abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2007 @ 15:46:44 #1
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_50823412
Wie is er hier ook fan van John de Bever. Deze ex-zaalvoetballer is nu een succesvol zanger
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik heb hem een keer live gezien bij Brabant Party in de 013 in Tilburg, dat was echt geweldig
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

www.johndebever.nl
pi_50823756
Ga toch heen man met je John de Bever
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De zeer met zichzelf ingenomen en misschien wel de zelfbenoemde "beste zaalvoetballer ter wereld ooit"
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wie het laatst lacht, lacht ook!
  maandag 25 juni 2007 @ 16:00:28 #3
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_50823881
Van zijn hoofd zal deze goede man het in elk geval niet moeten hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_50824001
Een crimineel goede zanger, heb ik gehoord.
  maandag 25 juni 2007 @ 16:03:30 #5
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_50824002
Zijn zelfspot siert hem
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
: The Star between the Stars
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50824405
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:03 schreef RuutR het volgende:
Zijn zelfspot siert hem
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
: The Star between the Stars
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Zelfspot? Dat is geen zelfspot, hij meent wat hij zegt. Hij vindt zichzelf nou eenmaal erg goed, al zijn daar de meningen ook weer over verdeeld
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juni 2007 @ 03:29:36 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_50846035
Inderdaad geen zelfspot. Geweldige zaalvoetballer. Maar de man spoort niet

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 26 juni 2007 @ 03:30:05 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_50846040
quote:
Op maandag 25 juni 2007 16:00 schreef CrazyTaxi het volgende:
Van zijn hoofd zal deze goede man het in elk geval niet moeten hebben.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hij heeft wel met Annie Schilder geneukt.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:10:51 #9
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50943162
Ook weer zo'n zingende dertien-in-een-dozijn-kamper?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_50944976
Bever
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_50962072
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 17:10 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ook weer zo'n zingende dertien-in-een-dozijn-kamper?
Nee, geen kamper.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 12:20:37 #12
162666 RuutR
Kermisfreak
pi_50966068
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:03 schreef Beul het volgende:

[..]

Nee, geen kamper.
Ik vond hem best wel op een kamper lijken hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het was wel tof dat hij na zijn optreden bij Brabant Party, in het publiek kwam staan en even een praatje met ons maakte, hij is wel zichzelf gebleven, ondanks zijn sterrenstatus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50966432
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef RuutR het volgende:

[..]

Ik vond hem best wel op een kamper lijken hoor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het was wel tof dat hij na zijn optreden bij Brabant Party, in het publiek kwam staan en even een praatje met ons maakte, hij is wel zichzelf gebleven, ondanks zijn sterrenstatus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hij zal er best regelmatig geweest zijn, maar hij is geen kamper.
Johnnie gaat niet zo makkelijk naar huis. Valt mee dat hij maar 1 liedje heeft gezongen ondanks dat het op Brabant Party was. Normaal als hij gaat zingen, scheidt hij er niet meer uit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_51029406
Puike zanger
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 1 juli 2007 @ 15:46:13 #15
80382 manny
30 is best veel
pi_51029534
Dit wist ik niet. Top-zaalvoetballer, hopelijk ook top-zanger ! ik ga meteen eens kijken of ik iets van em kan vinden op het wereldwijde digitale netwerk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_51059244
quote:
Op zondag 1 juli 2007 15:46 schreef manny het volgende:
hopelijk ook top-zanger !
Vergeet het maar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop