Gast, ik sluit dit topic nu en kom niet meer terug. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het onwetende mensen die door blijven zagen dat ze gelijk hebben. JA UO > Alles, vroeger was dat. Niet in dit tijdperk, salu.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind het wle altijd mooi om te zien hoe mensen zichzelf slim vinden overkomen wanneer ze domme dingen zeggen, zoals jij nu bijvoorbeeld.
Jij bent gewoon zon figuur dat zich laat inpakken door graphics, fijn hoor.. voor jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:26 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Gast, ik sluit dit topic nu en kom niet meer terug. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het onwetende mensen die door blijven zagen dat ze gelijk hebben. JA UO > Alles, vroeger was dat. Niet in dit tijdperk, salu.
Mischien dat je het niet doorhebt maar al die spellen teerden op uo spelers.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:29 schreef Sok41 het volgende:
Ik kom trouwens nog wel even terug.
http://www.mmogchart.com/Chart1.html
Nice try though !![]()
Neh.quote:
Botten is zeker big business en opzich makkelijk op te lossen door verschillende testjes te doen die mijn zijn aangeleerd. Maar blijkbaar boeit het NcSoft geen moer omdat ook botters betalen, wordt er betaald komt er geld binnen en daar draait het om. Maar het gaat ten koste van het spel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tegenwoordig is botten big buisiness.
Het internet zit net zo vol als de echte wereld met geld en gelukszoekers.
Wij hadden dillema's met hoarders en powerplayers bijv.
Ik heb altijd zoiets gehad van "moderation is key" dingen zo simpel en klein houden als mogelijk zodat het meer ruimte overlaat voor creativiteit, uiteindelijk maakt goede gameplay en de community een shard of heel spel leuk, niet de graphics en niet de quota.
Dat is nu net waar EA de fout maakt, en vele falende bedrijven met hun.
Ze denken enkel aan omzet en de buitenkant, dat is een feit in de gamewereld, en dat vernietigd de gamewereld.
Oh ja en dan noem je Command & Conquer 3, de grootste zeepbel van dit jaarquote:Op zondag 24 juni 2007 16:22 schreef Noorseviking het volgende:
Koop Command & Conquer 3 k,
WoW is gewoon niet meer leuk genoeg om ervoor te betalen
starcraft 1 en warcraft 3 tft ownen c&c 3.quote:
pray to god!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef Sok41 het volgende:
Alle games zijn prut omdat het concept ons allemaal te bekend is geworden. Kan me nog heel goed herinneren dat c&c 1 uitkwam, wat een dag !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |