kut nerds,ik haat moraalriddersquote:Op maandag 25 juni 2007 23:00 schreef MASD het volgende:
er kwamen van die huilies die een topicreport hadden gedaanik ben nu de originele faces of death aan het kijken
en toen kwam er een topic en had yvonne de topics verbodenquote:
ik hoop dat hij dood gaat en iemand daar een filmpje van maaktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:04 schreef MASD het volgende:
[..]
en toen kwam er een topic en had yvonne de topics verbodenhet was die tinuz-talpa
hij zit al een tijd te slijmen bij de mods, kijk maar bij onz fb
zit je nu al al die tijd te lurken?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:06 schreef living_dead het volgende:
[..]
ik hoop dat hij dood gaat en iemand daar een filmpje van maakt![]()
![]()
hij is ikquote:
"filmpjes" klinkt soo skattigquote:
vuurpeloton is ruigquote:Op maandag 25 juni 2007 23:16 schreef MASD het volgende:
[..]
ik had eerst filmkesnet op FoD een vuurpeloton
hoiquote:
potentieel.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:28 schreef MASD het volgende:
ik las net dat er iemand is gegijzeld die ze willen opblazenjammer dat het topic weg is
Niks,ik denk de shock factor.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hoi dh
wat vinden jullie zo mooi aan zelf moord films?
het drukt je neus in de harde realiteit van de wereldquote:Op maandag 25 juni 2007 23:30 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hoi dh
wat vinden jullie zo mooi aan zelf moord films?
het laat me vooral weten waarom ik tegen religie ben,vooral de islam shizzlequote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef MASD het volgende:
[..]
het drukt je neus in de harde realiteit van de werelden het laat mij steeds weer weten waarom ik een pacifist ben
daarom zijn hippie tofquote:Op maandag 25 juni 2007 23:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
het laat me vooral weten waarom ik tegen religie ben,vooral de islam shizzle![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
in mijn land worden politieke activisten stelselmatig geëxecuteerd![]()
Ze moeten alleen wat meer douchenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:34 schreef MASD het volgende:
[..]
daarom zijn hippie tofgewoon de natuur aanbidden en gitaar spelen
terecht,bij mij moet iedere man verplicht darling tegen zijn vrouw zeggen en heb ik een superieure klonen legerquote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en ook zijn Harry Potter boeken verboden
concentratiekampen waar wél water uit de douches komt.....quote:Op maandag 25 juni 2007 23:37 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze moeten alleen wat meer douchen![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:38 schreef MASD het volgende:
[..]
concentratiekampen waar wél water uit de douches komt.....
die gekke ollanderquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef MASD het volgende:
ik verdenkt deoof hij moet al een tijdje aan het lurken zijn geweest
ik blijf het toch altijd lullig vinden, mislukte zelfmoordpogingenquote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ben zaterdag.. nog langs iemand gereden die net van een flat was gesprongen...
was al ambulance en trauma heli bij...
hoorde dus later van moeder van vriend dat die gesprongen was.. zijn hoofd helemaal blauw en dik.. en restvan zijn lichaam helemaal wit.. hij leefde toen zij em zag nog wel...
IRL heb ik een trein jumpert meegemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 23:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ben zaterdag.. nog langs iemand gereden die net van een flat was gesprongen...
was al ambulance en trauma heli bij...
hoorde dus later van moeder van vriend dat die gesprongen was.. zijn hoofd helemaal blauw en dik.. en restvan zijn lichaam helemaal wit.. hij leefde toen zij em zag nog wel...
ok geregt en nu?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
omg join de fok alliance!
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/
![]()
dan krijg je subsiedie enzulks en kan je uitgroeien tot een sterke land,oh en vergeet niet op mij te stemmen als presidentquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
toen ik aan het begin van me stage nog met de trein iedere dag ging... zijn we over een auto heen gereden.. die boorde zich in de zijkant van trein... ook mislukt maar wel sick :s je voelde heel die trein over die auto gaan
verder gelukkig nooit zoiets meegemaakt
je kan de oude lay out ook kiezen,die heb ik,oh en masd doe eens aanmeld topic openen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wie heeft die layou van FokCNalliance zo verneukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |