?id=55&b=HALEPMSquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:58 schreef Useless_User het volgende:
Ik heb advies gekregen om oordopjes te kopen, omdat ik anders misschien een gehoorbeschadiging zou kunnen krijgenNu is mijn vraag wat voor soort oordopjes goed zijn, ik heb namelijk al van die gamma dingen geprobeerd maar dan hoor ik alleen bas en drums
Ik wil mezelf ook kunnen horen
![]()
Zou iemand mij advies kunnen geven over wat ik zoek?
Alvast bedankt
dude je hebt ook een GEM! zag hem al staan op gitaarnet, kan je misschien eens wat sampletjes posten van dat element? Ik heb ongeveer dezelfde gitaar en ben erg benieuwd wat dat element doet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:48 schreef punchdrunk het volgende:
net een nieuwe pup in mijn gibbie gezet. tis een dimarzio super distortion in soapbar vorm. een wolf in schaapskleren dus.
P90's zijn heerlijk, maar in de brugpositie wel wat rommelig en neuzig. vandaar. voor 75 euro bij thomann besteld en effe erin gesoldeerd. beetje priegelwerk omdat de bevestigngsschroeven op een andere plaatsen zaten dan de originele gibson soapbars, maar ach.
[afbeelding]
http://members.home.nl/renierh/gem/rechtsboven.jpg
Adobe audition gebruik ik zelf werkt goed en de mogelijkheid om er beetje mee te mixen enzquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:58 schreef NickW het volgende:
Hallo mede gitaristen! Weet een van jullie een programma waarmee ik gitaar partijen mee kan opnemen en daarna achter elkaar kan zetten? Bivoorbeeld dat ik eerst ritme opneem en daarna een solo partij er achter speel?
Ja dat weet ik ook wel, maar aan audition heeft hij meer dan gneoegquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:23 schreef imported_sphinx het volgende:
Cubase pwnt Audition ... echt.
dt10, goed leesbaar, handig in gebruik geen overbodige functies.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:45 schreef Useless_User het volgende:
Okee bedankt voor het advies van de oordopjes![]()
Nu nog een vraag![]()
Welke is beter de:
Boss TU-2 of de Korg DT-10
Als ik dit weet kan ik een bestellingkje doen bij feedback![]()
Ik heb op harmony central al gekeken, maar ik vraag me af welk pedaaltje het meest accuraat stemt.
pwndquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Neidropje het volgende:
ghgh cheapass humbucker besteld bij tonefactory (17.50) klinkt ie ook nog als een tiet! Haal ik uit mijn oude maya les paul de oude humbucker, maak hem open en wat blijkt:
[afbeelding]
tis een singecoil in humbucker verpakking! bitches!
nu ziet ie er dus zo uit: er meot er ngo maar 1 bijkomen vind ik:
[afbeelding]
Doe ggelijk eens een soundclip erbijquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:30 schreef punkjunk het volgende:
ok, iedereen moet buizen. en snel ook. me versterker is ge-wel-dig.damn, ik voel me echt bedrogen dat ik 2 jaar geleden voor 1/3 van deze prijs een transistor heb gekocht
.
clean is ge-wel-dig, echt super! ik had alleen gheoor dat ie brak op 6-8 maar dat is gelukkig niet zo!klinkt de volle 10 gewoon harstikke super clean, mooier als de meeste cleans die ik tot nu toe gehoord heb.
de overdrive is niet minder maar iets anders als gedacht. dit komt omdat het wel diode clipping is (wist ik van te voren). Boeit verder niet, ik ga een ts-9 gebruiken op het clean en dan voor de dikke distortion het 2e kanaal. men, im in love!.
foto's in ed loop van de week.
ja van de week, eerst me geld terug verdienen en dan zondag ff wat clips maken, met me telefoon zo brak als wat maar goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doe ggelijk eens een soundclip erbij
OKquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
dat meen je nietdoe ik zoooo me best om iedereen te vertellen welke amp ik koop, lukt het nog steeds niet
![]()
jtm30:
[afbeelding]
[..]
wedden om 350 euro?![]()
je moet ook niet je vingers aan de eindbuizen zitten, want die worden idd heel warm (denk aan een gloeilamp, zelfde principe)quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef punkjunk het volgende:
nog een vraagje. hij wordt wel aardig warm, ik moet me vinger echt nite na een half uur spelen op de eindbuizen leggen, dat kan miss 1/20 sec daarna is het au. maar wat is nou té warm? hij begint niet kut te klinken als ie warm is, en hij wordt maar warm tot 1 temp, daarna blijft ie het zelfde, is met 30sec weer afgekoeld?
ohja, wat ook zéér bruut is. de master volume is tot 5-6 huiskamer, van 7-8 repetitie/klein optrecen, 9/10 je ballen doen pijn. echt geniaal, hij klinkt ook op alle gebieden SUPER!muahahaa, ik ben echt mega blij er mee!
Met je poten afblijven kan een ontiechelijke hoeveleheid stroom opstaan, ook nadat die van het lichtnet af is gehaald, geen idee waar precies maar dat is met buizenversterkes zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef punkjunk het volgende:
nog een vraagje. hij wordt wel aardig warm, ik moet me vinger echt nite na een half uur spelen op de eindbuizen leggen, dat kan miss 1/20 sec daarna is het au. maar wat is nou té warm? hij begint niet kut te klinken als ie warm is, en hij wordt maar warm tot 1 temp, daarna blijft ie het zelfde, is met 30sec weer afgekoeld?
ohja, wat ook zéér bruut is. de master volume is tot 5-6 huiskamer, van 7-8 repetitie/klein optrecen, 9/10 je ballen doen pijn. echt geniaal, hij klinkt ook op alle gebieden SUPER!muahahaa, ik ben echt mega blij er mee!
In Europa gaat het lichtnet toch echt met 50 Hzquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Euhm is dat niet een stacked humbucker?
Ik bedoel, het verschil tussen hb en sc moet toch wel te horen zijn, al is het allen maar aan de 60 cycle hum
Nooit, maar dan ook NOOIT met je blote vinger een buis [het glas] aanraken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef punkjunk het volgende:
genoeg om dodelijk te zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Aresdreams het volgende:
maar das nie erg, die voltage, veel belangrijker wat het amperage erbij is, toch?
Ja, maar dat is er ook genoeg, geloof me maarquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Aresdreams het volgende:
maar das nie erg, die voltage, veel belangrijker wat het amperage erbij is, toch?
Wil het wel eens proberen, wil je proefkonijn spelen??quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef Aresdreams het volgende:
waarschijnlijk wel
ach, 230 is ook niet dodelijk, voor paar miliseconden
met 16 ampere
(of die 16 helemaal gehaald worden zal wel niet, maar goed, ben wel enigsinds levend bewijs)
Het is dan nog helemaal niet gezegd met wat voor stroom de buis zal ontladen. Dat kan best wel eens in de orde van amperes zijn. En dat in combinatie met dit voltage kan dodelijke gevolgen hebben. Al met al geen zaken om lichtzinnig mee om te springenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Aresdreams het volgende:
Je bent geen echte vent als je nog nooit 230 V op je donder hebt gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:39 schreef Aresdreams het volgende:
waarschijnlijk wel
ach, 230 is ook niet dodelijk, voor paar miliseconden
met 16 ampere
(of die 16 helemaal gehaald worden zal wel niet, maar goed, ben wel enigsinds levend bewijs)
Dat is inderdaad het dodelijke. Na loskoppelen van de stroom minstens kwartier tot half ur wachten voordat je er aan gaat sleutelen. Maar dan raad ik je nog niet aan het zelf te doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
Het is dan nog helemaal niet gezegd met wat voor stroom de buis zal ontladen. Dat kan best wel eens in de orde van amperes zijn. En dat in combinatie met dit voltage kan dodelijke gevolgen hebben. Al met al geen zaken om lichtzinnig mee om te springen.
Dan ben ik een echte ventquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je bent geen echte vent als je nog nooit 230 V op je donder hebt gehad.
Ovedrijven is ook een vakquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nooit, maar dan ook NOOIT met je blote vinger een buis [het glas] aanraken!
Zit zuur aan je handen [is iets natuurlijks, heeft iedereen] en dat lost langzaam maar zeker je glas op. Net als bij die halogeen [staaf]lampjes in die staande IKEA lamp van je moeder.
Dus ben bang dat jij over een maand of twee om nieuwe buizen kan
Als ze rood gloeien zijn ze aan vervanging toequote:Maar ja, die worden inderdaad heet, dat is heel normaal. Ze zijn dan ook roodgoeiend.
Ik hoorde juist dat zo'n ding die stroom uren vast kan houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het dodelijke. Na loskoppelen van de stroom minstens kwartier tot half ur wachten voordat je er aan gaat sleutelen. Maar dan raad ik je nog niet aan het zelf te doen
Dan geloof je me nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Ovedrijven is ook een vak
[..]
Als ze rood gloeien zijn ze aan vervanging toeblauw is the color
Mwah, kan, maar valt over het algemeen wel mee. Al kun je hem ook sneller zelf ontladen door er even een ontlaad weerstandje op te zetten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat zo'n ding die stroom uren vast kan houden
heb ooit al eens 2 ijzere staafjes in een stopcontact geduwd gehad, aangezet, kort aangeraakt en weer uitgezet, hoef ik niet nogmaals mee te maken, dank jequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil het wel eens proberen, wil je proefkonijn spelen??
Nog wel veel langer dan een half uurquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het dodelijke. Na loskoppelen van de stroom minstens kwartier tot half ur wachten voordat je er aan gaat sleutelen. Maar dan raad ik je nog niet aan het zelf te doen
Dacht juist dat oude buizen een warmer geluid gaven...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Klopt, staat dan ook tienduizenden volts op, zeker als opstartspanningquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nog wel veel langer dan een half uur. Mijn vader heeft wel eens een oplawaai gehad van een beeldbuis die meer dan een jaar uitstond (en die zijn elektronisch een beetje vergelijkbaar met de buizen die in je versterker zitten, maar dan zijn ze een stukje groter
).
Dan zal het wel slecht gaan met dit apparaat:quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:44 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Ovedrijven is ook een vakhoe wou je ze anders vervangen etc, je kan ze wel vast pakken, maar gewoon voorzichtig. als ze warm zijn moet je er niet te veel mee gaan slepen, want dan zijn ze erg breekbaar (net als bijvoorbeeld een warme lamp van een beamer)
[..]
audacityquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:58 schreef NickW het volgende:
Hallo mede gitaristen! Weet een van jullie een programma waarmee ik gitaar partijen mee kan opnemen en daarna achter elkaar kan zetten? Bivoorbeeld dat ik eerst ritme opneem en daarna een solo partij er achter speel?
is heel gewoon die temp'squote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef punkjunk het volgende:
Blabla overdrijf niet zo!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit zuur aan je handen [is iets natuurlijks, heeft iedereen] en dat lost langzaam maar zeker je glas op. Net als bij die halogeen [staaf]lampjes in die staande IKEA lamp van je moeder.
Maar ja, die worden inderdaad heet, dat is heel normaal. Ze zijn dan ook roodgoeiend.
En nooit van je leven als je net de stroom eraf hebt aan een buizenbak beginnen te sleutelen, kan je namelijk erg dood aan gaan want er staat ontiegelijk veel stroom en spanning over die buizen. Toch al snel zo'n 400-450 volt.
nee, alleen als je een bleeder over de c's hebt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Klopt, staat dan ook tienduizenden volts op, zeker als opstartspanning [afbeelding]
Maar dat kan inderdaad wel. Maar laat ik het dan zo zeggen, de dodelijke hoeveelheid is na een half uurtje er wel af [afbeelding]
Meende rond de 7 euro te zitten laatste keer...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Gertdh het volgende:
Vraag:
Hoeveel betaald de mensch voor Ernie ball snaren?
Hangt van het type af natuurlijk. Gewone elektrische snaren kosten bij Lord Of The Strings ¤ 6,75.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:26 schreef Gertdh het volgende:
Vraag:
Hoeveel betaald de mensch voor Ernie ball snaren?
Is dat dan mét of zonder batterij ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hangt van het type af natuurlijk. Gewone elektrische snaren kosten bij Lord Of The Strings ¤ 6,75.
Kut, ik had maar 110 V een keerquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:43 schreef SNArky het volgende:
[..]
Je bent geen echte vent als je nog nooit 230 V op je donder hebt gehad.
Grote dynamo in de vorm van een fiets is apart verkrijgbaar. 15 minuten fietsen is goed voor 5 minuten elektriciteit voor de snaren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat dan mét of zonder batterij ?
nou ik heb veel vertrouwen in je, maar dat ik over 2 maanden nieuwe buizen kan inlaten bouwen, dat geloof ik net niet. ik heb niet accuuzuur ofzo aan me vingers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar ja, die worden inderdaad heet, dat is heel normaal. Ze zijn dan ook roodgoeiend.
En nooit van je leven als je net de stroom eraf hebt aan een buizenbak beginnen te sleutelen, kan je namelijk erg dood aan gaan want er staat ontiegelijk veel stroom en spanning over die buizen. Toch al snel zo'n 400-450 volt.
die moet je ook niet als setje kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:05 schreef Aresdreams het volgende:
stomme site... hebben niet eens ernie-ball 7-snaar setjes
Gaymetalquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
Volgens mij schiet mijn Spider II automatisch op Chorus/Flanger, en hij gaat er ook niet zomaar vanaf.
en das niet zo mooi.
Was dat niet gewoon een kwestie van uitzetten, dan op save drukken en klaar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
Volgens mij schiet mijn Spider II automatisch op Chorus/Flanger, en hij gaat er ook niet zomaar vanaf.
en das niet zo mooi.
Hoe kan je geluidskaart invloed op je versterker hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef imported_sphinx het volgende:
nee niet echt, zelfs als ik de amp uitzet blijft ie.
maar kan ook iets te maken hebben met mn nieuwe geluidskaart..
misschien.
Ik dacht ik zeg er niks over want dan gaan jullie me uitlachenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe kan je geluidskaart invloed op je versterker hebben?
kan het niet. maar misschien dat het chorus geluid daaraan ligt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hoe kan je geluidskaart invloed op je versterker hebben?![]()
huuuuuuuuu?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kan het niet. maar misschien dat het chorus geluid daaraan ligt.
want soms ineens komt het erin.
eerste keer dat ik het hier post.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dat soort problemen hebben wel meer mensen met spiders ja. Of alleen jij hebt het, en ik lees het altijd hier, dat kan ook
En bedankt, ik durf nu niet meer bij buizen in de buurt te komen, heidense dodelijk apparatuur is het
ik ontvang hier soms op allerlei speakers en versterkers een deense radiozenderquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg er niks over want dan gaan jullie me uitlachenmisschien rare interactie met z'n pc
ik ontving pas radio zeeland op m'n versterker terwijl ik aan het spelen was![]()
Deense radioquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ontvang hier soms op allerlei speakers en versterkers een deense radiozender![]()
die staat hier op gemikt ofzo. hartstikke lachen ...![]()
Smørrebrød FMquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Deense radio [afbeelding]
En kloptWelke zender was dat?
je moet inderdaad het knopje tussen de 2 effectknoppen een tijdje ingedrukt houden, dan gaat 'ie daarna uit. Als je dan je versterker uit en weer aan zet zal 'ie als het goed is uitblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef imported_sphinx het volgende:
en das niet zo mooi.
Maar ik speel gewoon in B, dus dan zijn ze niet te lichtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
die moet je ook niet als setje kopen.
gewoon een 6 snarig setje en dan een dikke .60 erbij ofzo, de 7-snarige setjes vind ik eigenlijk te licht. Heb er respectievelijk een .60 en .62 op liggen. In A, welteverstaan
Das pas leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:50 schreef Cynic het volgende:
Mijn buizenamp is dodelijk als-ie op iemand valt![]()
alleen daarom zou ik aal een full-stack moeten hebben, zodat je het risico loopt een top op je hoofd te krijgen!
ja daar ligt het dus niet aan, zo achterlijk ben ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:13 schreef Under_Score het volgende:
die spider II heeft ingebouwde effecten die automatich ingesteld staan op "aan" als je hem niet zelf afsteld, effectjes uitfdraaien, knopje een paar seconden vasthouden en hij zou nu niet meer die effecten zelf aan moetten doen als je naar dat kanaal wisselt.
ik vond het met die effectjes maar een kutversterker, maar verder wel OK om mee te oeffenen thuis
'echte' versterkers klinken natuurlijk wel beter enzo, maar deze kun je zo makkelijk opnemen enzo.quote:
Die heb ik wel eens geprobeerd, kon er niet echt lekker mee uit de voetenquote:
Mijn spider 3 doet dat met Reverb, maar hij gaat er wel weer vanafquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
eerste keer dat ik het hier post.
tja nu is het weer weg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Mijn spider 3 doet dat met Reverb, maar hij gaat er wel weer vanaf![]()
Waarom eigenlijk ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:00 schreef imported_sphinx het volgende:
ohja mijn amp gaat dus eerst door mn pc en dan uit de speakers, en ja dat werkt heel goed en is heel handig.
Dat ligt er meer aan dat Marshall ongeveer het meest betaalbare merk isquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef Aresdreams het volgende:
maar jij betn toch meer marshall man?
1. dan kan ik altijd dingetjes opnemen, en dat doe nogal vaak. voor de lol.quote:
Dat "speciale logo" vind ik persoonlijk wat minder, net als de inlay op de 5e fret. Verder wel een mooie gitaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
[afbeelding]
Hij heeft geen inlay op de 12e fret!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat "speciale logo" vind ik persoonlijk wat minder, net als de inlay op de 12e fret. Verder wel een mooie gitaar.
hopeloos gefaalde poging tot coole evilheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
klopt, zag het net ook. blijf het niet mooi vinden overigensquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij heeft geen inlay op de 12e fret!
Had je ook een toneport kunnen kopenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. dan kan ik altijd dingetjes opnemen, en dat doe nogal vaak. voor de lol.
2. dan kun je jezelf beter horen over backing tracks enzo, omdat het geluid van dezelfde kant komt.
3. ik heb geen fatsoelijke cab staan en dit werkt ook
Juist vet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Cynic het volgende:
haha, ik zie net dat die inlay een boksbeugel is. dat is wel een beetje sneu eigenlijk
Gibsons he..quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef Cynic het volgende:
haha, ik zie net dat die inlay een boksbeugel is. dat is wel een beetje sneu eigenlijk
Ach, zo heel opvallend en storend is het niet en als zoiets niet duur is heb je een mooi buitenkansje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Eigenlijk wel, maar kan hem voor een prikkie krijgen dan.
Sleuven ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ach, zo heel opvallend en storend is het niet en als zoiets niet duur is heb je een mooi buitenkansje.
Hm, die sleuven in de body zijn ook op zijn minst apart te noemen...
kikker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef Cynic het volgende:
Zo, die LP versie daarvan hebben ze ook flink toegetakeld...
[afbeelding]
duh, tuurlijk is die vetquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
gister een bandje in de studio gehad en een gitarist had deze gitaar:
[afbeelding]
heel vet!!!
+/- 4 dagen werken in de gitaarwinkel op inruil op m'n stratquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
Moet dat ding kosten dan?
Vind ik meevallen, m'n strat is maar 700 waard. (en dat heeft 'ie ook gekost)quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:43 schreef Deansensitized het volgende:
Wow![]()
Een prikkie zei je [afbeelding]
Er staat een LP menace voor 750 op marktplaatsquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vind ik meevallen, m'n strat is maar 700 waard. (en dat heeft 'ie ook gekost)
Klinkt lekker dik! Van wat voor hout is je tele?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Cynic het volgende:
even snel een riffje gefilmd met de GFS pickup.
ja het is donker, en daar mogen jullie me best dankbaar voor zijn
http://www.youtube.com/watch?v=mD6iw06rcks
lindehout. Basswood dus, waar de meeste Ibanez gitaren ook van gemaakt zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:03 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Klinkt lekker dik! Van wat voor hout is je tele?
Lekker riff trouwens in het filmpje "HK tele"
Maar dat is 2e hands.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Er staat een LP menace voor 750 op marktplaats
Klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:52 schreef Cynic het volgende:
even snel een riffje gefilmd met de GFS pickup.
ja het is donker, en daar mogen jullie me best dankbaar voor zijn
http://www.youtube.com/watch?v=mD6iw06rcks
dus die SG is nieuw?quote:
Het zal inderdaad wat steviger zijn dan de meeste Fenders. Maar als je je gain wat terugdraait kom je toch al een heel eind?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, net even op die SG gespeelt, maar denk niet dat het hem wordt.
Hij heeft echt super veel output, beetje teveel voor in m'n bandje.
ik hou van SG's in worn brown (Y) ook de prijs, een gibson special in die kleur is maar 800 euro'squote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
mooie petquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:52 schreef punkjunk het volgende:
foto's!
eerst met me oude "versteker" voor vergelijkings materiaal:
[afbeelding]
en dan met alleen me gitaar en amp, tjoh, wat een lekkere set.
[afbeelding]
ik probeerde een geluidsdemo te maken maar het was zo bagger, dat bespaar ik jullie. de reverb is echt niet te horen en de verschillende klanken in de overdrivve met gain voluit en bijna geen gain is niet te horen.
dan moet je het beter opnemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:52 schreef punkjunk het volgende:
foto's!
eerst met me oude "versteker" voor vergelijkings materiaal:
[afbeelding]
en dan met alleen me gitaar en amp, tjoh, wat een lekkere set.
[afbeelding]
ik probeerde een geluidsdemo te maken maar het was zo bagger, dat bespaar ik jullie. de reverb is echt niet te horen en de verschillende klanken in de overdrivve met gain voluit en bijna geen gain is niet te horen.
als jij ff geld doneerd voor een mengpaneeltje en een mooie mic en geluidskaartquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan moet je het beter opnemen![]()
Dan draai je die er toch uit?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
als jij ff geld doneerd voor een mengpaneeltje en een mooie mic en geluidskaartme telefoon heeft namelijk iets wat moeite met de hoge lage en middel fruqeuenties
![]()
tja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
als jij ff geld doneerd voor een mengpaneeltje en een mooie mic en geluidskaartme telefoon heeft namelijk iets wat moeite met de hoge lage en middel fruqeuenties
![]()
verget de mic niet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef Aresdreams het volgende:
Ach, zoveel geld heb je er niet voor nodig,g ewoon goedkoop behringer mengpaneeltje, een audophile USB en je bent klaar voor nog geen 300 euro!
Edit: nog geen 250 of 200 dus
Nicequote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:43 schreef imported_sphinx het volgende:
29 september staat Heaven Denies in het voorprogramma van Vader, in Staddijk, Nijmgen.
Prepare to be overheescht.
yay
KLinkt lekkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
De eerste opzet met de zang erop dan maar
Zang gewoon simpel opgenomen in de oefenruimte standaard microfoon erin schreeuwen en direct de pc in geen gedoe met allemaal zooi dat hadden we nietdus superkwaliteit is het niet maar het kan er allemaal mee door
vind het wel okee klinken
klik kli k kliknklkankerklinkk klik
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Voor de metalfans,
http://www.flabberm.nl/2007/06/filmpjes/metal_by_numbers
![]()
![]()
![]()
![]()
Oudquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:20 schreef allsystemshalt het volgende:
Voor de metalfans,
http://www.flabberm.nl/2007/06/filmpjes/metal_by_numbers
![]()
![]()
![]()
![]()
Alivequote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef morgane het volgende:
Zeg eens, zijn nummers van Pearl Jam moeilijk te spelen? Iemand een tip voor mij? Ik heb ong. 2,5 jaar electrisch gitaarles gehad.
Wat moet je met veel leren broeken?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:32 schreef Aresdreams het volgende:
eerst nog proberen een nette broek te vinden en veel leren...
Bij je dichtsbijzijnde muziekzaak? Hoe makkelijk wil je het hebben?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef ioko het volgende:
Waar koop ik het makkelijkst nieuwe buizen voor mijn versterker?
Verkopen ze die gewoon bij Feedback enzo? Ik heb ze nog nooit gekocht dus ik zou het niet weten, vandaar mijn vraagquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Bij je dichtsbijzijnde muziekzaak? Hoe makkelijk wil je het hebben?
feedback en bestellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
Vast. En anders kunnen ze hem wel bestellen
Trial-and-error?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:45 schreef imported_sphinx het volgende:
Hoe haal ik mn actie omlaag met een tune-o-matic bridge?
ik snap dat je aan die dingen moet draaien, maar welke kant moeten ze op![]()
Dat zie je al heel snel als je een klein stukje draait, kan niet zoveel misgaan hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:49 schreef imported_sphinx het volgende:
ja ik wil de error liever overslaan.![]()
achja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zie je al heel snel als je een klein stukje draait, kan niet zoveel misgaan hoor
Feedback in Utrecht gaf het advies om ze zelf online te bestellen, dat is namelijk ook precies wat zijzelf doen. Ik heb ze besteld op tubeampdoctor.com.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
Ga er langs en vraag het?
Jepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:45 schreef punkjunk het volgende:
Ik snap wel waarom veel mensen een humbucker in hun tele brug stoppen. Zonder lukt het bijna niet om je clean kanaal (bij mij dan) te laten oversturen. Ik zat maar te kutten en te kloten, nog ene keer handleiding doorgelezen. niks nopppes na dan, echt helemaal over ze kop krijg ik em niet, terwijl in de handleiding staat: tot 5 is het clean, daarna gaat het oversturen.
toen me gaar ibanez gepakt, paf boem, over ze kop, humbuckers.
Dus opschiete geblazen met die ts9tenmminste, die doet dat toch? je versterker over ze kop laten gaan?
Mooi, feedback heeft er een 2e hands voor 65 euro, dus die ga ik maar es mailenquote:
Dat is niet duurquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mooi, feedback heeft er een 2e hands voor 65 euro, dus die ga ik maar es mailen![]()
Maar eerst zometeen de Boss blues driver (oid) proberen bij me gitraar leraar
Maxon ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
nieuwe zijn zeo ok niet zo duur mere (100)
Dacht dat die iets van 170 waren ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef punkjunk het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/?id=55&b=TS9
er staat ibanez op toch?
Google even voor "Rinze's gitaarweb", hij geeft erg goed afsteladvies. Het is wel van enig belang dat je niet op goed geluk gaat kloten met de holling van je nek, ik heb daarvoor even een voelermaatje gehaald, dat soort gereedschap is het geld meer dan waard, voor die 4 euro hoef ik nu nooit meer naar een specialist om af te stellen. Wel voor frets vlakken enzo, maar dat is ook niet iets wat je 'eens per seizoen' moet doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
achja.
tis toch een achterlijke kut gitaar.. Epiphone LP special II. Ik krijg dat ding maar niet fatsoenlijk gestemd, en de pickups doen raar. En de actie is dus ook nog eens belachelijk hoog terwijl ie wel ooit is afgesteld door de gitaarboer.
en bij mn explorer is de actie zo laag dat ik op allerlei plekken fretbuzz heb.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En die brug... gewoon draaien, mietje. Loop je de hele tijd te heerschen, durf je niet eens aan een schroef te draaien![]()
?
marshall = alles op 10quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:45 schreef punkjunk het volgende:
Ik snap wel waarom veel mensen een humbucker in hun tele brug stoppen. Zonder lukt het bijna niet om je clean kanaal (bij mij dan) te laten oversturen. Ik zat maar te kutten en te kloten, nog ene keer handleiding doorgelezen. niks nopppes na dan, echt helemaal over ze kop krijg ik em niet, terwijl in de handleiding staat: tot 5 is het clean, daarna gaat het oversturen.
toen me gaar ibanez gepakt, paf boem, over ze kop, humbuckers.
Dus opschiete geblazen met die ts9tenmminste, die doet dat toch? je versterker over ze kop laten gaan?
die heb ik, ik vind hem erg fijn. let wel op, de zijkanten zijn ingefreesd. dus je hebt een extra groef om de gitaar heen als het ware.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
ik vraag alleen ff welke kant ik op moet draaien zodat die snaren omlaag gaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
En die brug... gewoon draaien, mietje. Loop je de hele tijd te heerschen, durf je niet eens aan een schroef te draaien![]()
?
Naar rechts, bij mijn ibanez was dat tenminste het gevalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik vraag alleen ff welke kant ik op moet draaien zodat die snaren omlaag gaan![]()
gaat niet over niet durven![]()
gaat erom of de snaar dan naar boven of beneden gaat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Gertdh het volgende:
[..]
Naar rechts, bij mijn ibanez was dat tenminste het geval
en het ijkt me het meest logische![]()
Uhuh, ik heb hem ook al te leen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:32 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die heb ik, ik vind hem erg fijn. let wel op, de zijkanten zijn ingefreesd. dus je hebt een extra groef om de gitaar heen als het ware.
de clean is om een of andere reden altijd harder dan als je er distortion overheen gooit, normaal is dit andersom ( bij mijn gitaren althans )
naar beneden, lagere action denk ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gaat erom of de snaar dan naar boven of beneden gaat.
* imported_sphinx pakt zn schroevendraaier er maar gewoon bij![]()
je ze zitten nu allemaal gewoon helemaal onderaan.quote:
neem een ukelele meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:50 schreef Elmo1608 het volgende:
Laatste uurtje spelen... Daarna een week niet... ga een week op kamp... houd ik dat wel vol?? 7 dagen, 168 uur, 10080 minuten, 604800 seconden niet spelen...
Jeuk en stof en klitten is rock&rollquote:Op zondag 1 juli 2007 21:57 schreef punkjunk het volgende:
alle mensen die lang haar hebben: scheer het eraf! ha, echt super voelt het, al dat gekloot met haar ook altijd. jeuke als de ziekte met al dat stof.
Erbij willen horen is niet rock&rollquote:Op zondag 1 juli 2007 22:35 schreef punkjunk het volgende:
ik had altijd haar tot op me schouders, toen veel korter gedaan. nu is het iets van een centimeter en het bevalt super. Nu nog ff wat spiere kweken op me werk en ik lig weer goed in de markt![]()
Krijg je met zo'n telecasterquote:Op zondag 1 juli 2007 22:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik ben ook een waardeloze tuinteler op bouwvakkersschoenen
Ik heb ook een ibanezquote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n telecaster [afbeelding]
ja, uiteindelijk draaid het toch om je lulquote:Op zondag 1 juli 2007 22:49 schreef Aresdreams het volgende:
lol, ach ja, denk dat je marktwaarde er niet veel door verbeterd
daarnaast: uiterlijk is overated
Donderdag een band gezien die alleen maar uit homo's bestond ofzo stuk voor stuk maar de bassist sloeg allesquote:Op zondag 1 juli 2007 22:49 schreef Aresdreams het volgende:
lol, ach ja, denk dat je marktwaarde er niet veel door verbeterd
daarnaast: uiterlijk is overated
iets met zisserssisters?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Donderdag een band gezien die alleen maar uit homo's bestond ofzo stuk voor stuk maar de bassist sloeg allesen ze waren saai, die bassist maakte me gewoon echt ARAHSHAHGAHGHAHGHEHRHGHG zoiets
met z'n bas onder z'n oksels
ff checken of ze een site hebben met een plaatje
-edit-
[afbeelding]
Tjek mij met m'n witte bas... nouja wit.. het is eigenlijk meer gebroke beige [afbeelding]
1 of ander plaatselijk bandje die denken dat ze helemaal geweldig zijnquote:
oejquote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 of ander plaatselijk bandje die denken dat ze helemaal geweldig zijnna 3 nummers liep de zaal leeg
Doet me denken aan lang geleden, speelde een band in het voorprogramma van cradle of ieuw, en die band kreeg alleen aplaus en gejuich toen ze zeiden: 'This is our last song!'quote:Op zondag 1 juli 2007 23:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
1 of ander plaatselijk bandje die denken dat ze helemaal geweldig zijnna 3 nummers liep de zaal leeg
Daarom moet je altijd een kut voorprogramma regelenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Doet me denken aan lang geleden, speelde een band in het voorprogramma van cradle of ieuw, en die band kreeg alleen aplaus en gejuich toen ze zeiden: 'This is our last song!'
dat was ook best wel lullig te noemen
daardoor leek cradle natuurlijk wel weer beter
Zat mensen die denken dat amsterdam een land isquote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef Aresdreams het volgende:
haha, doet me denken aan een bandje op doa 2000 (volgens mij van die ex van pamela anderson orso) die riepen in nijmegen constant iets over great to be in amsterdam, oid
Als wij op tour gaan maak ik iig nooit zo'n fout.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daarom moet je altijd een kut voorprogramma regelen
Tijdje terug ook bij een concert (dacht papa roach) zanger van het voorprogramma kreeg het al voor elkaar de solo's van de gitarist weg te schreeuwentoen hij vervolgens krijsend duidelijk maakte dat hij het leuk vond om in belgie (
~! ) te spelen had hij het gedaan
Neequote:Op maandag 2 juli 2007 01:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Als wij op tour gaan maak ik iig nooit zo'n fout.
kent hier iemand Intero trouwens? nijmeegse band?
nou, speciaal voor jou zal ik ze in deze posts SCH`s noemenquote:Op maandag 2 juli 2007 01:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zeg, vloek niet zo![]()
SG's en heerschen... kan toch niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |