abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50825999
Als ik scroll door Internet Explorer, maar ook door Word of Excel bijvoorbeeld, dan beweegt het beeld bij het scrollen naar boven of beneden heel langzaam, zeg maar schokkerig/ blokkerig. Dit is zowel het geval wanneer ik het bladerwieltje van de muis gebruik als dat ik met de knoppen of pijltjestoetsen scroll.

De computer is zojuist geformatteerd en Windows XP staat er weer opnieuw op. Aan een trage computer/ internetverbinding kan het niet liggen denk ik, aangezien ik hier vroeger geen last van had.

Hoe los ik dit op zodat alles weer gladjes beweegt? Want dit is echt heel irritant.
pi_50826173
Heb je wel drivers voor je videokaart geinstalleerd?
pi_50828766
Chipdrivers installeren van je moederbord..
pi_50830847
Hmmz... Ik heb echt geen idee welke drivers ik moet installeren. Heb er een paar gevonden op de website van de fabrikant (op deze manier wel het geluid aan de praat gekregen btw), maar video- en moederborddrivers zijn niet te vinden of ze worden niet geaccepteerd bij het installeren ervan. Lastig allemaal.
pi_50831199
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:25 schreef Socios het volgende:
Hmmz... Ik heb echt geen idee welke drivers ik moet installeren. Heb er een paar gevonden op de website van de fabrikant (op deze manier wel het geluid aan de praat gekregen btw), maar video- en moederborddrivers zijn niet te vinden of ze worden niet geaccepteerd bij het installeren ervan. Lastig allemaal.
Raadpleeg de documentatie die bij je computer/moederbord is geleverd. Daar zal ongetwijfeld een CD-ROM bij zitten met de nodige drivers.
pi_50832657
Na enig speurwerk heb ik kunnen achterhalen welke videokaart ik heb. Nu heb ik de juiste driver kunnen installeren. Bedankt allemaal. Scrollen is weer een genot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')