Kijk, dáár hebben we misschien meer aan. Kom maar door.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Er is toch een amateur sexfilmpje van Tyra Banks op internet uitgelekt?
Dinsdag toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
filmpje in de trent van Paris Hilton zeg maar. is dat wicht alweer vrij?
link?!quote:Op zondag 24 juni 2007 02:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Er is toch een amateur sexfilmpje van Tyra Banks op internet uitgelekt?
quote:Op zondag 24 juni 2007 03:27 schreef Triptamine het volgende:
Ze is zo vervelend. Elke keer met welk topic dan ook, racisme/soa/tienermoeder/anorexia begint ze een zin met "when i was a model" of "when i was young".
Het is echt de tyra show, het gaat alleen over haar.
En het ergste is, hun kijken het dagelijks, ik heb het 2 keer gezien en ik kots al over tyra banks. hoe houden die mensen dat seizoenen lang vol?quote:Op zondag 24 juni 2007 03:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Inderdaad wat een schnoll. Maar daarom kijken de mensen ook.
Jah of gooi een bom op Amerika. Ow, wat zeg ik nu tochquote:Op zondag 24 juni 2007 03:40 schreef Borreke het volgende:
Fuck Tyra, geef me Dr. Phil
Dat ja,quote:Op zondag 24 juni 2007 03:27 schreef Triptamine het volgende:
Ze is zo vervelend. Elke keer met welk topic dan ook, racisme/soa/tienermoeder/anorexia begint ze een zin met "when i was a model" of "when i was young".
Het is echt de tyra show, het gaat alleen over haar.
Bom op amerika, die gasten zijn gewoon té dom, bom op afrika, die lui verpesten het gewoon telkens weer voor elkaar en zijn dus de grond niet waard, bom op het zuidoosten, die moslims zijn gewoon gehersenspoelt en dat gaat niet veranderen, en een bom op china/japan, die lui zorgen neuken te veel/zijn met teveel. En iedereen in Europa is blijquote:Op zondag 24 juni 2007 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jah of gooi een bom op Amerika. Ow, wat zeg ik nu toch![]()
![]()
nederlands aubquote:Op zondag 24 juni 2007 03:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
En het ergste is, hun kijken het dagelijks, ik heb het 2 keer gezien en ik kots al over tyra banks. hoe houden die mensen dat seizoenen lang vol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |