wat er in zit mot eruitquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:34 schreef paultjuhhh het volgende:
KICKZOOOORRRRRRRRRRR
HHAhahahahahahhHAHAHah!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan we lollig doen/
GA HUILEN DANquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
Gaan we lollig doen/
KOM VECHTEN DAN! Ik pwn jou met je grootmoeder erbij!quote:
Hangt ervanaf of jij die man bent die zojuist suiker kwam lenen maar toch binnenkwam en dat ik je toen even ging pijpen ook wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:43 schreef masmax het volgende:
ik dacht dat mijn buurvrouw van 72 kon lullen, maar jij spant de kroon BG: of ben je toch stiekum mn buurvouw?
Nee dat was ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of jij die man bent die zojuist suiker kwam lenen maar toch binnenkwam en dat ik je toen even ging pijpen ook wel.
Volgende keer wel beter groente eten want het smaakte naar spek, en ik vind spek goor.quote:
heeft dat te maken met je Joodse achtergrond?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Volgende keer wel beter groente eten want het smaakte naar spek, en ik vind spek goor.
En dan vind je gan ning zo heul tof, en lust je geen vis... wat denk je dat een piraat eet op zee, en nee het antwoord is niet "de bemanning" of "de mast"quote:
Ach man, ga jezelf opmaken, naakte rat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef KopieerMachine het volgende:
BG IS EEN KLOOTHOMMEL!!!!!!!
Nee dat ga ik niet doen, Fuck youquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ach man, ga jezelf opmaken, naakte rat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |