Jezus... t begin vooralquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Dieptepuntje Dennis: http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=32142&sess=664&mvpageno=1
Waarom zou je hem op zijn bek willen slaan als hij alleen al in je zicht komt? Ik heb het van meer mensen gehoord nu, maar ik snap dat echt niet. Hij voegt helemaal niet zoveel toe in dat huis?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:39 schreef pisnicht het volgende:
Die gast heeft een irritante kutkop en met zijn kneusjes gedrag erbij, is het echt zo'n type die je al op zijn bek wilt slaan zodra hij in je zicht komt![]()
Wijven die op hem vallen moeten wel een héél groot minderwaardigheidscomplex hebben..
Ik zou zeggen kijk effe welke zonnebril fabrikant pas failliet gegaan is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:27 schreef w00h00 het volgende:
Wie weet welk merk en type zonnebril Dennis heeft?
Wat een doorzichtige trollquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:38 schreef JohnDope het volgende:
Dennis en Jaap zijn de sterkste spelers. Knap van Dennis dat hij zo rustig bleef. Hoe rustiger hij bleef, hoe vervelender zijn opponenten het vonden.
Overigens was het niet zo slim van de spindoctors achter de schermen om Dimitri naar voren te schuiven, want hij kan echt niet overtuigend acteren....
Het is wel zo, want hoe harder Huub en Brian hem gek probeerden te maken, hoe rustiger hij bleef. Die jongen heeft Godfather-potentie.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:59 schreef JohnDope het volgende:
Wederom was Dennis vanavond weer de sterkste speler.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:59 schreef JohnDope het volgende:
Wederom was Dennis vanavond weer de sterkste speler.
quote:
Dan hebben jullie niet goed opgelet. Want hoe harder Huub en Brian begonnen te schreeuwen en het bloed onder Dennis` nagels vandaan probeerden te halen, hoe rustiger Dennis werd en hoe meer Huub en Brian begonnen te koken van woede.quote:
Jij bent net zo aggresief als kikker-Huub !! Het enige wat jouw soortquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij moet eens goed klappen krijgen
Mag ik even lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:53 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Jij bent net zo aggresief als kikker-Huub !! Het enige wat jouw soort
kan is schelden en slaan, omdat jullie niet de intelligentie zoals Dennis hebben !![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |