quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef yvonne het volgende:
4- Waarom moet je yvonne aanbidden?!?!!? nou hierom, en bevroren saté ook, nou niet aanbidden maar gewoon...kijk niet zo dom.
Waarom moet je yvonne aanbidden:
-Ze rookt zware shag, vrouwen die zware shag roken kunnen niet in hun evolutionaire proces hun stem gebruiken om zich te verdedigen, het is dan ook niet meer dan logisch dat ze daarom een ander mechanisme inschakelen. Meestal een handtas vaker nog een lakschoen.
-Ze is getrouwd met een man die met etenswaren gooit. Dit getuigd van moed.
Want geen enkele vrouw kan eten in hun haar verdragen. En yvonne heeft een wilde bos haar.
-Ze is ondanks de zware shag TOCH niet op haar mondje gevallen, zou ze op haar mondje gevallen zijn dan zou ze vast tanden missen, maar ze mist geen tanden. Daarom is ze vast niet op haar mondje gevallen. Ze drinkt ook leffe, en de meeste bodybuilders gaan daar dood van, want dan krijgen ze aids, maar yvonne niet want yvonne is resistant tegen aids.
Ook lult ze zonder moeite kutnewbies en gobberdommerusers uit, en niet alleen omdat ze knopjes heeft, maar ook omdat ze die puisterige brildragende wannabés irl ook zou pwnten.
-Ze heet yvonne, mensen die yvonne heten ondervinden geen last van saté, ze hebben spieren, en kunnen goed dansen op trommelmuziek.
Mensen die carla heten overigens ook.
aangezien garp geen woord is, neem ik aan dat je kut harp bedoeltquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
aangezien garp geen woord is, neem ik aan dat je kut harp bedoelt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij drinkt wel zijn warme drankjes met zoetjes, dus issie aan de lijnquote:
Nee ik drink mijn warme drankjes niet met zoetjes, die zooi is ziekteverwekkend, ik drink tegenwoordig mijn thee zonder suiker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef -SL- het volgende:
[..]
Hij drinkt wel zijn warme drankjes met zoetjes, dus issie aan de lijn
WDN doen die zoetjes op tafel? Achter je arm?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik drink mijn warme drankjes niet met zoetjes, die zooi is ziekteverwekkend, ik drink tegenwoordig mijn thee zonder suiker.
Die had ik eens gekocht en gebruik ik niet meer na info gehoord en gelezen te hebben over de componenten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
WDN doen die zoetjes op tafel? Achter je arm?
Gooi het dan weg!quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die had ik eens gekocht en gebruik ik niet meer na info gehoord en gelezen te hebben over de componenten.
Als ik alles zou gebruiken wat binnen handbereik ligt dan had ik geen tijd over om te fokken.
Dit is mijn huisspinquote:Op maandag 25 juni 2007 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een spin, dat zal je er wel niet aan zien maar het is echt een spin.
Ik vind het altijd zielig dat spinnen maar een week ofzo leven (tenzij ik ga stofzuigen, dan korter)
En ze meestal maar door 1 of 2 personen gezien zijn in hun leven, vandaar.. kijk even naar deze spin zodat hij/zij/watever kan voortbestaan
in ons menselijk bewustzijn, tot wij zelf de pijp uit gaan dan iig.
neequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef ehqo het volgende:
Is je broertje aan de speed?
neequote:Zo kijkt hij op de foto.
jaquote:En dat filmpje lijkt een 'morning-after' geval.
jaquote:Oh, en als kers op de taart heeft hij een 'Neophyte' trui aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |