abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 juni 2007 @ 02:34:23 #76
165512 MASD
Music is dead.
pi_50845540
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:28 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Behoor jij niet allang te slapen.
slapen is voor watjes

ik zal wel lichtsignalen naar silvolde sturen
Long live music.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 02:39:14 #77
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_50845581
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:34 schreef MASD het volgende:

[..]

slapen is voor watjes

ik zal wel lichtsignalen naar silvolde sturen
Ik zal via onze kerstverlichting op de kerk terugseinen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_50845631
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:04 schreef MASD het volgende:

[..]

heul niet borsthaar is erotisch en het symboliseert je mannelijkheid
Dat doet mijn pik al
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  dinsdag 26 juni 2007 @ 02:44:51 #79
165512 MASD
Music is dead.
pi_50845637
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:43 schreef Double-Helix het volgende:

[..]

Dat doet mijn pik al
maar ik ben dus gewoon dubbel zo erotisch en mannelijk
Long live music.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:03:51 #80
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51105391
MItt feuresmanner, mitt gezehn, ein sauerkraut habe. Nein.

PRELUDE:

Ik zet me weer eens zwaar voor lul maar alles voor fame en meisjes.

-

EPI EPI OEë.

Ja wat, dacht je weer zo van, godverdomme weer een BG topic nu moet ik weer mijn doktersbezoek/pakje sigaretten halen/belastingbetalen uitstellen en dat topic lezen.
Snel wrijf je wat oliën op je borsten en klik je op dit topic.

Pietklaaso gaat film kijken, en hij is een paddestoeltjesfotograaf. (van beroep)
Ik zei zo tegen hem op msn dat mijn broertje hem pwnt, hij zei van niet, hier het bewijs:
quote:
BG / Daniel ® zegt: mijn broertje owneert jou
PIETKLAAS!!!!!!!! zegt:
!
BG / Daniel ® zegt:
tochwel
PIETKLAAS!!!!!!!! zegt:
Mwah
PIETKLAAS!!!!!!!! zegt:
denk het niet he
Nouja, watever.. sommige mensen denken nogsteeds dat iedereen een kloon van mij is, zoals mensen dachten dat mijn moeder (motek) op fok, een kloon van mij was...
Of dat Silentio (mn beste vriend tevens buurman) op fok, een kloon van mij was...
En dat dus mijn broertje (yappo) op fok, een kloon van mij was...

Het zijn geen kloons, ze bestaan echt. Net als BG.

BG bestaat echt.

Okay een overzichtje van de rubriekjes.

1- De familie van BG, dat jullie dat even weten he. knutselaars.
2- Waarom poezelies en katties liev zijn.
3- Een terplekke uit mijn reimpje geschudde mouw.
4- Waarom yvonne aanbeden moet worden, en je geen bevroren saté moet eten.
5- Dat mijn muziek hard staat om 19:00 dus ik heb een filmpjes gemaakt waarop ik vet hip dans. echt zo hip he. Eentje met zoeen raket gitaar roar roar met cakejes en hoppe en slinger en potlood en albert hein.
En eentje met zoeen dansje wat zo hip is dat je kaken uit je kiezen knallen.

-

1- DE FAMILIE VAN BG, dat jullie dat even weten, knutselaars met je summum en bonum en visum.

Mijn familie is okay, wie dit niet vind ga ik opzoeken via hun ip en in hun slaap zo naast hun bed staan en dan wijzen en grinniken en dan ga ik weer naar huis.

Dit ben ik natuurlijk, jullie leider BG, vind je mij geen leider dan krijg je aids.

BG:

-

Dit is mijn moeder, ze is liev en tof en ze is ook hip want ze zit ook op internet.

Motek:

-

Mijn broertje pwnt jullie allemaal want hij is zowel wijs als gangster, en dat is een goeie combinatie.
Ik herinner hem van vroeger als zoeen knulletje dat altijd achter mij aanliep maar ik was er nooit echt voor hem, tegenwoordig ben ik er ook niet als broer en dat weet ik best maar ik probeer het wel.

Yappo:

-

Dit is een hip filmpje wat ik maakte toen ik bij mn moeder langsging en mn broertje de deur open deed, eerst stond hij zo van "ja wtf kom binnen dan nigger" en ik zo van "ja wacht ff nigger" en toen ik zo met mn digicam kutten enzo, en toen keek hij wel boos en toen kwam ik binnen en dacht ik foto maar het was fimpke nou en daarom is het een filmpje.

Filmpje:

http://s210.photobucket.com/albums/bb228/Calaman/?action=view¤t=Yarondoethip.flv

-

Mijn beste vriend is de shit, hij is wel normaaltjes maar aan de andere kant ook weer niet, ik heb hem opmoet op een zomerkamp in appelscha, ja lach maar het was echt wel hip destijds. jullie zijn jaloers omdat jullie geen interresant leven hebben gehad en ik wel.
Hij zit ook op fok trouwens, hij vind KPD vaak wel lueck.

Silentio:

-

2- Poezellies en katties zijn liev ja? godverdomme, als je dat niet vind dan breek ik je pelvis in 2en.

Katties en poezies:

Deze kattie / poezelie, zat op mijn deurmatje sochtens om 5 uur ofzo, ik dacht van wtf is dat voor neger.
Maar het was geen neger.

Toen heb ik mijn fototoestel maar gepakt want hij was zo'n popje ik moest em gewoon even op de kieker zette, en toen keek hij opeens alsof hij telekinese kon net als uri geller.

-

Deze katties wonen bij mijn moeder, eentje was er niet (er zijn 3) ze heten Moos/mosje, Boulie en lex/beesje. ik noem moos altijd mosje en lex niem ik beesje, jawat.

Lex is de kleinste en mosje is de sterkste kat van nederland, hij heeft eens 5 katten inelkaar gepaw'nt toen doerak (ooit mijn beste kattevriend, die nu wss dood is(verdwenen) aangevallen werd door 5 katten, mosje is een echte superman van de katten maar geen capeje.

Moos/Mosje:

Lex/beesje:

Mosje&beesje:

-

3- Zoeven terplekke verzonnen reimpje waidje, zo neger kan dat heul niet want negers zijn smerig

Ok ik ga weer even een rijmpje bedenken, dit is niet makkelijk want ik ben aangeschoten.
ff denken..
quote:
Zo'even voor achten een rijmpje te maken,
het is nog een momentje wachten.
Je kunt al die nachten niet slapen, omdat je een topic van mij ..
Al dagen verwachte, nu is het zover.. je kunt nu ontwaken, hebt even gedut.
En tot je geluk is er weer een BG topic bij.
-

4- Waarom moet je yvonne aanbidden?!?!!? nou hierom, en bevroren saté ook, nou niet aanbidden maar gewoon...kijk niet zo dom.

Waarom moet je yvonne aanbidden:

-Ze rookt zware shag, vrouwen die zware shag roken kunnen niet in hun evolutionaire proces hun stem gebruiken om zich te verdedigen, het is dan ook niet meer dan logisch dat ze daarom een ander mechanisme inschakelen. Meestal een handtas vaker nog een lakschoen.

-Ze is getrouwd met een man die met etenswaren gooit. Dit getuigd van moed.
Want geen enkele vrouw kan eten in hun haar verdragen. En yvonne heeft een wilde bos haar.

-Ze is ondanks de zware shag TOCH niet op haar mondje gevallen, zou ze op haar mondje gevallen zijn dan zou ze vast tanden missen, maar ze mist geen tanden. Daarom is ze vast niet op haar mondje gevallen. Ze drinkt ook leffe, en de meeste bodybuilders gaan daar dood van, want dan krijgen ze aids, maar yvonne niet want yvonne is resistant tegen aids.
Ook lult ze zonder moeite kutnewbies en gobberdommerusers uit, en niet alleen omdat ze knopjes heeft, maar ook omdat ze die puisterige brildragende wannabés irl ook zou pwnten.

-Ze heet yvonne, mensen die yvonne heten ondervinden geen last van saté, ze hebben spieren, en kunnen goed dansen op trommelmuziek.
Mensen die carla heten overigens ook.

-

5- VET HIPPE FILMPJES, ZUIG MIJN BALLEN

Dit filmpje is van dat mijn batterijen zowat op waren, waids.
Naja, toch heel even een hippe gitaar solo:
http://s210.photobucket.com/albums/bb228/Calaman/?action=view¤t=rocketguitar.flv

Dit filmpje is dat ik een hip dansje doe wat helemaal de bom gaat worden in de disco:

http://s210.photobucket.com/albums/bb228/Calaman/?action=view¤t=lueckdansje.flv

-

Goed en nu opgesodemieterd, of ga maar reageren ofzo.
Stelletje kinderen, beetje raar doen hier... word toch eens volwassen ofzo godverdomme.

[ Bericht 0% gewijzigd door BaajGuardian op 04-07-2007 00:01:19 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:05:35 #81
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_51105451
Je zou een apart subforum moeten krijgen.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:05:35 #82
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:06:47 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51105492
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef Gamer_V het volgende:
Je zou een apart subforum moeten krijgen.
Wacht maar tot je mijn filmpjes hebt gezien
Dan maak jij vast een topic in fb dat ik echt een subforum krijgen moet, want ik kan zo hip dansen dat is niet normaal meer.
pi_51105604
Volgens mij wil je aandacht
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:14:47 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51105794
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:09 schreef Heilige_Handgranaat het volgende:
Volgens mij wil je aandacht
Valgers mai wiel jai euk wal ien diet luecke topiek postjsen. hihihi.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:20:30 #86
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51106015
bump! lueck topiek.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:38:31 #87
136021 gateh
be different
pi_51106760
samenvatting?
osdorp posse!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:41:27 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51106883
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:38 schreef gateh het volgende:
samenvatting?
Samenvatting:

Iek waid nit hou te leze vant iek hab nognoit ain bouk geleest, darum iek vroig om un samevadding, iek ben stoem wal, iek hange heul vak same met mu mattie du marokkane, sei zain van de straat duz ze waite wat der speeld.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:43:25 #89
104871 remlof
Europees federalist
pi_51106950
Je zegt wel ware dingen in je OP Baaj.
pi_51107024
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Valgers mai wiel jai euk wal ien diet luecke topiek postjsen. hihihi.
Hihihi.
pi_51107046
Zit jij een beetje die prive msn gesprekken te gebruiken ?

Heb jij daar wel teostemming voor
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:46:05 #92
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_51107047
Du hasst mir nicht ganz überteugt
haat het niet dan schaad het niet...
pi_51107088
Dat was btw ook echt wel anderhalf uur geleden ben je zo lang met die Op bezig geweest?
pi_51107296
humor? informatief? educatief? wat is dit voor onzin

sterf gewoon
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:52:38 #95
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51107301
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Pietklaaso het volgende:
Dat was btw ook echt wel anderhalf uur geleden ben je zo lang met die Op bezig geweest?
yep. Ik neem daar de tijd voor, ik wil natuurlijk wel wat kwaliteit in mijn topic.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:59:02 #96
104871 remlof
Europees federalist
pi_51112715
Gemerged met "Mein broertje ist stoer. wir laufen zum autobahn (BG topic)" - game on.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:01:09 #97
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_51112814
jaa nu is het charme van het topic weg

Admin dinsdag 3 juli 2007 @ 23:02:40 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51112875
4- Waarom moet je yvonne aanbidden?!?!!? nou hierom, en bevroren saté ook, nou niet aanbidden maar gewoon...kijk niet zo dom.

Waarom moet je yvonne aanbidden:

-Ze rookt zware shag, vrouwen die zware shag roken kunnen niet in hun evolutionaire proces hun stem gebruiken om zich te verdedigen, het is dan ook niet meer dan logisch dat ze daarom een ander mechanisme inschakelen. Meestal een handtas vaker nog een lakschoen.

-Ze is getrouwd met een man die met etenswaren gooit. Dit getuigd van moed.
Want geen enkele vrouw kan eten in hun haar verdragen. En yvonne heeft een wilde bos haar.

-Ze is ondanks de zware shag TOCH niet op haar mondje gevallen, zou ze op haar mondje gevallen zijn dan zou ze vast tanden missen, maar ze mist geen tanden. Daarom is ze vast niet op haar mondje gevallen. Ze drinkt ook leffe, en de meeste bodybuilders gaan daar dood van, want dan krijgen ze aids, maar yvonne niet want yvonne is resistant tegen aids.
Ook lult ze zonder moeite kutnewbies en gobberdommerusers uit, en niet alleen omdat ze knopjes heeft, maar ook omdat ze die puisterige brildragende wannabés irl ook zou pwnten.

-Ze heet yvonne, mensen die yvonne heten ondervinden geen last van saté, ze hebben spieren, en kunnen goed dansen op trommelmuziek.
Mensen die carla heten overigens ook.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:11:16 #100
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')