neukenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
voor wat...???..ik wil het ook weten...!!!![]()
Heej lieverdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
hier ook, ik brand bijna m'n kamer uitquote:Op maandag 25 juni 2007 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel mooi onweer idd
Nu weer kneitertje zonnig hier
Alhoewel ik niet BX ben, mis ik toch de rode blos op de wangetjesquote:Op maandag 25 juni 2007 19:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hier ook, ik brand bijna m'n kamer uit
BrandX, zo naar genoegen?
[afbeelding]
ja, tyfus, weer dat probleemquote:Op maandag 25 juni 2007 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Alhoewel ik niet BX ben, mis ik toch de rode blos op de wangetjes
Tofquote:
dan moet je dat doen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik wil ook van die smilies kunnen maken...![]()
ik ben op pc-gebied dus echt blond he..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan moet je dat doen.
Ik heb het ook geleerd door gewoon wat aan te kloten
Dat deed ik ook een paar keer toen ik jou online zag komen op msn, maar toen werd je gewoon opnieuw aangemeldquote:
ja, dat kan goed iddquote:Op maandag 25 juni 2007 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat deed ik ook een paar keer toen ik jou online zag komen op msn, maar toen werd je gewoon opnieuw aangemeld
Aha, dus daar kan ik het aan herkennenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dat kan goed idd
Als ik online sta op msn ben ik er niet
Ik sta nooit online namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |