Net zo raar als,quote:
Kan jij een beetje lekker koken dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soja, tofu en weet ik veel wat nog meer rotzooi wat ik voor je in huis heb gehaald![]()
Alsof iemand die zooi lekker kan krijgenquote:
Mijn draadloze router heeft wel een groot bereik zeg. Ben al bijna Eindhoven uit.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga even snel mijn huis aan kant maken en mijn bed verschonen en hopen dat Talitha een goede conditie heeft
Ik kan niet wachten![]()
Surrogaatquote:
Of 'het komt met bakken de hemel uit'.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Net zo raar als,
It is raining cats and dogs.
Je gaat de verkeerde kant op dan........quote:Op maandag 25 juni 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn draadloze router heeft wel een groot bereik zeg. Ben al bijna Eindhoven uit.![]()
(Bed verschonen? You presume too much)
Wacht maar tot je van mijn eten gegeten hebt, dan piep je wel andersquote:Op maandag 25 juni 2007 17:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
(Bed verschonen? You presume too much)
Ik niet in ieder geval.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof iemand die zooi lekker kan krijgen![]()
Man als ze het je voor zetten en ze zeggen dat het konijn is dat heb jij echt niet door dat hete geen konijn is en vind je het heus lekkerquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef PC eend het volgende:
Surrogaat![]()
Er gaat niks boven de real deal![]()
![]()
Talithaquote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef Talitha het volgende:
Of 'het komt met bakken de hemel uit'.
Veulen.![]()
![]()
Is dat de tactiek? Je maakt ze zo ziek dat ze niet meer weg kunnen en wel in je bed moeten blijven slapen?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef PC eend het volgende:
Wacht maar tot je van mijn eten gegeten hebt, dan piep je wel anders![]()
Doe je wel aan ei en vis?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.Kan niet koken en eet geen tofu/soja.
*geeft Talitha een stuk van haar vegetarische schnitzel*quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef Talitha het volgende:
Ik niet in ieder geval.Kan niet koken en eet geen tofu/soja.
Ik blief geen Katenspek.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat de verkeerde kant op dan........![]()
Vis is toch ook vleesquote:Op maandag 25 juni 2007 17:49 schreef mootie het volgende:
Doe je wel aan ei en vis?
Tongelre, ik pluk de spekkies er wel uitquote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik blief geen Katenspek.
Waar ergens woon jij? Ik Woensel-Zuid.
Zo kan je het ook bekijken, ik wou juist bewijzen dat de liefde van een vrouw, ook door de maag kan gaanquote:Op maandag 25 juni 2007 17:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is dat de tactiek? Je maakt ze zo ziek dat ze niet meer weg kunnen en wel in je bed moeten blijven slapen?![]()
Jaja, wat heb je door het eten gedaan?!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wacht maar tot je van mijn eten gegeten hebt, dan piep je wel anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |