abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50782508
Ik had eind mei een abonnement bij hi besteld, en krijg na de beloofde werkdag een telefoontje, hadden ze bij de bestelling m'n moeders naam en mijn naam omgedraaid. Hij moest op naam van mijn moeder, omdat ik geen 18 was, maar ik zou 'm wel gewoon betalen. Hadden ze 't zo ingevoerd dat het paspoort van mijn moeder bij mij hoort.

Vervolgens een nieuwe bestelling gedaan, zouden ze binnen 24 uur bezorgen... DRIE dagen later kwam-ie dan eindelijk.

Nou, 2 juni had ik m'n telefoon eindelijk, krijg ik na 2 weken al een rekening thuisgestuurd ipv. dat ik een maandelijkse rekening krijg, willen ze na 2 weken al geld blijkbaar.

Weer later krijg ik een melding over nummerbehoud, dat m'n oude nummer niet van Vodafone blijkt te zijn. Ik bellen, want het was wel van Vodafone, hadden ze bij de bestelling geen SIMKaartnummer opgeslagen, en konden ze dus geen nummerbehoudaanvraag indienen.

Ik naar Hi bellen, die kerel naar Vodafone bellen, en het nummer was wél van hun, dus ik m'n simkaartnummer opnieuw geven, zou het vrijdag 22 juni verhuisd worden, 22 juni komt er een brief... met wéééér de melding dat het nummer niet van Vodafone is...

1. Hi gaat slecht om met de gegevens en halen alles door elkaar
2. Bestelling komt 3 dagen later, ipv. binnen 24 uur
3. Na 2 weken krijg ik de rekening al
4. Ze slaan de SIMkaartgegevens niet normaal op
5. 2e keer is het weer niet opgeslagen.

Hi en dan moet ik nog 23 maanden :'(
  zondag 24 juni 2007 @ 12:13:37 #2
154880 Bolter
Awesomeness
pi_50782540
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:12 schreef lennart12 het volgende:

Nou, 2 juni had ik m'n telefoon eindelijk, krijg ik na 2 weken al een rekening thuisgestuurd ipv. dat ik een maandelijkse rekening krijg, willen ze na 2 weken al geld blijkbaar.
Zo werkt 't nu eenmaal, niet bitchen. Als jij ergens gaat werken ookal begin je halverwege wil je ook die halve maand salaris gelijk; geen zin om dan weer een extra maand te moeten wachten...
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_50782612
hi
pi_50783653
Hi!
  zondag 24 juni 2007 @ 12:57:26 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_50783761
Die nieuwe commercial ook met dat gratenpak met alienhoofd

welkom bij de hi society
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 24 juni 2007 @ 13:00:24 #6
183809 qi_ib
My spidersense is tingling
pi_50783845
Nooit problemen met Hi gehad.
pi_50796568
ik ook niet

strax even naar een goedkope simonly van ze en ik betaal weer een bak minder aan die lamballen x)
pi_50796652
quote:
Op zondag 24 juni 2007 12:57 schreef Adelante het volgende:
Die nieuwe commercial ook met dat gratenpak met alienhoofd

welkom bij de hi society
Die radioreclame is echt irritant, met zo'n dom melodietje aan het begin van: "jij beeent weeeeelkooom"
  zondag 24 juni 2007 @ 20:13:39 #9
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_50797055
Ook pas een hi abbo... Direct genaaid ook, kreeg binnen week al een rekening... Had ook te maken met het nummerbehoud... Abbo ging pas in als ik me oude nummer weer had... (die was van t mobile) Dat had ik gelukig wel binnen 2 weken rond... maar die 2 weken waren wel 2 hele dure! Je belt en smst dan tegen een vrij duur tarief...!! Ga er overigens nog wel eens achteraan, want ik heb nergens tussen de voorwaarden zien staan dat je abbo pas ingaat als je je oude nummer terug hebt...!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_50969627
quote:
Op zondag 24 juni 2007 20:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ook pas een hi abbo... Direct genaaid ook, kreeg binnen week al een rekening... Had ook te maken met het nummerbehoud... Abbo ging pas in als ik me oude nummer weer had... (die was van t mobile) Dat had ik gelukig wel binnen 2 weken rond... maar die 2 weken waren wel 2 hele dure! Je belt en smst dan tegen een vrij duur tarief...!! Ga er overigens nog wel eens achteraan, want ik heb nergens tussen de voorwaarden zien staan dat je abbo pas ingaat als je je oude nummer terug hebt...!
Ik zag hetzelfde, ik krijg dus een abonnement van 20 euro, ik betaal 15, maar uiteindelijk krijg ik 25,21 euro ofzo? want je betaalt dan 8 cent, op de rekening komt 10 cent te staan, en uiteindelijk krijg je 2 cent korting en dan als je 't omrekend is 't opeens 15 euro logisch toch? Dat mens aan de helpdesk "Snap je heeeeeeeeet?", "Snap je 't nu weeeeeeeeeeel?",

Dus ik vraag of ze daar een foldertje van heeft, of iig iets dat ik het nog na kan lezen op de website? "nee daar hebben we geen foldertjes van en dat staat niet op de website", "waar kan ik het dan wel nalezen?", "ja... eigenlijk nergens"
pi_50969960
* Ou-Tannu gaat lekker weer een jaartje Hi'en er bij
  vrijdag 29 juni 2007 @ 14:22:33 #12
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_50970055
quote:
1. Hi gaat slecht om met de gegevens en halen alles door elkaar
2. Bestelling komt 3 dagen later, ipv. binnen 24 uur
3. Na 2 weken krijg ik de rekening al
4. Ze slaan de SIMkaartgegevens niet normaal op
5. 2e keer is het weer niet opgeslagen.
1. Mijn oude nummer gehouden, niks aan de hand.
2. Ik belde, de dag erna had ik hem, abbo werkte en alles.
3. Er is een bepaalde datum waarop je moet betalen, dat jij je tel er tweek weken voor kreeg ipv 4 is niet raar. nu is het weer een maand NA die rekening die je gekregen hebt.
4.
5.
Thinking about thinking of you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')