abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 16:34:00 #1
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_198101
Wie de film the Truman Show heeft gezien kan hee wat uit BB herkennen. Nl.: 1 tv-zender is speciaal voor live beelden ( = internet); 1 tv-zender is voor reviews, achtergronden, psychologische troep, etc. (= V. die iedere dag en don-avond uitzend) en de tientallen camera's (=24) die hem (=de BB-gangers) filmt!!
What do u think???
pi_198102
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de bovenstaande vergelijking niet helemaal begrijp, maar misschien kan je hem mij duidelijk maken. In mijn ogen is er één heel groot verschil tussen BB en Truman Show...

Bovenal het feit dat the Truman Show een film was (en dus al geen real-life-soap is, maar goed, daar begin ik bij BB ook aan te twijfelen), wist Truman in de film NIET dat hij gefilmd werd en de BB'ers WEL.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:24:00 #3
426 Ginny
Other Side Of Me
pi_198103
Nog een groot verschil:

De Truman Show was LEUK!

pi_198104
Ben ik nu een gestoord figuur als ik zeg dat ik Big Brother ook leuk vind?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 17:29:00 #5
426 Ginny
Other Side Of Me
pi_198105
Nee hoor, helemaal niet. Maar leuk op een andere manier dan waarschijnlijk. Het is vermaak, voor sommigen leedvermaak maar een komedie is het zeker niet (misschien wel een klucht daar ben ik nog niet helemaal over uit).

quote:

Ben ik nu een gestoord figuur als ik zeg dat ik Big Brother ook leuk vind?

pi_198106
Eerst vond ik het de grootste onzin. Weer zo'n Veronica media hype. Maar eerlijk gezegd: ik vind het nu fantastisch. Ik zit de hele dag op mijn werk te kijken en blijf reageren op topics van anderen.

Ik heb werkelijk een vreselijke hekel aan soaps en ben tegen dierproeven maar de combinatie en dan met mensen is werkelijk geniaal! Over een paar weken gaan de oerinstincten terug komen. Stay tuned.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_198107
ik vond dus de truman show niet zo veel aan en bb vind ik wel tof met alles er om heen enzo gewoon een leuk evenement wat helaas weer ooid ophoud, wat dat betrefd kan je beter verslaafd zijn aan gtst dat houd nooid meer op.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')