abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198146
Zo wat is die Mona een jankebal.
Nu jankt ze al weer. Wat is er aan de hand?.
Kan ze er niet tegen, of merkt ze u pas dat ze niet wordt geaccepteerd.
:-)
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 21:14:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198148
Behalve dat ze haar script volgt,
volgt ze ook Ruud in alles wat hij doet.
Ruudje kon gisteravond z'n emoties al even niet meer de baas
en ja, als Mona nou ook al post krijgt van haar kids,
kan ze natuurlijk niet achterblijven!
** volle vaten klinken het hardst! **

vrijdag 8 oktober 1999 @ 21:31:00 #4
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_198149
Mooi Verhaal,

Het wordt tijd dat MONA gewoon weer gaat verhuizen. Huppakee (op z'n Ruuds), gewoon moevuh.

Ik had eigenlijk gehoopt dat er voor haar geen kadootje was maar ja de big-mothaf....

Ze verziekt heel die boel daar de zeekoe
Geen wonder dat ze steeds alleen zit, als ze neer ploft ken d'r niemand meer naast.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_198150
Ik vind het wel een beetje zielig hoor voor die Mona. Maar ze wist waar ze aan begon dus eigenlijk is het niet zielig. En ze doet dus echt helemaal niet haar best om bij de groep te horen. Als ze met zijn allen iets doen zit zij negen van de tien keer alleen op de bank of ligt ze in bed..En een eigen mening heeft ze ook niet echt want ze vind alles maar goed en het maakt haar allemaal niet uit..
En dat van Ruud dat ze aan hem hangt (figuurlijk) is wel zo ja..
Maar toch denk ik niet dat ze weggestemd wordt..Ik zou zelf voor Sabine stemmen, eerst vond ik haar zo leuk en aardig maar nu heeft ze echt een beetje kapsones gekregen.Nu komt de ware aard van iedereen naar boven he! Bianca, die is pas cool.
pi_198151
Ja, dat is natuurlijk het voordeel wat Mona heeft; ze heeft twee weken kunnen zien wat lekker 'scoort' bij het publiek.
En zij weet dat jankpartijtjes wel worden uitgezonden, ook staat ze telkens in het middelpunt op momenten waarvan ze bijna zeker weet dat wij die te zien krijgen.

( tja, je moet er wat voor over hebben om beroemd te worden )

pi_198152
Volgens de familie was Mona steeds meer zichzelf aan het worden...
Ik ken Mona niet, maar ze ziet er momenteel niet uit als iemand die lekker zichzelf aan het zijn is. Ze laat het achterste van haar tong nog niet zien, omdat ze eerst een hogere orde in de groep moet hebben verworven dan de laagste....
Mona klampt zich aan diverse strohalmen vast, de ene keer met succes en soms jammerlijk mis... Mona zou de confrontatie wat meer moeten aangaan, dan pas wordt haar rol duidelijk. Nu ze met alle winden meewaait, weet niemand in de groep en voor de buis wat ze aan haar hebben.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')