bij mij zitten wel vliegenquote:Op maandag 25 juni 2007 15:02 schreef Sant het volgende:
Koop n nieuw dekbed overtrek man..
Ohjah, zo'n kleefding op je slaapkamer??? gadverdamme in wat voor ranzig huis woon je.. bij mij zitten geen vliegen boven hoor...
whehehe, mooi teruggekoptquote:Op maandag 25 juni 2007 15:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
bij mij zitten wel vliegen
soms tijdens het fokken moet je een raam open zetten, gozer. wat voor ranzig huis woon jij dan
mja, beter een leven en geen vliegen dan andersomquote:Op maandag 25 juni 2007 15:05 schreef Sant het volgende:
[..]
whehehe, mooi teruggekopt
ik slaap op mijn slaapkamer.. ik ga daar niet zitten met PC, gameconsole, tv, etc..
Ik heb n leven jeweets!!![]()
Met dit dekbed voorzien van Transformers logo scoorde je zeker goed bij de dames?!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Pulsy het volgende:
ik ben n student, ik woon op kamers ... 1 kamer voor alles dus, including keuken en bed.
ik vrees ook dat het een nieuw overtrek gaat worden ... erg jammer, deze was net mijn favoriet
Lijmquote:Op maandag 25 juni 2007 15:16 schreef Pulsy het volgende:
ik ben n student, ik woon op kamers ... 1 kamer voor alles dus, including keuken en bed.
ik vrees ook dat het een nieuw overtrek gaat worden ... erg jammer, deze was net mijn favoriet
heeej tnx voor de tipquote:Op maandag 25 juni 2007 15:35 schreef kahaarin het volgende:
Lijm
Enkele malen met aceton behandelen (aceton echter niet gebruiken bij acetaat en chloorvezels)
Bron: http://www.noteboom.be/vlekken_verwijderen.htm#Lijm
Via: http://schoonmaak.startpagina.nl/ (Heb ik in mijn favorieten.)
Aceton zit ook in nagellak remover, of te vinden bij drogist/apotheek.
Succes!
Ik vermoed dat de lijm in de stof is getrokken, kauwgum blijft er op liggen en kan idd als het bevroren is er makkelijk afgehaald worden, vliegenpapier werkt omdat de lijm niet opdroogt, anders zouden er geen vliegen aan vast blijven plakken!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef alors het volgende:
Kun je het niet in de diepvries gooien en het eraf krabben als het hard is? Dat schijnt wel bij kauwgom te werken...
Heb ik ook via iemand anders, goede tips moet je doorgeven!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:50 schreef kyraaa het volgende:
[..]
heeej tnx voor de tip![]()
staat ook in mijn favorieten nu!
Ja, die tekentjes met pas op brandbaar zijn voor de sier.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:01 schreef buachaille het volgende:
Je kunt het beste wasbenzine gebruiken, goed laten doorweken en dat te drogen hangen boven de CV-ketel. Grote Brand in Flat Hoevestein in Wageningen
RIP overtrek!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:05 schreef Pulsy het volgende:
intussen heb ik gemerkt dat het donsdeken dat in het dekbed zit ook helemaal plaktBlijkbaar moet een stuk van die vliegenvanger bij het bewegen in mijn slaap in het overtrek geraakt zijn.
Omdat ik geen zin heb ook een nieuw deken te moeten kopen ben ik maar ff met white spirit aan de slag gegaan, en het resultaat is dat het donsdeken niet meer plaktHij zit wel vol bruine vlekken onderaan maar met een nieuw overtrek zie je daar niks meer van
Het bevlekte overtrek gaat de vuilnisbak in...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |