Grx, Maarten
Vervolgens lekker fingerpainten met CHICKEN BLOOD.
Grx, Maarten
Buiten geen TV, meestal geen bier en alleen sex onder het bed hebben de bewoners praktisch alles wat ze zich maar kunnen wensen!
- De hele dag vrij (buiten de weekopdracht, maar als die dreigt te mislukken laten ze die ook voor wat het is)
- Masseurs in overvloed
- Zolang sabine er is moois om naar te kijken
- Een ouzzelddolhof op de rug van een bewoonster (Mocht je je echt geen raad weten met je tijd.)
- Een privé kok (zolang het nog duurt)
- Live muziek (mooi als Mona haar bek niet open trekt)
- Een eigen huis.
Etcetera.
Wellicht is Back to Basic voor mij iets anders als voor BB.
Over die pen...Bianca heeft nog een pen...overgehouden van die kaartjes schrijven voor de ballonnen.
Jammer.
'k vond het 'slacht een kip en schrijf in bloed' script toch leuker...
omdat ik nu zo'n beetje al je postings heb gelezen en je op iedereen kritiek hebt, behalve op Mona, vandaar...
ondanks dat ze haar figuur niet mee heeft is ze niet lelijk.
Het feit dat ze niet in de groep wodrt opgenomen ligt niet aan haar!!
Als ze ook vanaf het begin erbij was geweest had ze hoogstwaarschijnlijk dezelfde hoge ogen gegooit als Ruud. Daarom begrijp ik niet dat zoveel mensen haar weg willen heben.
van mij mag ze blijven.....
het is eigenlijk wel jammer dat ze er niet vanaf dag -1 erbij heeft gezeten... dan hadden we nu nog martin gehad
quote:
op 10-08-1999 om 11:32 PM schreef Abrahummie het volgende:
Tijdens het lezen van deze topic drong tot mij door dat het Back to Basic principe best meevalt.Buiten geen TV, meestal geen bier en alleen sex onder het bed hebben de bewoners praktisch alles wat ze zich maar kunnen wensen!
- De hele dag vrij (buiten de weekopdracht, maar als die dreigt te mislukken laten ze die ook voor wat het is)
- Masseurs in overvloed
- Een ouzzelddolhof op de rug van een bewoonster (Mocht je je echt geen raad weten met je tijd.)
- Een eigen huis.
Etcetera.Wellicht is Back to Basic voor mij iets anders als voor BB.
quote:
op 10-09-1999 om 12:27 AM schreef Abrahummie het volgende:
Ik ben best positief over Mona.ondanks dat ze haar figuur niet mee heeft is ze niet lelijk.
Het feit dat ze niet in de groep wodrt opgenomen ligt niet aan haar!!
Als ze ook vanaf het begin erbij was geweest had ze hoogstwaarschijnlijk dezelfde hoge ogen gegooit als Ruud. Daarom begrijp ik niet dat zoveel mensen haar weg willen heben.van mij mag ze blijven.....
Als je last hebt van het accent, zet het geluid dan maar uit en leer liplezen.
Wat mij veel meer opvalt is dat Mona nu echt vaak huilbuien krijgt.
Was ook wel wreed om een blikje cola met drank te krijgen, terwijl de rest cadeautjes kreeg van de kinderen enzovoorts.
Ze is niet sterk genoeg om een plek te veroveren in de groep en da's jammer. Alles beter dan Bianca.
quote:
op 10-08-1999 om 11:32 PM schreef Abrahummie het volgende:
Tijdens het lezen van deze topic drong tot mij door dat het Back to Basic principe best meevalt.Buiten geen TV, meestal geen bier en alleen sex onder het bed hebben de bewoners praktisch alles wat ze zich maar kunnen wensen!
- Masseurs in overvloed
- Een eigen huis.
Etcetera.Wellicht is Back to Basic voor mij iets anders als voor BB.
Back to Basics principes staan uitgelegd in SAS survival guide (te verkrijgen bij de betere boekhandel). Dit zou in ieder geval een van de eerste dingen zijn geweest die ik in mijn BB-koffertje zou hebben gestopt. Al was het alleen al om niet de hele dag stil te hoeven zitten maar lekker te kunnen 'McGyveren'. een paar boobytraps in en rond het huis maakt ook spectaculaire tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |