Maar, wat is daar erg aan ???quote:Op maandag 25 juni 2007 17:50 schreef yvonne het volgende:
Zal ik eens wat ergs vertellen?
Gisteren gingen Johan ( iteejer) en Brechtje naar het weiland, de een paardrijden en papa het weiland van schrikdraad voorzien.
Toen ze hier weggingen zei ik tegen ze: Dag kindjes van God, doe voorzichtig
Timmmmmmmmmmmmmmm je bent erquote:
speciaal voor jou hequote:
ghehe allrighty..welk filmpje?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef je wel een snelle introductie, begint met een SC filmpje
Ligt aan je studiequote:Op maandag 25 juni 2007 19:43 schreef Tim86 het volgende:
jeetje hebben jullie hier zo'n hechte ehmm...GK sekte
Naja ik voel me vereerd![]()
Kan ik een eventuele onvoldoende op jou verhalen?![]()
ik heb even tijd nodig om dit alles te verwerken denk ikquote:Op maandag 25 juni 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
De SC
Leandra is al jaren op Fok, de queen van de SC
Ian-Nick is nieuw, maar heeft het gepresteerd om in zeer korte tijd bijna net zo veel te posten als Tong. Ian wil mod worden maar heeft nu problemen met zn PC. Hij woont in Duitsland. Beiden hebben geen streams van DGK ( = nu voor geld ipv gratis)
PC eend is ook oud, een lieve zuiger, dol op vrouwen met een gouden hartje, maar pas op voor hem. Mootie = een kikker met veel verschillende jurkjes. Woont samen en zit midden in een verbouwing. Gert, Avonnne en Day zijn de mods. Zij posten hier ook en worden hier lief en hard genomen. Peter6000, HiDiHo en Demins zijn mijn schatten. Ze posten hier weinig maar zijn lief en ik ben een slet. Veulen is een dierenvriend. Yvonne is de opperbaas, post zelden, maar slaat met haar zweep en noemt haar gezin kindjes van god ( kan ze niet helpen). Lobasca is een rare eend die verliefd is op Andy ( tennis) verder meer en meer.............
Vraag maar raak
Dat klopt ja..daar wordt je niet altijd vrolijk vanquote:
ik ben een hele lieve jongenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
We moesten sinds kort betalen voor de streams en sommigen hebben dat niet gedaan. Dus kletsen hier verder over alles.
HiDiHo heeft een progje gemaakt voor gratis streams en die heb ik, naast 100 anderen. Peter6000 is een uniek user. Hij is ook op VOL en heeft zn eigen stijl. Thalitha is een lieverd, PC eend is gek op haar en Demins ook...............
Veel posten overdag, een aantal s'nachts.
Leandra en Ian zijn de keuringsdienst............. dus wees lief![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik heb even tijd nodig om dit alles te verwerken denk ik![]()
IK help mensen met problemenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:55 schreef Tim86 het volgende:
economie in utrecht..et toi?
Had je hem niet beter op msn kunnen uitnodigen?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
Tim we zijn hier nu gewoon helemaal alleen![]()
Geen studie dus?quote:
op fok ben je nooit alleenquote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef kleinzusje het volgende:
Tim we zijn hier nu gewoon helemaal alleen![]()
touché..quote:Op maandag 25 juni 2007 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je hem niet beter op msn kunnen uitnodigen?![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra en Ian zijn de keuringsdienst............. dus wees lief![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |