Die gast heeft mijn totale salaris.quote:Op maandag 2 juli 2007 02:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar wel:
[..]
In het zonnetje vandaag: 9.5*
Senks!quote:[..]
Gratz!![]()
Vind je het gek als je gemiddeld een uitmuntend middenveld hebtquote:Op maandag 2 juli 2007 09:58 schreef Grumpey het volgende:
VSC Assen haalde dit jaar de laatste 8 in de beker joralf, dus maak je borst maar nat
Daar kan je alleeen tegenop als ultieme counteraar of met meer middenveld, maar dat laatste is praktisch onmogelijk als je 3-4-3 wilt spelen en niet 500k loon per week wilt hebbenquote:Tactiek: centrumaanval
Tactische vaardigheid: bovennatuurlijk
Middenveld: briljant (laag)
Rechterverdediging: waardeloos (hoog)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: matig (heel laag)
Centrale aanval: bovennatuurlijk (laag)
Linkeraanval: formidabel (heel hoog)
tegen zulke teams is 3-4-3 gewoon zelfmoord. Op een gegeven moment gaat je training nou eenmaal niet meer boven resultaat, en zal je gewoon 3-5-2 met een defensive forward moeten spelen tegen dit team, en 3 centrale verdedigers.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je gemiddeld een uitmuntend middenveld hebtHij haalt dit soort ratings:
[..]
Daar kan je alleeen tegenop als ultieme counteraar of met meer middenveld, maar dat laatste is praktisch onmogelijk als je 3-4-3 wilt spelen en niet 500k loon per week wilt hebben
Je eigen league en dan links in het menu promotie/degradatie drukkenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:26 schreef Grumpey het volgende:
joralf, waar vind je je komende league op alltid?
Ja, als ik voor promotie wil gaan wel ja, maar dat zien we dan wel weer. Verwacht eerst gewoon mee te draaien in de top 4. Even wat bezuinigen, aanval gaat nu ook veel loon vreten, dus er gaan er 1 of 2 uit.. twijfel ik nog aan. Even wat meer Nederlanders binnen halen (nieuwe def). Gewoon een seizoen waarbij ik enkel probeer uit de p/d zone te blijvenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
tegen zulke teams is 3-4-3 gewoon zelfmoord. Op een gegeven moment gaat je training nou eenmaal niet meer boven resultaat, en zal je gewoon 3-5-2 met een defensive forward moeten spelen tegen dit team, en 3 centrale verdedigers.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:37 schreef -J-D- het volgende:
[afbeelding]
Voor het 2e seizoen in de V, en voor de tweede maal 2e geworden.
Het stond na 73 minuten nog 2-2 bij de concurrent, waardoor ik virtueel kampioen was.
Helaas prikte hij de 2-3 er nog even in en promoveert hij rechtstreeks.
AAAAAAAAAAAAAAH.. lage ranking..quote:Op maandag 2 juli 2007 10:44 schreef Grumpey het volgende:
het is de III.8, ranked 13 van de 16 3e divisieteams.... maar niet bij een van mijn vriendjes, die zitten allemaal in andere 3e divisies.
Welke van de twee vervang ik nou?quote:1 Fc Yvo
FC de blauwe ballen
VI.497
VI.27
Replaces F.K. Partizan Puttershoek VII.340
Dat is apart.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:57 schreef Lennox het volgende:
Op Atiid staat dit:
[..]
Welke van de twee vervang ik nou?
lees voortaan ook even de nieuwsmessages van die pagina, daar staat duidelijk dat ze het zelf ook niet weten omdat hattrick daarover nog geen keuze heeft gemaakt welke er promoveerd. (wijzinging oude systeem namelijk)quote:Op maandag 2 juli 2007 10:57 schreef Lennox het volgende:
Op Atiid staat dit:
[..]
Welke van de twee vervang ik nou?
promoveertquote:
Nee hoor, je maakt consequent spellings- en grammaticafoutenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe...
ik ben nogal wisselvallig qua taal blijkt maar weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |