Ik had eind mei een abonnement bij hi besteld, en krijg na de beloofde werkdag een telefoontje, hadden ze bij de bestelling m'n moeders naam en mijn naam omgedraaid. Hij moest op naam van mijn moeder, omdat ik geen 18 was, maar ik zou 'm wel gewoon betalen. Hadden ze 't zo ingevoerd dat het paspoort van mijn moeder bij mij hoort.
Vervolgens een nieuwe bestelling gedaan, zouden ze binnen 24 uur bezorgen... DRIE dagen later kwam-ie dan eindelijk.
Nou, 2 juni had ik m'n telefoon eindelijk, krijg ik na 2 weken al een rekening thuisgestuurd
![]()
ipv. dat ik een maandelijkse rekening krijg, willen ze na 2 weken al geld blijkbaar.
Weer later krijg ik een melding over nummerbehoud, dat m'n oude nummer niet van Vodafone blijkt te zijn. Ik bellen, want het was wel van Vodafone, hadden ze bij de bestelling geen SIMKaartnummer opgeslagen, en konden ze dus geen nummerbehoudaanvraag indienen.
Ik naar Hi bellen, die kerel naar Vodafone bellen, en het nummer was wél van hun, dus ik m'n simkaartnummer opnieuw geven, zou het vrijdag 22 juni verhuisd worden, 22 juni komt er een brief... met wéééér de melding dat het nummer niet van Vodafone is...
1. Hi gaat slecht om met de gegevens en halen alles door elkaar
2. Bestelling komt 3 dagen later, ipv. binnen 24 uur
3. Na 2 weken krijg ik de rekening al
4. Ze slaan de SIMkaartgegevens niet normaal op
5. 2e keer is het weer niet opgeslagen.
Hi
![]()
en dan moet ik nog 23 maanden :'(