wat, wil je vechten?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:25 schreef KopieerMachine het volgende:
Volgens mij hebben ze écht de sollicitatieplicht afgeschaft
Ja, dat was die test om te zien of je bisexueel was, en ik heb alles zo hetero mogelijk ingevuld op 2 dingen na en wel met welk geslacht ik het meeste om ging (meer met mijn eigen) en de vraag hoe ik mijzelf noem (ik noem mijzelf wel vaak homo of het nou voor de grap is of wat maar dat vulde ik dus in)quote:
pass die test eens...quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja, dat was die test om te zien of je bisexueel was, en ik heb alles zo hetero mogelijk ingevuld op 2 dingen na en wel met welk geslacht ik het meeste om ging (meer met mijn eigen) en de vraag hoe ik mijzelf noem (ik noem mijzelf wel vaak homo of het nou voor de grap is of wat maar dat vulde ik dus in)
Wat krijg ik dan als uitslag?
"dat ik waarschijnlijk bisexueel ben"![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:00 schreef Koffiezetter het volgende:
goed topique
Mischien ben je dan een beetje bisexueel, die kunnen het ook vaak niet vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:31 schreef MASD het volgende:
ik heb het niet kunnen vinden waarde BG
De waarheid is een klap in het gezicht.... waarom vat je het zo onsportief op?quote:
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:36 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
De waarheid is een klap in het gezicht.... waarom vat je het zo onsportief op?
Ik trek slechts een conclusie uit jouw topic, wees blij.
Ik ga met brechtjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers.
Heb jij al de bisexualiteit test gedaan trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |