als voyeur zijnde vind ik dit ook een vervelende ontwikkeling; mensen die ons buitensluiten bahquote:Op zondag 24 juni 2007 15:40 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze praten verdomme in dat hok en houden hun zender weg!! En Tien accepteert dit maar??
en zeker niet met een string eronderquote:Op zondag 24 juni 2007 15:44 schreef Meganog het volgende:
Dat roze pakje van Natasia is niet bepaald flatteus...
o my godquote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef Dark het volgende:
Lieke - Dennis, je make-up is uitgelopen.
Gatverdarrie. Dat haar is echt vies.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef rene90 het volgende:
[afbeelding]
Amanda zit dan nog wel uren achter die spiegel met der haren te kloten maar lelijk dat het nog steeds is...
whahahahahahaha Goed zo Liekequote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef Dark het volgende:
Lieke - Dennis, je make-up is uitgelopen.
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
vanavond Melissa
Lieke: Dennis, wat heb jij een verlopen kop.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:46 schreef Disana het volgende:
Natasia vraagt Amanda welk gaatje ze wil.
Van het zadel, wel te verstaan.
Lol, Natas gaat schuilen voor de regen en zegt:"Oh, m'n haartjes!"quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef ericahysterica het volgende:
lieke springt op het bed van Dennis en gilt nice and shine! wat een watje die Dennis ik denk dat hij zich voor een kuuroord heeft ingeschreven en zich abusievelijk bevindt in DGK met een stel halve idioten
Blijkbaar. Zelfs als er feitelijkheden in staan.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke: Dennis, wat heb jij een verlopen kop.
mag dat zomaar, iemands sig veranderen?![]()
Ik vind het verdomd spannend leesvoerquote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef riri het volgende:
wat denken die mensen daar toch in het huis????
Dat ze megaberoemd zijn of zo?
Het gaat behoorlijk op de loop met ze merk ik....en die natasia is echt dom,snapt niks van wat jaap zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |