Jahp, dat is een hondshaai.quote:
ben je nu trots op me?quote:
alles wat je frituurt is lekkerquote:Komt voor in de noordzee, en schijnt gefrituurd nog best smakelijk te zijn![]()
Jazekerquote:
quote:[..]
alles wat je frituurt is lekker
nog een poging:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker [afbeelding] [afbeelding]
[..][afbeelding] Bier en Frituur
haha...quote:
Cheater!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
haha...
ja hoor
wel lullig voor MM, die ik elk moment terug verwacht
![]()
![]()
mwaaaaa, vind ze vast wel goedquote:Op maandag 25 juni 2007 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
haha...
ja hoor
wel lullig voor MM, die ik elk moment terug verwacht
![]()
![]()
quote:
Whehequote:Op maandag 25 juni 2007 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
mwaaaaa, vind ze vast wel goed
ik ben wel voor een open huwelijk
truste crossquote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
Ik ga naar bed, goodnight!!
nog een keertje dan:quote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
quote:
Zelfdequote:
uiteraardquote:
Weltrusten jonge!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:46 schreef crossover het volgende:
quote:
hij staat met zn rug naar je toe!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef Muck het volgende:
[..]
waar is zijn mond?!
en zijn ogen? wat heb je met zijn ogen gedaan?!
das niet lief neequote:Op maandag 25 juni 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
hij staat met zn rug naar je toe!
onbeleefd he?
Ja ik zit FokRadio te luisteren en op IRCquote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier! Wat een schril contrast met vanochtend, toen het niet bij te houden was
Maar toen ik er vroeg was, was er niemandquote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
Tis rustig hier! Wat een schril contrast met vanochtend, toen het niet bij te houden was
VERTELquote:Op maandag 25 juni 2007 22:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik zit FokRadio te luisteren en op IRC
FOK!radio... zie FPquote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
VERTELwelk irc? welke radio lol. LINKS!!!!
![]()
Is wel lachenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef Frutsel het volgende:
fokradio?
dat heb ik echt nog nooit gedaan
quote:
Hoe ging je tentamen lieviequote:
WTF! Wat is er gebeurd??quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
hoi hoi
Nou, gemekker allemaal, al met al komt het erop neer dat wij sowieso voor de grap moeten gaan betalen, en dat zal op zo'n 40 euro per persoon komen.
Het wordt in elk geval intern opgelost, de bumper van die wagen wordt door een maat van ons gemaakt, dus de verzekering komt er niet bij kijken gelukkig, anders had het veel duurder uitgepakt.
Nu is alleen het wachten op de indicatie die die kerel geeft van wat het gaat kosten.
maar goed, dat zien we dan vanzelf wel
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:36 schreef eer-ik het volgende:
hoi hoi
Nou, gemekker allemaal, al met al komt het erop neer dat wij sowieso voor de grap moeten gaan betalen, en dat zal op zo'n 40 euro per persoon komen.
Het wordt in elk geval intern opgelost, de bumper van die wagen wordt door een maat van ons gemaakt, dus de verzekering komt er niet bij kijken gelukkig, anders had het veel duurder uitgepakt.
Nu is alleen het wachten op de indicatie die die kerel geeft van wat het gaat kosten.
maar goed, dat zien we dan vanzelf wel
Ik ook nietquote:
Dat ja!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |