Jaap mag gewoon niet veel terror uitvoeren van achter.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan ze op het moment geen van allen meer uitstaan.
Jaap had ik hoog in het vaandel staan toen hij die terrorgolf aankondigde.
Maar die slappe lul doet nu ook niets anders meer dan knuffelen met al die schijnheilen.
Veel geschreeuw en weinig wol.
De enige die ze aan durven te pakken zijn Huub en Lieke.
Dat wordt eentonig.
Dan trouwt hij toch met Cora?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef BarryK het volgende:
Volgens mij suggereerde Jaap net dat er over twee weken iemand nieuws in huis kwam...
Hij zei "over twee weken is het zover he" tegen Natasia... daarna alsof het een denkfout was ... en toen iets met "nieuwe karakters".
Maar het kan ook over een stemronde gaan...
Ze hebben er al eerder over gesproken. Er schijnt idd binnen 2 weken een nieuwe te komen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef BarryK het volgende:
Volgens mij suggereerde Jaap net dat er over twee weken iemand nieuws in huis kwam...
Hij zei "over twee weken is het zover he" tegen Natasia... daarna alsof het een denkfout was ... en toen iets met "nieuwe karakters".
Hij heeft ook tegen Dennis gezegd dat er nog in diens immuniteitsperiode een nieuwe zou komen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef BarryK het volgende:
ergens schreef iemand dat hij ze moest afgeven zodat er gepráát werd ipv foto's kijken (beter voor tv-beelden) en dat hij later de foto's terug zou krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:09 schreef rene90 het volgende:
jaap is foto's van het feest aan het bekijken op ze pctje...die moest hij toch afgeven?
Palma ?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben er al eerder over gesproken. Er schijnt idd binnen 2 weken een nieuwe te komen.
Edit: Ik ga niet zeggen dat ik denk dat........de nieuwe bewoner is.![]()
Klopt, dat schreef ik vannacht. Later leek het er ook op dat ze de beelden exclusief willen houden voor de uitzending, dus dat ze niet willen dat Jaap ze al op zijn site zet.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ergens schreef iemand dat hij ze moest afgeven zodat er gepráát werd ipv foto's kijken (beter voor tv-beelden) en dat hij later de foto's terug zou krijgen.
Cora?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben er al eerder over gesproken. Er schijnt idd binnen 2 weken een nieuwe te komen.
Edit: Ik ga niet zeggen dat ik denk dat........de nieuwe bewoner is.![]()
Het zou me niks verbazen, jou wel? Blijven na het huwelijk?quote:
Precies. en meneer heeft niets te klagen. Rotterdam, over ene paar dagen een groupie dag.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan had hij lekker thuis moeten blijven. Hij wist wat hem te wachten stond, lulletje rozenwater.
Ik zat er zelf ook over te denken alleen heeft Cora een hekel aan dgk. Dat wil ze ons althans laten geloven.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen, jou wel? Blijven na het huwelijk?
Het wordt met de dag erger, die enge blik.quote:
precies. Ik mag Jaapquote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan ze op het moment geen van allen meer uitstaan.
Jaap had ik hoog in het vaandel staan toen hij die terrorgolf aankondigde.
Maar die slappe lul doet nu ook niets anders meer dan knuffelen met al die schijnheilen.
Veel geschreeuw en weinig wol.
De enige die ze aan durven te pakken zijn Huub en Lieke.
Dat wordt eentonig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |