abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198121
De bewoners mogen toch geen pen gebruiken? Hoe kan het dan dat de meiden Ruud een 'tegoedbon' hebben geschreven?
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 21:05:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_198122
Misschien met lippenstift?
Life is a moment in space

pi_198123
Nou weet ik niet uit eigen ervaring wat er allemaal in een toilettas van een vrouw zit, maar met een beetje fantasie kan ik mij wel voorstellen dat er eyeliner in zit. En daar kun je goed me schrijven. Trouwens, lippenstift wil ook wel, hoor!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 21:09:00 #4
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198124
BARTboy - STOER als hij is - heeft een van de kippen een ADERLATING toegediend. Bij gebrek aan beter met de BIJL.

Vervolgens lekker fingerpainten met CHICKEN BLOOD.

vrijdag 8 oktober 1999 @ 21:10:00 #5
483 sdb
Pluk de dag
pi_198125
Yep, kan ook. Waarom zijn oogpotloden niet verboden?
Life is a moment in space

pi_198126
Ze hebben wel verf, kijk maar naar de muren.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 21:11:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198127
Dan zijn we gedwongen de dames te aanschouwen zonder make up. Dat wil Veronica, begaan als ze is met het welzijn van het volk, ons niet aan doen.
pi_198128
Omdat ze niet bedoeld zijn om te schrijven, maar om je ogen mee te vervraaien, misschien?
dat ze ook voor andere dingen gebruikt kunnen worden... tja, dat noemen we dan maar inventiviteit!

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
pi_198129
Tijdens het lezen van deze topic drong tot mij door dat het Back to Basic principe best meevalt.

Buiten geen TV, meestal geen bier en alleen sex onder het bed hebben de bewoners praktisch alles wat ze zich maar kunnen wensen!

- De hele dag vrij (buiten de weekopdracht, maar als die dreigt te mislukken laten ze die ook voor wat het is)
- Masseurs in overvloed
- Zolang sabine er is moois om naar te kijken
- Een ouzzelddolhof op de rug van een bewoonster (Mocht je je echt geen raad weten met je tijd.)
- Een privé kok (zolang het nog duurt)
- Live muziek (mooi als Mona haar bek niet open trekt)
- Een eigen huis.
Etcetera.

Wellicht is Back to Basic voor mij iets anders als voor BB.

vrijdag 8 oktober 1999 @ 23:40:00 #10
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_198130
Wat zeg je nou abrahummie
live muziek mooi als mona haar bek niet open doet
Je vind dat gepiep op de gitaar en die kraaiestem van ruud mooi?
pi_198131
Jessicaa een achternichtje van Mona?

Over die pen...Bianca heeft nog een pen...overgehouden van die kaartjes schrijven voor de ballonnen.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 23:52:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198132
Dus ze hebben een pen..

Jammer.

'k vond het 'slacht een kip en schrijf in bloed' script toch leuker...

vrijdag 8 oktober 1999 @ 23:55:00 #13
336 Jessicaa
pi_198133
Een achternichtje van mona omdat ik ruud niet mooi gitaar vind spelen die snap ik niet verklaar je nader?
pi_198134
Jessicaa...

omdat ik nu zo'n beetje al je postings heb gelezen en je op iedereen kritiek hebt, behalve op Mona, vandaar...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 00:13:00 #15
336 Jessicaa
pi_198135
Help Barbarella werkt bij veronica ze gaat me gangen na
Maar als je geen kritiek op iemand heb of niet in de mate die anderen soms willen horen ben je dan ineens familie van iemand????
pi_198136
Ik ben best positief over Mona.

ondanks dat ze haar figuur niet mee heeft is ze niet lelijk.

Het feit dat ze niet in de groep wodrt opgenomen ligt niet aan haar!!
Als ze ook vanaf het begin erbij was geweest had ze hoogstwaarschijnlijk dezelfde hoge ogen gegooit als Ruud. Daarom begrijp ik niet dat zoveel mensen haar weg willen heben.

van mij mag ze blijven.....

zaterdag 9 oktober 1999 @ 00:30:00 #17
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198137
Ik mag haar zowieso niet... dat amsterdams accent is zo verschrikkelijk om te horen... ze heeft gewoon 0% personality..

het is eigenlijk wel jammer dat ze er niet vanaf dag -1 erbij heeft gezeten... dan hadden we nu nog martin gehad

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_198138
Even voorop: ik werk niet voor Veronica.
Maar geen familie dus? Ook goed, ook al was je het wel.
Even zonder gekheid: het viel me gewoon op, bedoelde er niets vervelends mee.
Even tenslotte: ik werk niet voor Veronica.
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 00:34:00 #19
336 Jessicaa
pi_198139
ik zit ook maar wat te dollen barberela don't take it persenal
pi_198140
je hebt helemaal gelijk

quote:
op 10-08-1999 om 11:32 PM schreef Abrahummie het volgende:
Tijdens het lezen van deze topic drong tot mij door dat het Back to Basic principe best meevalt.

Buiten geen TV, meestal geen bier en alleen sex onder het bed hebben de bewoners praktisch alles wat ze zich maar kunnen wensen!

- De hele dag vrij (buiten de weekopdracht, maar als die dreigt te mislukken laten ze die ook voor wat het is)
- Masseurs in overvloed
- Een ouzzelddolhof op de rug van een bewoonster (Mocht je je echt geen raad weten met je tijd.)
- Een eigen huis.
Etcetera.

pi_198141
en weer heeft ie gelijk
het is al moeilijk zat om in een groep te komen

quote:
op 10-09-1999 om 12:27 AM schreef Abrahummie het volgende:
Ik ben best positief over Mona.

ondanks dat ze haar figuur niet mee heeft is ze niet lelijk.

Het feit dat ze niet in de groep wodrt opgenomen ligt niet aan haar!!
Als ze ook vanaf het begin erbij was geweest had ze hoogstwaarschijnlijk dezelfde hoge ogen gegooit als Ruud. Daarom begrijp ik niet dat zoveel mensen haar weg willen heben.

van mij mag ze blijven.....

pi_198142
Iedereen moet niet zo zeuren over Mona en haar amsterdamse accent.
Als amsterdammer kan ik ook wel oneindig doorzaniken en doorzeuren over het irritante accent van Sabine en haar OHHHHHWWAAAAAAHLLLLLLIEEEEEEFFFFFFFFFFFF, het accent van Ruud enzovoorts.

Als je last hebt van het accent, zet het geluid dan maar uit en leer liplezen.

Wat mij veel meer opvalt is dat Mona nu echt vaak huilbuien krijgt.
Was ook wel wreed om een blikje cola met drank te krijgen, terwijl de rest cadeautjes kreeg van de kinderen enzovoorts.
Ze is niet sterk genoeg om een plek te veroveren in de groep en da's jammer. Alles beter dan Bianca.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_198143
quote:
op 10-08-1999 om 11:32 PM schreef Abrahummie het volgende:

- Masseurs in overvloed
- Een eigen huis.
Etcetera.

Back to Basics principes staan uitgelegd in SAS survival guide (te verkrijgen bij de betere boekhandel). Dit zou in ieder geval een van de eerste dingen zijn geweest die ik in mijn BB-koffertje zou hebben gestopt. Al was het alleen al om niet de hele dag stil te hoeven zitten maar lekker te kunnen 'McGyveren'. een paar boobytraps in en rond het huis maakt ook spectaculaire tv.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

zaterdag 9 oktober 1999 @ 12:57:00 #24
572 Sniper
Gull Catcher
pi_198144
Zou BART de hoofdstukken hebben gelezen over hoe een KIP te slachten?
Misschien wordt dat nog nodig als ze de weekopdrachten verknallen.
  zaterdag 9 oktober 1999 @ 13:03:00 #25
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_198145
een beetje mcgyver in BB zou wel leuk zijn... ik ben benieuwd hoe ze van een stuk hout en ijzerdraad een straaljager bouwen..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')