abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 16:16:00 #1
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_198095
Ik loop al vanaf dag 4 (ofzo) rond op dit forum, en het wordt een steeds grotere puinhoop. Kon ik in de eerste weken alles nog zo ongeveer volgen, nu mag ik blij zijn als ik de helft van de berichten kan lezen (en ik heb VEEL tijd!). En dat komt vooral door het belachelijk grote aantal topics dat wordt aangemaakt, en die allemaal over hetzelfde gaan!
Hoe gaan we dit oplossen Danny??
Ik heb wel een voorstel, graag reacties hierop. Veel topics worden aangemaakt door Newbies (die soms zelfs nog nooit ergens op gereageerd hebben, en soms ook nooit meer terug te vinden zijn), die (nog) niet goed hebben rondgekeken op het forum.
Ik zou zeggen: eerst maar eens een tijdje overal op reageren, en pas dan zelf een topic plaatsen. Kun je niet inbouwen dat alleen FOK!memebers topics kunnen plaatsen?

Of is dit discriminatie op leetijd/naam??

Graag reacties of andere/betere suggesties, want dit gaat zo een steeds grotere puinhoop worden!!

pi_198096
dat struint echt tegen elke vorm van democratie en vrije meningsuiting in.
een democratie is vaak een puinhoop maar it beats the hell out of communism
too much is not enough....
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 16:36:00 #3
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_198097
Begrijp me goed, het gaat er niet om dat mensen hun mening niet moeten gaan verkondigen ofzo, maar dat ze dat ff binnen de topics doen die daarvoor al aangemaakt zijn (en dus niet overal een nieuw topic voor aanmaken). Gewoon voor de overzichtelijkheid dus!
pi_198098

Ik ben het volledig met je eens, hoewel ik vrij nieuw ben.......
Als het aantal topics zo blijft groeien, is het over een week echt niet meer te volgen.

En dat met nog een kleine 80 dagen te gaan...... AMEN

Tiet voar'n pafke..

pi_198099
Ik ben het ook met je eens, maar of dat nou helemaal aan de Newbies ligt?
  vrijdag 8 oktober 1999 @ 16:52:00 #6
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_198100
Ik ben het ook eens..
laat iedereen die wil een topic insturen, die topics die van toepassing zijn kunnen worden geplaatst.
alleen standaard topics zoals "uitzending van 7 okt" staan er gewoon voor vast op

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')