abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198110
Vlak voordat Big Brother begon, kwam een Veronicagids uit waarin de bewoners van het BB-huis aan het publiek werden voorgesteld. Alleen de ogen waren zichtbaar en je kon een aantal eigenschappen van hun lezen. Nu was er in plaats van Martin daar een mooie neger (ogen in ieder geval), die 1 kind had te bewonderen. Ik was dan ook verbaasd hem niet in het huis te zien? Zou hij er op het laatste nippertje eruit geknikkerd zijn? Weet iemand hier het fijne van? (of is dit al uitgebreid besproken...) Maar dan nog: ik wil het graag weten!

(je mag toch tegenwoordig neger zeggen, ander s verander ik het wel in 'donkere jongen' ofzo, er zitten geen kwalijke bedoelingen achter)

a very rare snighbone

vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:33:00 #2
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_198111
Nieuwe regel:

NEWBIES MOETEN ZICH EERST INLEZEN DOOR ALLE OUDE TOPICS TE DOORLOPEN !!!!!!!!

Dit onderwerp is al uitgemolden.
Zie oude topics.
Gooi deze maar weer dicht!!

vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:37:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_198112
Gee squeeky,

Jij bent echt net zo streng als je eruit ziet.

Om alle oude berichten door te nemen heb ik, als newbie, zeker 100 dagen nodig, en dan ben ik te laat om nog mee te genieten van de actuele discussies van jullie.

Haalt gelijk bij rechter.
  FOK!fossiel vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:41:00 #4
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_198113
Pff, ik kan die discussie ook niet herinneren eigenlijk Ga maar gewoon door hoor
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:44:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_198114
Is toch al echt geweest.

Als ik me goed herinner is martin de vervanger van deze persoon. In de aflevering dat Martin eruit ging werd nog aangehaald 'je bent er op het laatste moment nog bij gekomen' (of zoiets).

Heb nog een teruggekeken, is voor het laatst iets op 4 oktober van gezegd. Weet bijna zeker voor die dag ook want ik heb daar nog in gepost dat die kerel vervangen is door martin. Klopt in dat stuk in de gids meer niet karin zou 20 jaar zijn (als ik me goed herinner).

Ps. Zo streng was het ook niet gemeent hoor (iets te fel gereageerd (frusties op school gehad), alleen het wordt soms er onoverzichtelijk

[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 08 Oktober 1999).]

pi_198115
Voor alle forumleden die newbies wijzen op reeds gevoerde discussies (en ook ik heb dat al meerdere malen gedaan):

Het is een goede zaak om het aantal topics te beperken. Maar geef dan een link waar dit reeds gevoerde topic te lezen is, en eventueel weer opgepakt kan worden! Niet iedereen heeft dit forum al op day 1 ontdekt. Ik heb nu al een keer of drie gelezen dat de neger(oide man)al besproken is geweest, maar ik heb het nooit kunnen vinden. Ik weet dat er een zoekfunctie is, maar die levert alleen links voor de laatste twee dagen op.

Het is goed om newbies op de plaatselijke regels te wijzen, maar wees dan als 'ouder' lid ook zo aardig om de weg op het forum te wijzen.

We zouden ook een FAQtopic kunnen maken met links naar de belangrijkste steeds terugkerende discussiepunten (de tijd, de neger, de plattergrond). Maar hoe zorg je dat die FAQ steeds bovenaan blijft? Kan één van de administrators hier niet een goeie oplossing voor verzinnen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 09 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 10 oktober 1999 @ 02:59:00 #7
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_198116
Hunter, nog niet zo'n slecht idee dan van die FAQ lijst. Misschien een idee om hier een apart forum voor aan te maken. Hier zou dan bv alleen maar 'gesloten topics' in zitten.
Daar zouden de beheerders dan alle belangrijke dingen in kunnen vermelden. Enige nadeel wat me zo meteen naar binnen schiet is dat het voor de beheerders wel verdomde veel werk zal opleveren om dit op te staren (ze moeten immers alle oude topics nog een keer screenen.)

Ps. heb me al verontschuldigd dat ik iets te grof erop in ging dat het onderwerp al was geweest. Heb ook geprobeerd om met de zoekfunctie terug te zoeken omdat ik er zeker van ben dat ik hierover ook in die topic gepost heb, kon het helaas niet vinden.

pi_198117
Ik vraag me af wat het probleem is van een "gesloten topic" ?

De newbies kunnen daar toch nalezen, wat ze willem weten? (bijv. of Martin homo is )
lijkt me dus niet zo moeilijk....

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

zondag 10 oktober 1999 @ 13:56:00 #9
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_198118
Bedoelde gesloten als de de topics alleen te lezen zijn en dat er niet in gepost kan worden (om vervuiling tegen te gaan). Het zou dan alleen voor de beheerder mogelijk zijn om hier aanpassingen in te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')