abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50814560
quote:
Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd leuk om bij groen licht heeeel langzaam op te trekken zodat er na mij nog maar 1 of liever helemaal geen auto meer kan doorrijden
Gelukkig heb ik daar geen last van op twee wielen SUF FIGUUR
  maandag 25 juni 2007 @ 13:04:11 #52
182073 invine
blablabla etc.
pi_50817372
quote:

[..]

Ik vind het ook altijd leuk om bij groen licht heeeel langzaam op te trekken zodat er na mij nog maar 1 of liever helemaal geen auto meer kan doorrijden
Haha ja mooi is dat
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 25 juni 2007 @ 15:22:48 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_50822521
Geen richting aangeven Zo ongeveer t eerste wat je leert op je rijlessen.. Mensen die geen richting aangeven mogen even een hoge boom opzoeken met een stuk touw .
pi_50829490
quote:
Dat is ook nog een leuk idee inderdaad.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  maandag 25 juni 2007 @ 18:54:46 #55
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_50829731
ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RRRRRR irritant!

[ Bericht 3% gewijzigd door Dagonet op 10-07-2007 15:07:17 (Zwaar is maar met twee a\'s.) ]
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  maandag 25 juni 2007 @ 18:56:12 #56
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_50829781
Huh, waarom word het woord niet afgekapt?
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
  maandag 25 juni 2007 @ 18:57:19 #57
27929 piere
doe mij maar bier
pi_50829816
DOOD!!!!
fok you ja!
  maandag 25 juni 2007 @ 20:16:24 #58
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_50832712
Echt schijtvervelend, die mensen mogen van mij allemaal tegen de boom aanrijden

Met max 30 km/h, dat dan weer wel...
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_50833536
Ik had een keer op een rotonde.. iets van 5 auto's achter elkaar die geen richting aan gaven. En ik maar wachten.
  maandag 25 juni 2007 @ 20:39:06 #60
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_50833660
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Serieus zo'n TERINGHEKEL heb ik eraan, van die mongolen die vor het gemak maar eveng een richting aangeven op de rotonde....GA EENS DOOD
irritante lui inderdaad.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_50833901
idd echt irritant als mensen dat niet doen.. ben mezelf aan het aanleren om me middelvinger standaard bij dat soort teringhonden op te steken sta je te wachten, helemaal afgeremd, slaat zoeen iemand af
Haleloeja
pi_50835030
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Serieus zo'n TERINGHEKEL heb ik eraan, van die mongolen die vor het gemak maar eveng een richting aangeven op de rotonde....GA EENS DOOD RICHTINGAANGEVEN

Gegronde kracht imho.
pi_50835958
quote:
Op maandag 25 juni 2007 20:45 schreef Gelderland het volgende:
ben mezelf aan het aanleren om me middelvinger standaard bij dat soort teringhonden op te steken
Dat zorgt er juist voor dat de kans kleiner wordt dat ik het de volgende keer wel doe.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_50837019
quote:

[..]

Ja erg leuk inderdaad. Figuren zoals jij mogen ze met auto en al in de crusher zetten.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_50837459
quote:

[..]

hee schijthippie; zo'n actie moet je een keer bij mij flikken! Ik ben niet agressief, integendeel, maar in dit soort situaties zet ik je auto (laat me raden, een eend?) verderop klem (desnoods volg ik je), en zal ik eens laten zien wie er voorlopig niet meer kan doorrijden

ik op dat soort figuren + bijbehorende trieste acties....
Haleloeja
pi_50845641
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Gelderland het volgende:
hee schijthippie; zo'n actie moet je een keer bij mij flikken! Ik ben niet agressief, integendeel, maar in dit soort situaties zet ik je auto (laat me raden, een eend?) verderop klem (desnoods volg ik je), en zal ik eens laten zien wie er voorlopig niet meer kan doorrijden
Die 'ik ben niet agressief' opmerking gelooft nu helemaal niemand meer. Stel je niet zo aan.
pi_50848320
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 02:45 schreef 700MB het volgende:

[..]

Die 'ik ben niet agressief' opmerking gelooft nu helemaal niemand meer. Stel je niet zo aan.
Stel je niet zo aan? Beetje mensen treiteren (zeker in het verkeer) is gewoon kinderachtig en die mensen zijn hun rijbewijs niet waardig en mogen van mij een levenslange rijontzegging krijgen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 09:35:30 #68
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_50848535
quote:

[..]

ik ben niet agressief, en zal dat in het verkeer ook niet laten blijken, maar ik heb wel echt een enorme hekel aan egoïstische teringlijers als jij. Ik ga je auto niet klemrijden, maar ik vind je gewoon een enorme kneus die zijn rijbewijs niet waardig is.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_50848983
quote:

[..]

Als ik ergens heen wil en iemand gaat dat express verhinderen, kan ik daar idd agressief van worden. Terwijl ik dat niet snel zal worden. Ik volg een HBO-opleiding, heb geen strafblad en nooit iemand geslagen. Maar wanneer sommige dit soort geintjes flikken, ben ik er wél toe in staat!! Het geeft iets aan, over de mate waarop ik me er aan erger!
Haleloeja
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:02:27 #70
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_50849135
Geen richting aangeven opzich is al kut. Rij ik laatst door een smalle straat waar een tegenligger aankomt. Ik parkeer de auto half in een tuin om hem er langs te laten. Slaat die mongool af zonder richting aan te geven.. En daar doe ik godver zoveel moeite voor.
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
pi_50849178
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:02 schreef geenaam het volgende:
Geen richting aangeven opzich is al kut. Rij ik laatst door een smalle straat waar een tegenligger aankomt. Ik parkeer de auto half in een tuin om hem er langs te laten. Slaat die mongool af zonder richting aan te geven.. En daar doe ik godver zoveel moeite voor.
je hebt niet eens een rijbewijs man
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:08:24 #72
95576 geenaam
Met één N ja!
pi_50849276
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Homdeck het volgende:

[..]

je hebt niet eens een rijbewijs man
Not that dangerous!
Wat een eer, wat een eer.. Teveel eer voor mij:
Op donderdag 28 juni 2007 17:06 schreef Biogarde het volgende:
Ah, vroeg me al af waar onze FOK!-clown was :')
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:50:49 #73
92279 N.icka
Windforce 11
pi_50961849
quote:
Op maandag 25 juni 2007 22:05 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik op dat soort figuren + bijbehorende trieste acties....
Kijk dit soort figuren zijn inderdaad het leukst om te treiteren , je ziet ze dan in je spiegel zowat ontploffen
pi_50961901
Ik zet mijn richtingaanwijzer altijd naar de verkeerde kant op een rotonde.
pi_50962407
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 09:50 schreef N.icka het volgende:

[..]

Kijk dit soort figuren zijn inderdaad het leukst om te treiteren , je ziet ze dan in je spiegel zowat ontploffen
Ja, maar ik wil je dan ook niet horen mopperen als je ooit de verkeerde tegen komt die je gezicht en auto wel even komt verbouwen. Agressie in het verkeer is niet goed, maar treiteren ook niet want dat wekt weer agressie op. Ik denk dat jij het beste nog eventjes terug kan naar de basisschool en dan op het schoolplein kinderen kan lopen pesten. De openbare weg is geen speelplaats en als jij dat wel vind zal ik je niet helpen als ik je in elkaar gemept zie worden door een groepje Marokkanen in hun Golfje.

Echt ongelooflijk zulke mensen dat die nog op de openbare weg mogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')