eenschquote:Op zondag 24 juni 2007 15:57 schreef easysatellite het volgende:
[..]
vind t ook oersaai, en ze bespreken nu dat ze straks onder de zonnebank gaan![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon een verwend teringettertje is
Waar is die prachtige avatar van vannacht gebleven?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:46 schreef Disana het volgende:
Natasia vraagt Amanda welk gaatje ze wil.
Van het zadel, wel te verstaan.
Maakt niks uit. Daar zijn lijkt me geen pretje.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar dennis volgde 24 uur per dag de streams en heeft de meest recente ontwikkelingen kunnen volgen.
Dit is zondag, een serieuze dagquote:Op zondag 24 juni 2007 15:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar is die prachtige avatar van vannacht gebleven?![]()
Dan had hij lekker thuis moeten blijven. Hij wist wat hem te wachten stond, lulletje rozenwater.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maakt niks uit. Daar zijn lijkt me geen pretje.![]()
Denk maar dat je aan heel veel zaken de eerste dagen kan zien wat iemand in huis heeft...zijn maar kleine dingetjes waar je op hoeft te lettenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
Die lieve schat is er net, ligt al sinds zn komst tussen wippende stellen, vechtende eikels........... en heeft de hele dag op zn leader gewacht. Geef hem wat tijd. ERic stond al meteen strak van de coke te gillen op tafel en met iedereen te likken.
Kun je nagaan hoe actief die nerd is.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maar dennis volgde 24 uur per dag de streams en heeft de meest recente ontwikkelingen kunnen volgen.
Geef hem wat tijd de lieverdquote:Op zondag 24 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan had hij lekker thuis moeten blijven. Hij wist wat hem te wachten stond, lulletje rozenwater.
Ik kan ze op het moment geen van allen meer uitstaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:01 schreef easysatellite het volgende:
krijg echt n hekel aan huub, beh
Inderdaad , hij heeft gister een feest van 9 uur gehad , dan is het toch menselijk dat je nog ff gaat slapen ?quote:
+ uren gewacht terwijl de anderen sliepenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Inderdaad , hij heeft gister een feest van 9 uur gehad , dan is het toch menselijk dat je nog ff gaat slapen ?
Ik heb alles op mutequote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik geef Lieke in deze eigenlijk wel gelijk. Als je mensen accepteert zoals ze zijn en niet oordeelt over zijn/haar geloof en je hebt er geen zin in waarom ben je dan ignorant?(volgens Huub)
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:56 schreef Gigageil het volgende:
Dodelijk saai die week-enden als Lieke en Huub de godsganselijke dag in hun nest blijven stinken......![]()
In de week-enden moet het eigenlijk leuk en terror zijn, en niet alleen doordeweeks als normale mensen moeten werken.![]()
Natasia zit haar heksenharen weer uit haar kin te pulken....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |