Valt wel mee hoor. Ik zie genoeg nette duitsers die het wel doenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:01 schreef CreativeMind het volgende:
Overigens blijkt vaak dat bij vooral de dure Duitsers (BMW, Mercedes) de knipperlichten kennelijk niet in het optiepakket zaten.
Fransen hebben er een handje van om links aan te geven terwijl ze rechtsaf gaan, en andersomquote:Op maandag 25 juni 2007 09:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die fransen kunnen er ook wat van met hun desjevoo
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef Goochie het volgende:
...over het algemeen zijn vrouwen die de knipperlichten niet kunnen vinden.
Is ook logisch natuurlijk daar vrouwen al geen helden zijn met autorijden. Dan moeten ze een bocht nemen, aan het stuur draaien, waarschijnlijk van 3 naar 2 schakelen en dan óók nog eens het knipperlicht aanzetten...dat is dan net even teveel gevraagd.
Het zijn idd vaak de grote bakken, die zich vervolgens natuurlijk wel opvreten als het hun gebeurt.quote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
Fransen hebben er een handje van om links aan te geven terwijl ze rechtsaf gaan, en andersom
Dan mag je allang blij zijn dat ze gewoon de "uitgang" van een rotonde nemen ipv recht op je af te stormen...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:06 schreef Goochie het volgende:
...over het algemeen zijn vrouwen die de knipperlichten niet kunnen vinden.
Is ook logisch natuurlijk daar vrouwen al geen helden zijn met autorijden. Dan moeten ze een bocht nemen, aan het stuur draaien, waarschijnlijk van 3 naar 2 schakelen en dan óók nog eens het knipperlicht aanzetten...dat is dan net even teveel gevraagd.
De klootzakkenquote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
Fransen hebben er een handje van om links aan te geven terwijl ze rechtsaf gaan, en andersom
quote:Op maandag 25 juni 2007 09:07 schreef Lunar het volgende:
[..]
En ik zie genoeg vieze jappanertjes die het ook doen. (richting aangeven bedoel ik)quote:Op maandag 25 juni 2007 09:03 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik zie genoeg nette duitsers die het wel doenVaak zijn het van die vieze jappannertjes die het doen.
Nee, want dan staat die auto met een dooie erin ook weer zo in de weg op de terugweg...quote:Op maandag 25 juni 2007 09:00 schreef Godlike02 het volgende:
Irritant is het
maar ze hoeven niet gelijk dood van mij
Nee, je wacht maar gewoon even af.quote:Op maandag 25 juni 2007 08:52 schreef Demius het volgende:
Serieus zo'n TERINGHEKEL heb ik eraan, van die mongolen die vor het gemak maar eveng een richting aangeven op de rotonde....GA EENS DOOD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |