Dit soort topics in V&A zijn goed voor mijn humeur.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:27 schreef koen_pijl het volgende:
Jezus dit gaat echt nergens meer over.
Ik dnek neit echt dat het messenset nog weg gaat
Mooie messen inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:26 schreef BaBy-G het volgende:
Titanium 2 messen set van Tell sell professioneel...![]()
ik zweer bij Global
Ik zie ze liever gesloten.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:28 schreef spanks het volgende:
[..]
Dit soort topics in V&A zijn goed voor mijn humeur.![]()
"Hoezo je wilt hem niet!!???quote:Op zondag 24 juni 2007 16:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Misschien kan je bij Tellsell gaan werken als verkoper.
snijdt ie niet goed?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
"Hoezo je wilt hem niet!!???
*insert een willekeurige verwensing* "
Oei.
Hoezo duur? Je moeder was duurder vannacht hoor! De slet!quote:Op zondag 24 juni 2007 16:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
snijdt ie niet goed?
Je moeder! die snijdt niet goed! hoer!
Dat zal wel verkopen ja.
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef spanks het volgende:
[..]
Hoezo duur? Je moeder was duurder vannacht hoor! De slet!![]()
Het zou het kijkcijfergemiddelde van Talpa wel omhoog krikken denk ik zo.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]ik zie het al voor me, dat zal echt geweldige TV opleveren.
Tell sell heeft een eigen kanaal hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:38 schreef spanks het volgende:
[..]
Het zou het kijkcijfergemiddelde van Talpa wel omhoog krikken denk ik zo.![]()
Oee... Liveshop.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tell sell heeft een eigen kanaal hoor.
Liveshop is veel leuker daar worden producten steeds goedkoper. Vanmorgen nog die fantastische gold plated ring met een zirkonia! Slechts 25 euri.quote:
Dat zal ook wel moeten ja, volgens die reclame van tel sell blijven ze eeuwig scherp. (Ja, ik heb die reclame gezien.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:40 schreef spudse het volgende:
Ik gebruik hem al 2 jaar en nog steeds zijn alle messen scherp.
Je weet dat een bod bindend is he?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef jovink het volgende:
100 geboden
de messen hebben nog geen last van metaalmoeheid?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:06 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Weet niet meer voor hoeveel ik hem heb gekocht is alweer jaren geleden.
Nee tuurlijk niet, ze zijn van titaniumquote:Op zondag 24 juni 2007 16:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
de messen hebben nog geen last van metaalmoeheid?![]()
succes met de verkoop!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |