er mogen toch geen oud-miljonairs komen? Zoiets dacht ik te lezen na Nicolaas zijn brief aan Jaapquote:
De relatie met Cora is ook pas ontstaan toen die de Kooi in ging.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef riri het volgende:
[..]
met deze opmerking heb je totaal niet begrepen wat Jaap echt zei van morgen daarover
wil brian haar vergiftigen ofso>?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef ericahysterica het volgende:
dellie is een braaf meisje zij heeft al 5 glazen water gedronken voor brian en brian merkt op: zie je wel dat ik niet moeilijk ben?![]()
Ik hoop dat overleven bedoeltquote:Op zondag 24 juni 2007 16:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat deze poster het heel goed begrepen heeft waarom zou jaap nu ineens moeten zwichten voor geile wijven terwijl hij in wezen monogaam is? gewoon rechter- of linkerhand en niet doen alsof sex nodig is om te overleden wat een overtrokken bullshit
Nicolaas was ook uitgenodigd.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:44 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
er mogen toch geen oud-miljonairs komen? Zoiets dacht ik te lezen na Nicolaas zijn brief aan Jaap
laat hem toch joh, hij komt op tv moet ie wel goed eruit zien hequote:Op zondag 24 juni 2007 16:47 schreef riri het volgende:
Als dennis 's morgensvroeg om 9 uur op zijn werk wil zijn moet ie toch echt wel om 5 of 6 uur op als ie het in dit tempo doet.....![]()
en de erotiek al helemaal nietquote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
De relatie met Cora is ook pas ontstaan toen die de Kooi in ging.
Daarvoor hebben ze alleen een paar keer met elkaar gemaild.
Dus wie zegt dat Cora geen golddigger is?
De liefde straalt er nou niet bepaald van af![]()
net toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:47 schreef agter het volgende:
heeft dennis zich eigenlijk al wel eens gedouched?
klopt ik heb het inmiddels gecorrigeerd. Sex is zo overbeladen in die gouden sexkooiquote:Op zondag 24 juni 2007 16:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat overleven bedoeltMaar dat hebben ze allemaal, iedereen praat de hele tijd over sex alsof zijn/haar leven daar van afhangt.
Oud bewoners mogen niet worden uitgenodigd.......helaasquote:Op zondag 24 juni 2007 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas was ook uitgenodigd.
Het lijkt mij wel grappig om ze allemaal bij elkaar te zien.
Misschien komt er wel weer terror, want zoals het nu gaat, is het maar een slaapverwekkend programma.
Iedereen houdt ineens weer van elkaar
De eerste dagen dat Huub in DGK zat, was het anders ook geen groot licht. Hij liep heel onzeker door het huis. Daar had huub eerder op de dag wel gelijk in: je moet hem de kans geven om zich te laten zien en niet te snel oordelen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:45 schreef BrainView het volgende:
Hehe die Huub en Dennis hebben alleen wat uiterlijke gelijkenissen..
Ik heb al lang gezien dat die Dennis niet veel meer is dan een mooie jongen
Hij is er ook op geselecteerd om een beetje te storen in de relaties, mischien kan dat nog wat leuke situaties opleveren en voor de rest zal ie steeds door Huub op z'n plek worden gezet en achter feiten aanhollen...
Huub is 10 x vlugger, boeiender en geschikter voor de Gouden Kooi...
Mischien trek ik deze conclusie te snel.. DAT IS ME DAN VERGEVEN neem ik aan
Amanda moet praten. Mijn God, herinner je Nena nog? Ze heeft het geprobeerd maar het zal haar nooit lukken om maar een beetje in de buurt van nena te komen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
Btw, Amanda had wel een punt dat Lieke eigenlijk alles hetzelfde doet als zij.. Nagels, haar, paardrijden, pumps en bikini, etc. etc...
owh, oké ik dacht dat hij zei dat hij nog op zijn uitnodiging wachttequote:Op zondag 24 juni 2007 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nicolaas was ook uitgenodigd.
Het lijkt mij wel grappig om ze allemaal bij elkaar te zien.
Misschien komt er wel weer terror, want zoals het nu gaat, is het maar een slaapverwekkend programma.
Iedereen houdt ineens weer van elkaar
Ik herinner mij Nena nog.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Amanda moet praten. Mijn God, herinner je Nena nog? Ze heeft het geprobeerd maar het zal haar nooit lukken om maar een beetje in de buurt van nena te komen.![]()
hij ziet er anders wel chique uit in zo;n pakquote:Op zondag 24 juni 2007 16:50 schreef dgk_fan het volgende:
mannen die meer dan 60 seconden nodig hebben om
hun kleding uit te zoeken en aan te trekken.........![]()
huub is geen mooie jongen en de hele groep was tegen hem. Hij had een hele rotte start niet te vergelijken met Dennis die van alles in zijn schoot geworpen kreegquote:Op zondag 24 juni 2007 16:48 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
De eerste dagen dat Huub in DGK zat, was het anders ook geen groot licht. Hij liep heel onzeker door het huis. Daar had huub eerder op de dag wel gelijk in: je moet hem de kans geven om zich te laten zien en niet te snel oordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |