Maar vrouwen kunnen toch veel meer dingen tegelijk doen dan mannen?quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef Goochie het volgende:
...over het algemeen zijn vrouwen die de knipperlichten niet kunnen vinden.
Is ook logisch natuurlijk daar vrouwen al geen helden zijn met autorijden. Dan moeten ze een bocht nemen, aan het stuur draaien, waarschijnlijk van 3 naar 2 schakelen en dan óók nog eens het knipperlicht aanzetten...dat is dan net even teveel gevraagd.
O maar ik ben blond en heb grote borsten en kan heel zielig en onschuldig kijken , helpt altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil je dan ook niet horen mopperen als je ooit de verkeerde tegen komt die je gezicht en auto wel even komt verbouwen. Agressie in het verkeer is niet goed, maar treiteren ook niet want dat wekt weer agressie op. Ik denk dat jij het beste nog eventjes terug kan naar de basisschool en dan op het schoolplein kinderen kan lopen pesten. De openbare weg is geen speelplaats en als jij dat wel vind zal ik je niet helpen als ik je in elkaar gemept zie worden door een groepje Marokkanen in hun Golfje.
Echt ongelooflijk zulke mensendat die nog op de openbare weg mogen.
Soms mag je een mening best als feit neerzetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:35 schreef Asmodean het volgende:
ik ben niet agressief, en zal dat in het verkeer ook niet laten blijken, maar ik heb wel echt een enorme hekel aan egoïstische teringlijers als jij. Ik ga je auto niet klemrijden, maar ik vind je je bent gewoon een enorme kneus die zijn rijbewijs niet waardig is.
Tsja helaas wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
O maar ik ben blond en heb grote borsten en kan heel zielig en onschuldig kijken , helpt altijd![]()
Zóó mee eens!!quote:Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Serieus zo'n TERINGHEKEL heb ik eraan, van die mongolen die vor het gemak maar eveng een richting aangeven op de rotonde....GA EENS DOOD
Spellings nazisquote:Op maandag 25 juni 2007 10:10 schreef STING het volgende:
[..]
Mensen die zich niet aan het heilige fok!schip houden![]()
Ik vraag me nu af wat voor een auto TS heeft!quote:Op maandag 25 juni 2007 09:10 schreef BertV het volgende:
[..]
Het zijn idd vaak de grote bakken, die zich vervolgens natuurlijk wel opvreten als het hun gebeurt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
O maar ik ben blond en heb grote borsten en kan heel zielig en onschuldig kijken , helpt altijd![]()
Doodmaken idd. Als je daar al te egoistisch voor bent, verdien je het niet om te leven. Asociale kankerflikkersquote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:49 schreef ElectricEye het volgende:
Überhaupt moet je mensen die geen richting aangeven van de weg halen en nooit meer toelaten, de lamzakken.
Alleen als je daar ook foto's van postquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:31 schreef N.icka het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Leonos het volgende:
Ik doe nooit richting aangeven.
Moet ik nu dood?
Nee, maar dat gebeurt vanzelf wel een keertje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Leonos het volgende:
Ik doe nooit richting aangeven.
Moet ik nu dood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |