Leukquote:
Ik vind hem wel lachequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef Twapsie het volgende:
[afbeelding]
Nogal weinig inspiratie vandaag...![]()
Ik dacht van wel. Na een half schrikkeljaar ga ik weer eens aan de slag met painten.quote:» Er is al 183 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Goed om Remqo's pareltjes weer te zien.quote:
Thanks Lyr!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:00 schreef Lyr het volgende:
[..]
Goed om Remqo's pareltjes weer te zien.
[ afbeelding ]
Jenever
Goed werk!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:02 schreef Lyr het volgende:
Ik dacht van wel. Na een half schrikkeljaar ga ik weer eens aan de slag met painten.
Altijd fijn om te horenquote:Op vrijdag 11 april 2008 20:18 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Goed werk!
Jullie paints zijn altijd weer om van te smullen, Lyr en Remqo. Heel mooi gedaan !![]()
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Babysitter
Beetje slechte paint, moet er nog ff inkomen.
Ze zijn leukquote:
Lyrquote:Op zondag 31 mei 2009 15:08 schreef Lyr het volgende:
Het is weer tijd voor een schop. Hopelijk inspireert dit vele medepainters!
[ afbeelding ]
Tapas
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:03 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
en wat is dan de andere betekenis?
Jij en Lyr!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:08 schreef Remqo het volgende:
en dan kom ik meteen uit bij kleiduif
[ afbeelding ]
En nu met z'n handen om die ezel heen... dan heb je een pakezel.quote:
!!!!!!!quote:
Mailtje naar forum@fok.nl sturen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:09 schreef Lyrewyn het volgende:
Oude password kwijt, geen studentenadres meer waar ik een nieuw kan ophalen, dan maar een nieuwe user.
[ afbeelding ]
Natrappen
Hehe leukquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:09 schreef Lyrewyn het volgende:
Oude password kwijt, geen studentenadres meer waar ik een nieuw kan ophalen, dan maar een nieuwe user.
[ afbeelding ]
Natrappen
Lyr is dan ook veel beter in paint dan ik. Anyhoe, kijk er nog maar eens goed naar... ik geef bij de ratelslang een hint, de rare tekens zijn hierogliefen.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef shiznuts het volgende:
@ Rainar... ik begrijp die van jou alleen niet helemaal goed.
Die van Lyr spreken daarentegen boekdelen!
Ik snapte hem direct! Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik in het verleden hem zelf ook al had gepaint, alleen dan net wat anders:quote:Op woensdag 30 september 2009 20:25 schreef Rainar het volgende:
[..]
Lyr is dan ook veel beter in paint dan ik. Anyhoe, kijk er nog maar eens goed naar... ik geef bij de ratelslang een hint, de rare tekens zijn hierogliefen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 september 2009 22:49 schreef Lyrewyn het volgende:
En inderdaad: uit liefde voor Ratelslangetje.
Vinze wel leuk eigenluks.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef Halfbokkie het volgende:
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
skillzz
Hahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:19 schreef Halfbokkie het volgende:
[ afbeelding ]
Weerspiegelen
[ afbeelding ]
Weerspiegelen