quote:Op zondag 24 juni 2007 02:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet er tijgerbalsem opsmeren dan voel je de pijn niet zo
Daarna wel even met koud water afspoelenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heb je je nou speciaal hiervoor aangemeld of schaam je je?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:16 schreef Dudez0r het volgende:
[..]
Ja ik kwam er thuis pas achter dat ik een koortslip had.
Bel vandaag even de weekenddienst van de huisarts en vraag daar om advies, ik zou hier niet al teveel nuttig advies verwachtenquote:Op zondag 24 juni 2007 02:28 schreef Dudez0r het volgende:
Godver reageer toch eens serieus, nu weet ik nog vrij weinig en jullie gezeik maakt het enkel vervelender.
Dus TS zijn vriendin heeft een jongen met herpes (1) gepijpt?quote:Op zondag 24 juni 2007 02:31 schreef Buschetta het volgende:
Herpes veroorzaakt in de mond de koortslip (Herpes 1)
Waarschijnlijk wel..... Nee joh misschien heeft ze gewoon een vies glas gekregen in een bar ofzo. Of met haar handen een besmette plek aangeraakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:33 schreef JaneJanse het volgende:
[..]
Dus TS zijn vriendin heeft een jongen met herpes (1) gepijpt?
tsja misschien...... dat weet jij ook niet he, alleen TS zijn vriendin weet de waarheidquote:Op zondag 24 juni 2007 02:37 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel..... Nee joh misschien heeft ze gewoon een vies glas gekregen in een bar ofzo. Of met haar handen een besmette plek aangeraakt.
heel de straat heeft een geslachtsziekte door haarquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Dudez0r het volgende:
Oke ik heb een klein probleempje. Ik heb zelf een koortslip en ben door m'n vriendin gepijpt. Enkel daarvoor hebben we wel flink lopen zoenen enzo. Hoe groot is de kans nu dat ik besmet ben? En is het heel erg? Ik ga begin volgende week voor 2 weken weg en het zou fijn zijn als ik met een gerust gevoel weg kon. Moet ik me nu zorgen maken?
Eigenlijk bedoel je dat je naar Lloret gaat en er zeker van wilt zijn dat je scharreltjes daar niet gaan schrikken van je bepukkelde pielemansquote:Op zondag 24 juni 2007 01:55 schreef Dudez0r het volgende:
En is het heel erg? Ik ga begin volgende week voor 2 weken weg en het zou fijn zijn als ik met een gerust gevoel weg kon. Moet ik me nu zorgen maken?
Ik heb daarop gezocht maar van wat ik gelezen heb is koortslip herpes overdraagbaar tot genitiale herpes dus dat kan je zo krijgen.quote:Op zondag 24 juni 2007 09:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb dit ook eens gehad in m'n wilde jaren, dus zal ik een poging tot serieus doen doen:
Ja, grote kans dat je diezelfde blaasjes die op je lip zitten nu ook beneden krijgt, het is heel erg besmettelijk. Gewoon Zofirax of iets dergelijks, zij de huisarts indertijd.
Maar, er is wel een verschil tussen koortslip herpes en genitiale herpes. Dus wikipedia dat maar effe voor je gemoedsrust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |