ja heel bijzonder, bij dit experiment zie je dus gebeuren dat mensen volledig de weg kwijtrakenquote:Op zondag 24 juni 2007 15:02 schreef riri het volgende:
die amanda....net of je zo maar met iedereen moet gaan zoenen als er om gevraagd wordt...ze worden echt goed ziek daar
je bent hetero.....je viendje zit thuis........je doet een slettepakkie aan.......en dan zoen je een meisje want dat is tenslotte geen overspelquote:Op zondag 24 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je met mn vriendin zoenen, eeeeuh even denken, oh ze is wel leuk, laat maar komen dan.![]()
ik denk dat N nog 1 verborgen doel heeft............brainless neuken voordat zij de villa uitgaatquote:Op zondag 24 juni 2007 15:06 schreef easysatellite het volgende:
natas lijkt wel teleurgestelt dat amanda nie met dennis heeft gezoent
vind ik ook een meisje dat emotioneel beschadigd is zo komt zij op mij overquote:Op zondag 24 juni 2007 15:06 schreef riri het volgende:
eigenlijk is amanda een heel eenzaam kind...dat ze blij kan zijn over zoveel onzin en dat zo kan opblazen voor zichzelf,dat is toch eigenlijk in en intriest
achterlijk inderdaad, foutje van de redactie. iedere nieuwkomer (en zeker dit lulletje) moet eerst lijdenquote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar slaat dat op, 1 dag binnen en naar Rotterdam, 5 dagen binnen en een groupiedag, een week oid binnen en pokeren voor geld.![]()
Amanda is de hoer van Eemnes!quote:Op zondag 24 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil je met mn vriendin zoenen, eeeeuh even denken, oh ze is wel leuk, laat maar komen dan.![]()
boter van eergister zit er nog inquote:Op zondag 24 juni 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
Waarom is het haar van Amanda zo pisgeel ineens?
Natasja heeft wel eerder dreigementen gehoord, en dat waren pas dreigementen,quote:Op zondag 24 juni 2007 15:14 schreef Meganog het volgende:
N had tegen Brian gezegd: "Desnoods maak ik 93 dagen ruzie met je.".
Amanda en Natasia discussieren erover of dit nu een uitspraak, een statement of een dreigement is...
Doet me denken aan de middeleeuwen waar heksen in het water gegooid werden... Bleven ze drijven waren ze een heks... verdronken ze dan waren ze geen heks...quote:Op zondag 24 juni 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan weet ie wat ie aan Cora heeftAls ze weggaat is ze echt, als ze blijft is ze een golddigger
![]()
Natasja denkt dat die helicopter de hele dag over het huis vliegt om te proberen foto's van hen te maken.![]()
da's denk ik ook mooierquote:Op zondag 24 juni 2007 15:16 schreef easysatellite het volgende:
ik zou nog liever kaal zijn dan dat haar van amanda op me hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |